لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> جهانگردی >> اپلیکیشنی که بر اساس اسکریت شات های اینستاگرام پروازهای شما را رزرو می کند
اپلیکیشنی که بر اساس اسکریت شات های اینستاگرام پروازهای شما را رزرو می کند

اپلیکیشنی که بر اساس اسکریت شات های اینستاگرام پروازهای شما را رزرو می کند

چه در حال قرار دادن تصاویر مربوط به لحظات خوش و ماجراجویی های خود در حین سفر در صفحه اینستاگرام خود هستید و چه تنها می خواهید تصاویری از مقصد سفر جاده ای آینده خود در این رسانه اجتماعی قرار دهید، اینستاگرام به یک ابزار ضروری برای مسافران دنیای مدرن دیجیتال تبدیل شده است. اگر شما هم می خواهید هوشمندانه سفر کنید بهتر است از اپلیکیشن خطوط هوایی easyJet استفاده نمایید، اپلیکیشنی که با توجه به عکس ها و ویدیوهایی که در اینستاگرام خود قرار می دهد پروازهای شما را از پیش رزرو می کند. با وبسایت رزرو هتل ایران هتل آنلاین همراه باشید.
این اپلیکیشن متعلق به خطوط هوایی easyJet که look&book نام دارد به بازدید کنندگان و کاربران اینستاگرام امکان می دهد که مقصدی خاص را به صورت آنلاین مشاهده کرده و همانجا بلیط پرواز هوایی بدانجا را رزرو نمایند. اگر عکس خاصی را در اینستاگرام دیدید و ناگهان هوس کردید که بزودی سفری هوایی به آن منطقه داشته باشید، از آن اسکرین شات گرفته و در look&book آپلود نمایید. با استفاده از برچسب گذاری مکان یابی زمینی ، easyJet این عکس شما را با مکان واقعی آن تطبیق داده و تاریخ پرواز و قیمت هایی که در شرایط کنونی برای سفر هوایی به آن منطقه وجود دارد را به کاربر پیشنهاد خواهد داد. وقتی یکی از برنامه ها و قیمت ها با شرایط شما همخوانی داشت، می توانید به طور مستقیم آن را از طریق برنامه رزرو کنید و هیچ نگرانی بابت معتبر بودن آن نداشته باشید.
 New App
دانیل یانگ، مدیر بخش دیجیتال easyJet در این باره می گوید:«ما از آنچه که در اینستاگرام می گذشت آگاه بودیم، آن حس الهام بخش که وقتی یک سلبریتی یا یک دوست را در حال انجام کاری تفریحی و هیجان انگیز می بینید و می خواهید بدانید که او کجاست به شما دست می دهد. اما اتفاقی که می افتاد این بود که شما عکس مربوطه را پیدا می کردید، سعی می کردید مکان ان را مشخص کنید، به سراغ گوگل می رفتید و نزدیک ترین فرودگاه را پیدا می کردید، سپس به وبسایت یک ایرلاین می رفتید. ما فرصتی را فراهم دیدیم که این شکاف را بسته و به یک فرایند ساده و سریع تبدیل نماییم».
 New App

اگر چه این فرآیند سریع و جذاب اغوا کننده است اما نمی توانید از آن برای رزرو کردن یک پرواز به صورت خیلی ساده از هر جایی در جهان استفاده کنید. این اپلیکیشن امکان رزرو بلیط پروازهایی که در فرودگاه های اروپا، ایسلند و آفریقای شمالی انجام می شوند را ممکن می سازد. اما هر وقت که در اینستاگرام به یک عکس زیبا از مکانی دارای ارزش دیدن برخورد کردید بهتر است از آن اسکرین شات گرفته و با یک شرح جذاب آن را آپلود کنید تا در اختیار دیگر دوستداران سفر و ماجراجویی قرار بگیرد.
واژه های کلیدی: اینستاگرام، اپلیکیشن موبایل، سفر، مسافرت هوایی، پرواز، اسکرین شات

شهر های هوشمند یک قدم نزدیک تر به گردشگری آینده
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر