لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> ایرانگردی >> جاهای دیدنی بابلسر با عکس و آدرس
جاهای دیدنی بابلسر با عکس و آدرس

جاهای دیدنی بابلسر با عکس و آدرس

 

شهر بابلسر مازندران یکی از زیباترین و پر طرفدارترین شهرهای شمالی کشورمان می باشد. مناطق دیدنی بابلسر به قدری متنوع هستند که پاسخگوی هر سلیقه ای می باشند. علاوه بر اینکه در بابلسر میتوانید در روشنای روز تفریح کنید، جاهای دیدنی بابلسر در شب نیز متعددند. آب و هوای خوب و طبیعت بکر بابلسر نیز سالانه گردشگران زیادی را ترغیب می کند که هتل های بابلسر را برای سر کردن تعطیلاتشان انتخاب کنند.

جاهای دیدنی بابلسر کجاست؟

به طور خلاصه جاهای دیدنی شامل رودخانه بابلرود بابلسر، اسکله ساحلی بابلسر، پل معلق فلزی بابلسر، منطقه ساحلی میرود(بهنمیر)، منطقه توریستی کَرفون، سد لاستیکی، شهرک ساحلی خزرشهر، روستای گالشکا، هتل کازینو بابلسر، برج قدیمی ساعت و دانشگاه مازندران می شود. با ما همراه باشید تا سری به یکایک این مکان های دیدنی بزنیم.

رودخانه بابلرود بابلسر

تماشایی ترین جای دیدنی بابلسر، رودخانه ای است که از میان شهر عبور می کند و مناظر شگفت انگیزی را پدید اورده است و میان مردم بابلسر و گردشگران مکانی محبوب می باشد. شما می توانید لذت قایق سواری و انواع ورزش های آبی را تجربه کنید. علاوه بر این وجود دو پل بر روی رودخانه زیبایی این رود را دو چندان کرده است. بدون شک، قدم زدن بر روی این دو پل تاریخی خاطره ای متفاوت را برایتان خواهد ساخت.

اسکله ساحلی بابلسر

یکی دیگر از جاهای دیدنی بابلسر که مکانی بسیار علی برای لذت بردن از زیبایی های دریاست، اسکله ساحلی می باشد که از سنگ های موج شکن تشکیل شده است. این سنگ های موج شکن، سدی قوی برای جلوگیری از ورود آب به دیگر بخش های این منطقه می باشد.
آدرس: بابلسر، انتهای خیابان طالقانی

پل معلق فلزی بابلسر

پل معلق فلزی بابلسر از دیگر نماد های شهر بابلسر پل معلق فلزی است که توصیه می شود دیدن پل معلق فلزی بابلسر را از دست ندهید. عمر پل فلزی بابلسر به قبل از جنگ جهانی دوم باز می گردد. این سازه که راه اتصال بابلسر به فریدونکنار می باشد به دست مهندسین آلمانی و سوئدی ساخته شده است.

آدرس: بابلسر- خیابان پاسداران

منطقه ساحلی میرود(بهنمیر)

منطقه ساحلی میرود(بهنمیر)

یک تفرجگاه سرسبز در کنار ساحل است که تبدیل به جاذبه ای پرتردد شده است. فضای سبز، پارک و وسایل بازی برای تفریح کودکان، آلاچیق، سکو های مخصوص نصب چادر، رستوران، نماز خانه و سرویس بهداشتی از جمله ویژگی های مثبت رفاهی این منطقه گردشگری به شمار می رود. در فصل بهار و تابستان، خانم ها و آقایان می توانند به طور جداگانه و در فضایی امن به شنا و تفریح بپردازند.
آدرس: بابلسر – دو کیلومتری شهرستان بهنمیر

در مقاله ی مهم ترین شهرهای مازندران بیشتر در مورد مازندران بدانید.

منطقه توریستی کَرفون

منطقه توریستی کَرفون

یکی دیگر از مناطق دیدنی بابلسر در 13 کیلومتری این شهر قرار دارد که گردشگران بسیاری را به سمت خود کشانده است. آرامش، آب و هوای پاک و محیط سرزنده از دلایل استقبال مردم از این منطقه می باشد.
آدرس منطقه توریستی کَرفون: ۱۳ کیلومتری جاده‌ی ساحلی بابلسر به ساری

سد لاستیکی

یکی دیگر از جاذبه های دیدنی و متنوع بابلسر، سد لاستیکی است که در منطقه ” بابل پشت” واقع شده است. وظیفه این سد آبیاری زمین های کشاورزی به شکلی جدید می باشد که تصویری زیبا را به وجود آورده است.
آدرس سد لاستیکی بابلسر: بابل پشت

شهرک ساحلی خزرشهر

شهرک ساحلی خزرشهر

و حالا به سراغ معروف ترین جای دیدنی بابلسر می رویم. این تفرجگاه در کیلومتر 6 بابلسر به فریدون کنار، مجموعه ای بی نظیر که به سان بهشتی کوچک می ماند با نام ” شهرک خزر شهر” معروف شده است. این بهشت سرسبز از دو بخش شمال و جنوب تشکیل شده است. علاوه بر دیدن مناظر بکر و رویایی، تنفس آب و هوایی دلپذیر و مطبوع این امکان را به شما می دهد که برای مدت کوتاهی هم که شده به دور از تمام خستگی ها باشید. نکته مهم در رابطه با شهرک خزر شهر این است که برای ورود به مجموعه باید کارتی را از قبل تهیه کنید و هنگام وارد شدن به همراه داشته باشید.
آدرس: کیلومتر 6 جاده ی بابلسر به فریدون کنار

با خواندن مقاله ی جاهای دیدنی مازندران بهترین اماکن تفریحی مازندران را برای سفر بعدیتان انتخاب کنید.

روستای گالشکا

روستای گالشکا

سراسر شهر بابلسر پر است از روستاهایی که به تنهایی دنیایی از مناظر حیرت انگیز و پدیده های زیبای طبیعی را در خود جای داده اند. یکی از این روستاها که در فصل رویش تبدیل به نقاشی سراسر سبز رنگ می شود، روستای گالشکا می باشد. منطقه ای که آرامش واقعی را می توانید در آن بیابید.
آدرس: بابلسر- یک کیلومتری شهر بهمنمیر

هتل های بابلسر برای اقامت

هتل پنج ستاره میزبان بابلسر

1683194150 694 %D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C %D9%87%D8%AA%D9%84 %D9%85%DB%8C%D8%B2%D8%A8%D8%A7%D9%86 %D8%A8%D8%A7%D8%A8%D9%84%D8%B3%D8%B1 %D9%87%D8%AA%D9%84%DB%8C 5 %D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%B1%D9%87 %D8%AF%D8%B1 %D8%AF%D9%84

هتلی پنج ستاره در کیلومتر 3 کمربندی بابلسر، که از بهترین و لوکس ترین هتل های بابلسر است. این هتل دارای 13 طبقه و همچنین 166 اتاق و سوئیت است.
هتل پنج ستاره میزبان بابلسر در فاصله 4 کیلومتری به ساحل دریا قرار گرفته است.

ساری
ادامه مطلب

آدرس: بابلسر، كيلومتر ۳ كمربندی

هتل چهار ستاره میزبان بابلسر

هتل چهار ستاره میزبان بابلسر

هتل میزبان چهار ستاره، از سال 1399 در جنب هتل پنج ستاره میزبان قرار گرفته است. این هتل دارای 3 طبقه و 56 باب اتاق و سوئیت است. رستوران هتل چهار ستاره میزبان در طبقه اول هتل واقع شده است. همچنین هتل یک کافی شاپ، فست فود و رستوران سنتی نیز دارد.

آدرس: بابلسر، كيلومتر ۳ كمربندی

هتل ساحلی میزبان بابلسر

هتل ساحلی میزبان بابلسر

هتل ساحلی میزبان بابلسر، هتلی با چشم اندازی رویایی و خاطره انگیز است. با اقامت در کلبه های چوبی هتل ساحلی میزبان تجربه ای متفاوت در سفر به بابلسر تجربه خواهید کرد.
این هتل در کیلومتر 3 کمربندی بابلسر قرار دارد. و دارای رستورانی با 150 نفر ظرقیت است.

آدرس: بابلسر، بلوار شیرعلیزاده

برج قدیمی ساعت

برج قدیمی ساعت

برج قدیمی ساعت بابلسر در دوره ی پهلوی اول ساخته شده است و در سال 1368 به سمت ملی رسیده است اما متاسفانه در حال حاضر آسیب دیده است.
آدرس برج قدیمی ساعت: بابلسر- خیابان فلسطین

دانشگاه مازندران

دانشگاه مازندران

دانشگاه دولتی مازندران از بناهای به جا مانده از پهلوی اول می باشد. دانشکده ی ادبیات جزو آثار ملی به ثبت رسیده است. عمارت سازمان مرکزی این دانشگاه در گذشته در واقع مهمان خانه بوده است.
آدرس دانشگاه مازندران: بابلسر خیابان پاسداران

 

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر