لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> جهانگردی >> خاص ترین فروشگاه های دبی
خاص ترین فروشگاه های دبی

خاص ترین فروشگاه های دبی

ممکن است اکثر افراد دوبی را بزرگترین مرکز خرید دنیا بدانند و مصرفگرایی در DNA شهر باشد ولی جایگزین هایی برای فروشگاه های زنجیره ای برای برندهای لوکس وجود دارد. این شهر نمایی از فروشگاه های مستقل در حال رشد دارد که در ویلا های جداگانه یا مرکز خرید های کوچکتر مخفی می باشد که به شما اطمینان می دهد که با چیزی هیجان انگیزتر از برندهای Gucci٬ Prada یا شنل که در همه جا وجود دارد٬ به خانه می روید. پ‍س اگر عاشق خرید هستید رزرو آنلاین هتل خود را هرچه سریعتر انجام داده و راهی دوبی شوید.
مغازه های مستقل هم متعلق به مهاجران و هم اماراتی هایی می باشد که مشتاق به آوردن طراحان کوچکتر به شهر و شکوفایی استعداد آن ها هستند. اگر می خواهید جنبه ی خلاقانه تر شهر دوبی را ببینید٬ در اینجا نمونه های برجسته ای برای شما آورده شده است.

بهترین سوغات دم دستی: Zoo Concept
این فروشگاه مفهومی در BoxPArk مشهور قرار دارد و پر است از هدایای دم دستی٬ ابزار٬ جواهرات٬ لباس ها و لوازم جانبی. مالک اینجا٬ حسین عبدالرشید همیشه از برندهای جدید و در حال رشد مثل Hudoob ( کلاه های کپ فرهنگ پاپ ) و برندهای بین المللی مثل Retrosuperfuture که عینک آفتابی و ظروف با نقاشی های پاندا و عروسک های بافتنی کوکو شنل تولید می کند٬ استقبال می کند.
بهترین لوازم خانگی: O’de Rose
اینجا فروشگاهی یکپارچه برای دکوراسیون داخلی٬ لوازم خانه و مقداری مد نیز می باشد. O’de Rose فروشگاهی پیشرو برای داشتن حس چند فرهنگ مختف می باشد. هر کدام از قسمت های آن٬ آزادی روح در استایل را دارند٬ از فنجان های شیشه ای مراکشی گرفته تا کوسن هایی با طرح های آفریقایی پر از رنگ و ضمن این که خوشنویسی های عربی در کنار نقاشی های خدایان هندی آویزان هستند. این فروشگاه در یک ویلا واقع شده است و از داشتن حس خانگی سود می برد: حتما برای مدتی در باغ آن که عطر گل رز آن را معطر کرده بنشینید و همچنین از آبشار خنک آن لذت ببرید.
خاص ترین فروشگاه های دوبی
بهترین برای مبلمان: Concept O
در اینجا٬ صنعت یا هنر پاپ دیوانه کننده با انباری پر از مبلمان٬ لوازم جانبی و قفسه های لباس گوناگون می باشد. O Concept زاییده ی افکار مالک اماراتی آن٬ عمر بین خدیا می باشد. چیزهای لوکس در اینجا کمی عجیب تر هستند و صندلی های نئو کلاسیک برند فراری در کنار هنر آینده نگر برای مبلمان قرار دارد. اینجا ارزان نیست ولی اگر به دنبال چیزی چشم گیر هستید٬ اینجا مکان درستی است.
بهترین برای هنر: Pro Art Gallery
تقریبا تنها گالری در امارات متحده ی عربی است که به طور منظم هنر خیابانی را به نمایش می گذارد. Pro Art Gallery مکانی برای انتخاب کردن بعضی از آثار هنری هنرمندانی است که با اسپری نقاشی می کشند٬ مثل Banksy٬ Blek le Rat یا Shepard Fairey و یا حتی سنتی تر مثل Chagall یا Dufy. برای تغییرات لیست های نمایشگاه٬ به وبسایت آن مدام سر بزنید.
خاص ترین فروشگاه های دوبی
بهترین برای عاشقان مد: S*uce
S*uce که نشان دهنده ی مسیر طراحان بومی است و پیدا کردن سهام آن سخت است٬ مادر تمام بوتیک های مستقل می باشد. جدیدترین کیف دستی نئون را از Fyunka٬ گردنبند چشم نواز و دامن های زیبا را از Zahan Ghandour پیدا کنید و همچنین چند مجموعه ی محدود نیز از استعداد در حال رشد اماراتی Dima Amad می توانید بیابید. این طراحان زنده هستند و نفس می کشند و کار کرده د و چیزهای بهتری تولید می کنند٬ پس بهتر است حواستان به حساب بانکی خود باشد. اگرچه فروشگاه عمده ی آن در مال دوبی می باشد٬ ولی مغازه ی اصلی آن هنوز در Village Mall در محوطه ی Jumeirah که کوچکتر است٬ به همراه شاخه هایی در The Beach واقع در JBR و در Galleria Mall قرار دارد.
بهترین برای سوغاتی: موزه ی Antique
هر یک از کلمات را با توجه به اسمشان باور نکنید: این انبار خاکی در Al Quoz که در پشت مال Time Square قرار دارد٬ یک موزه نیست و یا لوازم عتیقه در آن فروختع نمی شود. با این حال٬ خرده ریزهای خاورمیانه ای غار واقعی علاالدین در اینجا وجود دارد. از شیشه های موزاییکی آویزان به نگه دارنده ی شمع٬ تا ظرف های طاجین و مبلمان های چوبی حکاکی شده را در اینجا می یابید. شما می توانید به راحتی ساعت های زیادی را در این مکان بزرگ بدون اینکه متوجه گذر زمان بشوید٬ بگذرانید و همه چیز در راه روهای باریک انباشته شده است ولی به اکتشاف خود ادامه دهید و کارکنان برای شما چای و آب می آورند تا به گشتن خود ادامه دهید.

پارک مشهور گوزن های ژاپن
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر