لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> آشنایی با سوئیت های هتل اسپیناس پالاس و امکانات ویژه آن ها
آشنایی با سوئیت های هتل اسپیناس پالاس و امکانات ویژه آن ها

آشنایی با سوئیت های هتل اسپیناس پالاس و امکانات ویژه آن ها

کم نیستند افرادی که عاشق اقامتگاه‌های لوکس و فوق لاکچری هستند. مسافرانی که دوست دارند پنجره اتاقشان به مناظر زیبا باز شود و از دود و دم و شلوغی بیزارند. باید گفت برای این دسته از مسافران مشکل‌پسند هتل اسپیناس پالاس تهران اقامتگاه بسیار مناسبی خواهد. این هتل به عنوان یکی از هتل های تهران با سوئیت های مجلل و مدرنی که دارد هر مسافری را از خود خشنود می‌کند. اگر قصد رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران را دارید، وارد وب سایت ایران هتل آنلاین شوید و در عرض چند ثانیه یکی از سوئیت ‌های جذاب و هیجان انگیز این هتل را رزرو نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سوئیت های هتل اسپیناس پالاس، می‌توانید در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پالاس یک هتل مجلل و لوکس است که در بهترین موقعیت مکانی و در منطقه سعادت آباد تهران واقع شده است. در این هتل مدرن و به روز، جای هیچ‌گونه ناخالصی در زیبایی وجود ندارد و هر آنچه که می‌بینید چشمان شما را مجذوب خود می‌کند. این هتل زیبا در سال ۱۳۹۴ تاسیس شد و دارای ۲۰ طبقه و ۴۰۰ واحد اقامتی مجلل می‌باشد. در ساخت هتل اسپیناس پالاس تهران از بهترین تجهیزات و امکانات کمک گرفته شده تا از آسایش و رفاه مسافران اطمینان حاصل شود. لازم به ذکر است که معرفی هتل اسپیناس پالاس تنها به این نکات ختم نمی‌شود و در ادامه شما را با انواع سوئیت های این هتل آشنا خواهیم کرد.

سوئیت رویال هتل اسپیناس پالاس

سوئیت رویال هتل اسپیناس پالاس
سوئیت رویال یکی از مجلل‌ترین و بهترین سوئیت های هتل اسپیناس پالاس است که بسیاری از گردشگران و مسافران با این اتاق رویایی و زیبا خاطره دارند و به خوبی می‌دانند که اقامت در این سوئیت چقدر به یاد ماندنی است. سوئیت های رویال معمولا ۱۲۵ متری هستند و فضایی کلاسیک و در عین حال مدرن را در اختیار مسافران قرار می‌دهند. فرش‌های دستباف ایرانی که کف این سوئیت را پوشانده‌اند نمای بسیار جذابی به دکوراسیون اتاق داده و فضا را سنتی‌تر کرده‌اند.
تلفیق زیبای رنگ طلایی تابلوهای دیوار و رنگ کاغذدیواری‌ها، فضایی دل‌نشین را تدارک دیده‌اند تا یک اقامت شاهانه برای مسافران بسازند. همچنین آباژورهای بسیار زیبایی در سوئیت رویال قرار داده شده که فضا را شاعرانه‌تر می‌کنند. بعضی از این سوئیت ها دارای یک اتاق نشیمن با یک تخت دو نفره و در برخی دیگر از آن‌ها دو اتاق خواب با دو تخت جداگانه قرار دارد. از جمله امکانات رفاهی سوئیت رویال می‌توان به سرویس بهداشتی فرنگی، حمام مجهز، جکوزی، صندوق امانات، تلویزیون، اینترنت، چایی ساز و غیره اشاره نمود.

سوئیت اسکای

سوئیت اسکای
در واقع لقب مرتفع‌ترین و بزرگ‌ترین سوئیت هتل اسپیناس پالاس به سویت اسکای می‌رسد. این سوئیت به مساحت ۲۵۰ متر مربع بوده و در طبقه آخر هتل قرار دارد. ناگفته نماند که سوئیت اسکای گران‌ترین سوئیت این هتل نیز محسوب می‌شود. دکوراسیون این اتاق از لوسترهای مدرن و تلألو نور آن‌ها بر روی کف سنگی اتاق، مبلمانی بسیار شیک و میز ناهار خوری ۱۲ نفره تشکیل شده است. البته که اگر به آب تنی علاقمندید می‌توانید از جکوزی که در گوشه اتاق قرار گرفته و چشم‌انداز زیبایی به شهر تهران و کوه‌های بلند بالایش دارد، بهره‌مند شوید. جالب است بدانید سوئیت اسکای علاوه بر اتاق نشیمن و خواب، دارای یک اتاق کار نیز می‌باشد و داخل هر اتاق مینی بار و یخچال قرار گرفته است. اگر به دنبال سرگرمی در داخل اتاق هستید، تلویزیون و اینترنت پرسرعت پاسخگوی این نیاز شما خواهد بود.

سوئیت پرزیدنت

سوئیت پرزیدنت
اگر می‌خواهید احساس راحت بودن داشته باشید سوئیت پرزیدنت هتل اسپیناس پالاس، بهترین گزینه برای شما است. این سوئیت ها معمولاً بین ۱۹۰ تا ۲۰۰ متر مربع مساحت دارند؛ به همین دلیل مسافران احساس می‌کنند در یک خانه مجلل و شاهانه اقامت دارند. در اتاق نشیمن معمولاً یک دست مبلمان بسیار شیک و میز ناهار خوری لوکس و زیبا قرار گرفته است. اگر دوست دارید کمی ریلکس کنید و از مناظر بیرون هتل لذت ببرید، می‌توانید روبه‌روی پنجره‌های بزرگ نشیمن قرار بگیرید و ارتفاعات را به نظاره بنشینید. لازم به ذکر است که این سوئیت مجلل دارای یک میز کار و تلویزیون پیشرفته نیز می‌باشد.
داخل اتاق خواب سوئیت پرزیدنت نورپردازی بسیار هنرمندانه‌ای انجام شده و این اتاق دارای یک تخت دبل، میز آرایش و چندین آباژور است. همچنین در نشیمن و اتاق‌ها، حمام مجهز به کابین دوش و وان و علاوه بر آن سرویس بهداشتی فرنگی موجود می‌باشد. کف نشیمن با فرش‌های دستباف مزین شده که حال و هوای شما را دگرگون می‌کند. دکوراسیون شیک این سوئیت تلفیقی از دنیای مدرن و سنتی است. امکانات و خدمات سوئیت پرزیدنت شامل میز مینی بار، سرویس ۲۴ ساعته، اینترنت رایگان، تلویزیون، خدمات لاندری و غیره است.

سوئیت پرزیدنت پالاس

سوئیت پرزیدنت پالاس
این سوئیت که به وسعت ۲۰۰ متر مربع است یکی از مجلل‌ترین و معروف‌ترین سوئیت های هتل اسپیناس پالاس تهران به شمار می‌آید. در نشیمن بزرگ و مجلل سوئیت پرزیدنت پالاس یک دست مبلمان بسیار شیک و زیبا قرار گرفته است و در طرف دیگر یک میز ناهار خوری و میز کار برای آسایش و رفاه حال مسافران نیز وجود دارد. همچنین گچبری‌های زیبا و سنگ‌های گران‌بهای کف اتاق، خبر از یک اقامت لوکس و دل‌نشین می‌دهند. البته که این سوئیت دارای لوستر و آباژورهای دیواری و رومیزی است که نور کافی آن را تامین می‌کنند. در سوئیت پرزیدنت پالاس شما به امکانات و تجهیزاتی نظیر اینترنت، سرویس بهداشتی فرنگی، جکوزی و دو اتاق خواب جدا دسترسی دارید.

سوئیت جونیور

سوئیت جونیورمعمولا پایین‌ترین متراژ سوئیت های جونیور ۵۵ متر مربع می‌باشد و دارای یک تخت خواب دو نفره دبل هستند. کاغذ دیواری شیک و پرده‌های بسیار مجلل این اتاق همراه با آباژورها، فضایی دنج ایجاد نموده تا مسافران یک اقامت خوش را سپری کنند. خدمات و امکانات سوئیت جونیور شامل اینترنت بی‌سیم پرسرعت، مینی بار، یخچال داخل هر اتاق، صندوق امانات داخل اتاق، روم سرویس شبانه روزی، میز کار جادار، سرویس بهداشتی، دوش و وان، تلویزیون ۵۵ اینچی و غیره است.

کلام آخر

هتل اسپیناس ‌پالاس از هتل های لوکس و شیک تهران است که متقاضیان زیادی درخواست رزرو آن را دارند؛ قیمت هتل به دلیل امکانات و خدمات فوق پیشرفته و مدرنی که ارائه می‌دهند، بالا است. رستوران های هتل اسپیناس پالاس ارائه دهنده انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با بهترین کیفیت هستند و از این جهت نیز مسافران دغدغه‌ای نخواهند داشت. اگر قصد سفر به تهران و رزرو این هتل را دارید بهتر است از مدتی قبل برای انجام این کار اقدام نمایید.

3/5 - (2 امتیاز)
هتل سنتی چیست؟
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محسن میلادی
محسن میلادی
8 ماه قبل

بسیار بسیار گران قیمت

[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر