لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> سفرهای پیشنهادی >> به جای اروپا و ايالات متحده سفری به اين شهر باستانی در آسيا داشته باشيد
به جای اروپا و ايالات متحده سفری به اين شهر باستانی در آسيا داشته باشيد

به جای اروپا و ايالات متحده سفری به اين شهر باستانی در آسيا داشته باشيد

 

وقتی صفحه اینترنتی آژانس های مسافرتی را باز می كنید، چه می بینید؟ به سرعت با همان مقاصد گردشگری و مسافرتی قدیمی مواجه می شوید: پاریس، لندن، سانتورینی، نیویورك و … . اگر می خواهید جای جدیدی را امتحان كنید، بهتر است رزرو هتل خود را در لانگ پرابانگ ثبت نمایید.
آیا هرگز چیزی در مورد لانگ پرابانگ شنیده اید؟ احتمالاً چیزی در مورد موقعیت جغرافیایی آن و یا اینكه چه چیزهایی در آنجا یافت می شوند، نمی دانید. بیایید نگاهی به این مكان بیاندازیم.
Luang Prabang
Luang Prabang
لانگ پرانگ دهكده ای است كه در كشور کوچک لائوس و در بین بورما، چین، ویتنام، كامبودیا و تایلند واقع شده است. این دهكده نه پایتخت است و نه بزرگترین شهر،‌ اما حقیقتاً مكانی است كه ارزش سفر كردن به آن را دارد.
Luang Prabang
شهر باستانی لانگ پرانگ كه بر روی رود مِكانگ قرار گرفته است، به خاطر معابد زیبا و حیرت انگیز بودائی آن، تركیب میراث معماری، فرهنگی و مذهبی، مناظر دیدنی و غذاهای “سلطنتی” تازه دارای شهرت است. این شهر در گذشته، قبل از انتقال مركز اجرائی به وینتیان توسط پادشاه فوتیسارات در سال 1545، پایتخت سلطنتی و باستانی قلمرو لان زانگ بود. این فواصل سلطنتی تا به امروز مرئی و مشاهده پذیر بوده اند.
Luang Prabang
Luang Prabang
امروزه بالاترین رتبه را از نظر جاذبه گردشگری در لائوس دارد و از سال 1995 تحت حفاظت بخش میراث جهانی سازمان یونسكو به ثبت رسیده است.

 

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
پارک فرهنگی Harbin چین؛ طرحی نو در عرصه ی معماری
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر