لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> مراکز خرید نزدیک هتل داریوش کیش
مراکز خرید نزدیک هتل داریوش کیش

مراکز خرید نزدیک هتل داریوش کیش

از لذت‌بخش‌ترین کارهایی که در هر سفر دوست داریم به سراغ آن برویم، خرید کردن است. خرید کردن برای دیگران و هدیه دادن به‌عنوان یادگاری و سوغات سفر از رسومی است که ما ایرانی‌ها به آن پایبندیم و با این کار نشان می‌دهیم که قدردان چشم‌انتظاری عزیزانمان هستیم. در سفر به کیش و اقامت در جای لوکسی مثل هتل بزرگ داریوش یکی از مواردی که باید به آن آگاه باشیم مرکز خرید نزدیک هتل داریوش کیش است تا بتوانیم برای بخش بازارگردی سفرمان برنامه‌ریزی درستی انجام دهیم. با اقامت در هتل داریوش کیش دسترسی راحتی به بهترین بازارهای این جزیره دارید.

معرفی مرکز خرید نزدیک هتل داریوش کیش

پاساژهای نزدیک هتل داریوش کیش

جزیره کیش در جنوب ایران از جزایر لوکس و دیدنی است که گردشگران بسیاری به‌ویژه در نیمه دوم سال و ایام نوروز آن را برای تفریح و گردش انتخاب می‌کنند. در جایی لوکس مثل جزیره کیش، لذت سفرمان با اقامت در هتلی چون هتل داریوش و شروع روز با منو صبحانه هتل داریوش تکمیل می‌شود. در ادامه با هم به بررسی و معرفی مراکز خرید نزدیک این هتل می‌پردازیم.

مرکز تجاری کیش

فضای داخلی مرکز تجاری کیش

مرکز تجاری کیش از مراکز خرید نزدیک هتل داریوش کیش است که با طی زمانی در حدود کمتر از ۵ دقیقه به آن می‌رسید. این مرکز خرید در سال ۱۳۷۹ تأسیس شد و در غرفه‌های آن انواع کالاهای لوکس و برند پیدا می‌شود. در این مرکز خرید ۴۷۹ مغازه وجود دارد که به فروش کالاهایی چون انواع پوشاک مردانه، پوشاک بچگانه، پوشاک زنانه، زیورآلات، تجهیزات رایانه مثل انواع لپ تاب و تبلت، موبایل، مواد غذایی، کیف، کفش، شکلات و انواع قهوه مشغول هستند. از امکانات این مجتمع می‌توان به کافی‌شاپ، فست‌فود و رستوران اشاره کرد.

  • آدرس مرکز تجاری کیش: خیابان فردوسی، تقاطع پروین اعتصامی
  • برای مشاهده موقعیت جغرافیایی مرکز تجاری کیش، بر روی نقشه کلیک کنید.

مرکز خرید پردیس یک

مرکز خرید پردیس یک

یکی دیگر از پاساژ نزدیک هتل داریوش کیش که محبوبیت خوبی بین گردشگران دارد، مرکز خرید پردیس یک است. مرکز خرید پردیس بیش از سی سال است که در اینجا فعالیت دارد و در دو طبقه با ۲۰۰ غرفه فروشگاهی احداث شده است. شما در اینجا می‌توانید تنوعی از کالاهایی چون کیف، کفش، پوشاک، لوازم‌آرایش، لوازم‌خانگی، مکمل‌های ورزش و مواد غذایی را ببینید.

در این مجتمع قیمت‌های متنوعی برای محصولات وجود دارد و می‌توان گفت در بازه متوسطی هستند. در این مرکز خرید جنگ‌های شبانه نیز برگزار می‌شود که در کنار خرید، تفریح خوبی محسوب می‌شوند. از هتل داریوش تا این بازار با ماشین کمتر از ۵ دقیقه فاصله وجود دارد.

  • آدرس مرکز خرید پردیس یک: حدفاصل خیابان فردوسی و بلوار رازی کیش
  • برای مشاهده موقعیت جغرافیایی مرکز خرید پردیس یک، بر روی نقشه کلیک کنید.

مرکز خرید پردیس دو

مرکز خرید پردیس دو

یکی دیگر از مراکز خرید نزدیک هتل داریوش کیش می‌توان به پردیس دو اشاره کرد که زمانی در حدود ۳ دقیقه با این هتل فاصله دارد. این مرکز خرید در سال ۱۳۷۰ در ۴ طبقه با ۲۳۰ غرفه فروشگاهی کار خود را آغاز کرد. مرکز خرید پردیس یک و دو فاصله کمی با هم دارند و می‌توانید در یک نیمروز به سراغ هر دو بروید.

میکامال کیش
ادامه مطلب

در این مرکز خرید نیز محصولاتی چون عطر، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش، لوازم‌خانگی و… به فروش می‌رسد. از امکانات پردیس دو می‌توان به رستوران، چایخانه و کافی‌شاپ اشاره کرد. قرعه‌کشی بین خریداران و اجرای موسیقی زنده از برنامه‌هایی است که هر شب در این مجتمع اجرا می‌شود.

  • آدرس مرکز خرید پردیس دو: خیابان رازی، بین هتل پارمیس و بازار پردیس ۱
  • برای مشاهده موقعیت جغرافیایی مرکز خرید پردیس دو، بر روی نقشه کلیک کنید.

مرکز خرید سارینا ۱ کیش

مرکز خرید سارینا ۱ کیش

بازارگردی را در یکی دیگر از مراکز خرید نزدیک هتل داریوش به نام سارینا ادامه می‌دهیم. اینجا یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید کیش است که با فضایی در حدود ۵۵۰۰۰ مترمربع مساحت در ۱۰ طبقه با ۲۱۸ غرفه تجاری ساخته شده است.

در این مرکز خرید انواع کالاهایی چون پوشاک زنانه و مردانه، کیف و کفش‌های زنانه و مردانه، لوازم برقی خانگی، تجهیزات رایانه‌ای و… ارائه می‌شود. فودکورت، سالن سینما چهاربعدی، هایپرمارکت، لابی و اینترنت پر سرعت از امکاناتی است که در اختیار گردشگران گذاشته می‌شود.

  • آدرس مرکز خرید سارینا ۱: بلوار خیام، روبروی هتل ارم
  • برای مشاهده موقعیت جغرافیایی مرکز خرید سارینا ۱، بر روی نقشه کلیک کنید.

مرکز خرید سارینا ۲ کیش

مرکز خرید سارینا ۲ کیش

مرکز خرید سارینا ۲ کیش در نزدیکی شعبه اول خود قرار دارد. این مجتمع خرید در ۳ طبقه ساخته شد و انواع محصولاتی برند و باکیفیت مثل: لوازم ورزشی، موبایل، لوازم‌خانگی برقی، لوازم آرایشی و بهداشتی و… در آن فروخته می‌شود.

این مجتمع از امکانات رفاهی متنوعی چون رستوران سنتی، سالن ماساژ، سالن بیلیارد و بولینگ برخوردار است. این مجتمع به بسیاری از هتل های کیش نزدیک است و امکان خریدی در دسترس را برای مسافران کیش فراهم می‌کند.

  • آدرس مرکز خرید سارینا ۲: بلوار خیام
  • برای مشاهده موقعیت جغرافیایی مرکز خرید سارینا ۲، بر روی نقشه کلیک کنید.

مرکز خرید مروارید کیش

مرکز خرید مروارید کیش

یکی دیگر از پاساژهایی که به هتل داریوش کیش نزدیک است، پاساژ مروارید است که البته شهرت خوبی بین گردشگران این جزیره نیز دارد. این مرکز خرید از بزرگ‌ترین‌های این شهر است و ۱۲ درب برای ورود به آن تعبیه شده. در این مرکز خرید ۸ بازارچه به نام‌های آپادانا، بیستون، پرسپولیس، پاسارگاد، پارس، تیسفون، آریا، بیستون و ایران دیده می‌شود.

معماری زیبای اینجا یادآور معماری هخامنشی است و نام این بازارچه‌ها نیز از آن گرفته شده است. پوشاک، وسایل آرایشی و بهداشتی، انواع عطر و ادکلن،  لوازم برقی و خانگی، کیف و کفش مردانه و زنانه، تجهیزات کامپیوتری، انواع تلفن همراه، اکسسوری‌های موبایل و لپ تاب و تبلت و لوازم دکوری و تزیینی به‌راحتی در غرفه‌های اینجا پیدا می‌شود.

  • آدرس مرکز خرید مروارید کیش: بلوار مروارید
  • برای مشاهده موقعیت جغرافیایی مرکز خرید مروارید کیش، بر روی نقشه کلیک کنید.
مقایسه هتل پارمیس و هتل پانوراما کیش
ادامه مطلب

مجتمع رویا مال

مجتمع رویا مال

مرکز تجاری رویا مال یکی دیگر از بازارهای این جزیره است که انواع کالا را می‌توانید در آن پیدا کنید. دو طبقه اول این مرکز، تجاری است و سایر طبقات به شرکت‌ها و ادارات واگذار شده است. انواع لوازم‌خانگی، پوشاک، کالاهای دیجیتال، اکسسوری، کیف و کفش، مواد غذایی و…. در غرفه‌های این مجتمع به‌ فروش می‌رسد.

در پشت بام مجتمع یک رستوران بزرگ قرار گرفته که فرصت خوبی برای شکم‌گردی و استراحت بعد از خرید به شما می‌دهد. در این مجتمع غیر از رستوران به کافی‌شاپ و فورد کورت نیز دسترسی دارید.

  • آدرس مجتمع تجاری رویا مال: خیابان رودکی، نبش هتل پانیذ کیش
  • برای مشاهده موقعیت جغرافیایی مجتمع تجاری رویا مال، بر روی نقشه کلیک کنید.

کوروش برند سنتر

فضای داخلی کوروش برند سنتر

کورش برند سنتر یکی از مرکز خرید نزدیک هتل داریوش کیش است که در آن انواع کالاهای برند و روز دنیا را می‌توانید پیدا کنید. اینجا یکی از بهترین مکان‌ها، برای خرید وسایل ورزشی است و در گذشته نیز مختص به فروش محصولات برند آدیداس بوده است.

غیر از کالای ورزشی، در این مجتمع می‌توانید انواع پوشاک مردانه را نیز در سبد خرید خود داشته باشید. این مجتمع از تفریحات و امکاناتی چون شهربازی، کافی‌شاپ و رستوران برخوردار است. از هتل داریوش تا این مجتمع کمتر از ۳ دقیقه فاصله دارید.

  • آدرس کوروش برند سنتر: خیابان رودکی، نوار ساحلی مرجان، جنب برج‌های طلایی کیش
  • برای مشاهده موقعیت جغرافیایی کوروش برند سنتر، بر روی نقشه کلیک کنید.

مجتمع پانیذ کیش

مجتمع پانیذ کیش

پانیذ از قدیمی‌های بازار کیش است که اهالی سفر و گردش به این جزیره آن را خوب می‌شناسند. این مرکز تجاری در دو طبقه با ۲۰۸ واحد تجاری در نزدیکی هتل داریوش قرار دارد. از مغازه‌های اینجا می‌توانید انواع پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، انواع تلفن همراه، لوازم‌خانگی، انواع شکلات، فرآورده‌های قهوه و آجیل تنقلات را خریداری کنید.

  • آدرس مجتمع پانیذ کیش: خیابان فردوسی، جنب هایپرمارکت
  • برای مشاهده موقعیت جغرافیایی مجتمع پانیذ کیش، بر روی نقشه کلیک کنید.

مرکز خرید زیتون

مرکز خرید زیتون

از اتاق های هتل داریوش کیش که بیرون بزنید در کمتر از ۵ دقیقه می‌توانید به بازار بزرگ دیگری در این جزیره سر بزنید. مرکز خرید زیتون از آن جاهایی است که با عطر و بوی خوش شما را به سمت خود می‌کشاند.

در این مرکز خرید انواع برندهای خارجی لوکس ادکلن و عطر را می‌توانید پیدا کنید. غیر از عطر، شکلات‌های برند، قهوه، پوشاک، لوازم‌خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی و … از جمله محصولاتی هستند که در اینجا می‌توانید تهیه کنید.

  • آدرس مجتمع زیتون: خیابان فردوسی، میدان امیرکبیر، بلوار ساحل
  • برای مشاهده موقعیت جغرافیایی مجتمع تجاری زیتون، بر روی نقشه کلیک کنید.
لایت هتل، پروژه ای خاص برای اقامت در جزیره کیش در آینده
ادامه مطلب

مرکز خرید مرجان

مرکز خرید مرجان کیش

 مرجان نام یکی دیگر از مرکز خرید نزدیک هتل داریوش کیش است که فرصت خرید و بازارگردی را به گردشگران این جزیره می‌دهد. این مرکز خرید ۲۲۰۰۰ مترمربع وسعت دارد و ۲۶۰ واحد تجاری را شامل می‌شود.

در این مرکز خرید همه جور جنسی را می‌توانید پیدا کنید؛ از پوشاک و لوازم‌خانگی گرفته تا لوازم‌آرایش، خرازی و مواد خوراکی در دسترس خریداران است. دسترسی به ساحل، شعبه بانک، آکواریوم کافی‌شاپ و رستوران از دیگر بخش‌هایی است که در مرکز خرید مرجان دیده می‌شود.

  • آدرس مرکز خرید مرجان: جاده جهان، بازار مرجان کیش
  • برای مشاهده موقعیت جغرافیایی مرکز خرید مرجان، بر روی نقشه کلیک کنید.

بازار ونوس

ورودی بازار ونوس

بازار ونوس، مجتمع تجاری لوکسی است که در فاصله حدود ۴ کیلومتری از هتل قرار دارد. این بازار با ۳۱۰ واحد تجاری در دو طبقه ساخته شده است. گردشگران جزیره از این بازار به‌عنوان یکی از بهترین‌ مراکز برای خرید پوشاک، کیف، کفش و اسباب بازی یاد می‌کنند.

در این مرکز خرید شما می‌توانید کالاهای باکیفیت و قیمت مناسب خرید کنید؛ چراکه یکی از پاساژهای با قیمت ارزان کالا در کیش محسوب می‌شود. در بازار کافی‌شاپ و رستوران‌ نیز وجود دارد که می‌توانید برای صرف غذا و استراحت بعد از خرید به سراغ آن‌ها بروید.

  • آدرس مرکز خرید ونوس: خیابان سنایی، بازار ونوس کیش
  • برای مشاهده موقعیت جغرافیایی مرکز خرید ونوس، بر روی نقشه کلیک کنید.

بازار مریم

نمای ورودی بازار مریم

اما آخرین بازاری که در لیست مرکز خرید نزدیک هتل داریوش کیش می‌خواهیم به سراغ آن برویم بازار مریم است. این بازار ۵۲ غرفه دارد که بیشتر آن‌ها به فروش پوشاک، مواد غذایی، لوازم آرایشی و بهداشتی و لوازم خانگی مشغول هستند.

در این بازار می‌توانید کالاهایی با قیمت مناسب پیدا کنید که به نسبت بازارهای دیگر ارزان‌تر هستند. نکته جالب در مورد این بازار، بخش غذاهای خیابانی آن است که می‌توانید در آن یک غذای اصیل جنوبی سفارش دهید و خستگی بازارگردی را از تن به در کنید.

  • آدرس مرکز خرید مریم: خیابان سنایی، بازار مریم کیش
  • برای مشاهده موقعیت جغرافیایی مرکز خرید مریم، بر روی نقشه کلیک کنید.

سخن پایانی

بازارگردی از لذت‌بخش‌ترین کارهایی است که در هر شهری می‌توان انجام داد. بازارهای هر شهر و سفری که می‌رویم با دیگری متفاوت است و تجربه‌ای جدید به ما می‌دهد تا در کنار خرید با مردم آن نیز آشنا شویم. در این مقاله مراکز خرید نزدیک هتل داریوش کیش را به شما معرفی کردیم تا در زمان اقامت در این هتل برای بخش بازارگردی سفرتان برنامه‌ریزی بهتری داشته باشید. اگر تمایل دارید تا با امکانات هتل داریوش کیش آشنا شوید، حتما این مقاله را مطالعه کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر