لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> غذا و خوراک >> بهترین صبحانه سلف سرویس در تهران
بهترین صبحانه سلف سرویس تهران

بهترین صبحانه سلف سرویس در تهران

صبحانه از وعده‌های اصلی غذایی در طول روز است که توجه به آن سبب می‌شود روزی شاداب‌تر و پرانرژی‌تر داشته باشید. اگر به دنبال جایی می‌گردید که بهترین صبحانه سلف سرویس در تهران را ارائه دهد و انتخاب‌های متنوعی را برای این وعده در اختیارتان قرار دهد، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

ما در این نوشته تعدادی از بهترین رستوران های تهران با بوفه صبحانه را معرفی می‌کنیم. شما در چنین رستوران هایی که صبحانه سلف سرویس در تهران دارند، با آیتم‌های جذابی روبه‌رو خواهید شد و می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای مشخص انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های گرم و سرد را امتحان کنید.

 صبحانه سلف سرویس در هتل های تهران

برخی از رستوران های ارائه‌دهنده صبحانه سلف سرویس در معروف‌ترین هتل های تهران قرار گرفته‌اند. این رستوران ها دارای بهترین بوفه صبحانه در تهران هستند که استفاده از آن برای مهمانان هتل و عموم مردم آزاد است. در ادامه تعدادی از این رستوران ها برای بهترین صبحانه در تهران را به شما معرفی خواهیم کرد.

1- صبحانه سلف سرویس هتل اسپیناس پلاس

صبحانه سلف سرویس هتل اسپیناس پالاس تهران

اسپیناس پالاس هتلی معروف و زیبا با معماری جذاب و حیرت‌انگیز در شمال تهران است. این هتل که به دلیل ساختمان باشکوهش لقب کاخ را از آن خود کرده دارای چندین رستوران است که یکی از آن‌ها لاتون نام دارد.

رستوران لاتون فضایی دلنشین و آرامش‌بخش دارد که در آن سه وعده صبحانه، ناهار و شام سرو می‌شود. سرویس‌دهی مناسب و مهارت ویژه آشپزهای حرفه‌ای این رستوران سبب شده که شما اوقات خوشی را در آن تجربه کنید و غذاهای لذیذی را امتحان کنید.

در رستوران لاتون هر روز از ساعت 7 تا 10:30 صبحانه سلف سرویس برای مهمانان مقیم و غیرمقیم برقرار است. این رستوران بهترین بوفه صبحانه در تهران را دارد که در آن انواع غذاهای گرم و سرد به همراه نوشیدنی‌های متنوع و خوش‌عطر و طعم سرو می‌شود.

آدرس تهران، سعادت‌آباد، میدان بهرود، خیابان 33، هتل اسپیناس پالاس
شماره تلفن 09124261964
ساعت کاری 7 تا 10:30% 12 تا 16 و 19 تا 23
آدرس اینستاگرام @hotelespinas
آدرس سایت espinashotels.com/palace/laton-restaurant
آدرس رستوران لاتون هتل اسپیناس پالاس روی نقشه گوگل مپ

2- صبحانه سلف سرویس هتل وزرا

صبحانه سلف سرویس تهران در هتل وزرا

وزرا هتل آپارتمانی دنج با فضایی آرام و دلنشین در تهران است. این هتل 12 طبقه در یکی از بهترین نقاط شهر قرار گرفته و دسترسی خوبی به جاهای دیدنی تهران دارد. کافه رستوران هتل وزرا از زیباترین ‌رستوران های پایتخت با دو فضای باز و بسته است. این کافه بهترین صبحانه سلف سرویس در تهران را دارد که هر روز از ساعت 7 تا 10 و آخر هفته‌ها از ساعت 7 تا 11 آماده پذیرایی از مهمانان است.

توجه داشته باشید که اگر می‌خواهید صبحانه‌ای خوشمزه و خوش رنگ و لعاب را در رستوران هتل وزرا میل کنید باید از قبل هماهنگی و رزرو انجام دهید. اگرچه تعداد رزرو برای صبحانه در این رستوران محدود است، اما شما می‌توانید پس از رزرو به میزان نامحدود از آیتم‌های بوفه صبحانه استفاده کنید.

آدرس تهران، خیابان خالد اسلامبولی، پلاک 124
شماره تلفن 02188206220
ساعت کاری همه روزه 7 تا 22، جمعه 7 تا 24
آدرس اینستاگرام @hotelvozara
آدرس سایت vozarahotel.com
آدرس رستوران هتل وزرا روی نقشه گوگل مپ
بهترین هتل‌ های تهران برای سفرهای کاری را بشناسید
ادامه مطلب

3- صبحانه سلف سرویس در هتل پرشین پلازا تهران

صبحانه سلف سرویس در تهران با هتل پرشین پلازا

پرشین پلازا هتلی مجلل و لوکس در محله عباس‌آباد و محدوده مرکزی تهران است. در بالاترین طبقه این هتل، رستوران رویال گلکسی قرار دارد که چشم‌اندازی بی‌نظیر و 360 درجه از پایتخت را در مقابل چشمانتان قرار می‌دهد.

در این کافه رستوران هر روز بهترین بوفه صبحانه در تهران با مشاوره متخصصان تغذیه دایر است. غذاهای این مجموعه از مواد اولیه تازه و ارگانیک تهیه می‌شوند و کیفیت بالایی دارند. تنوع منو و انواع غذاهای رنگارنگ و دلربا برای شروعی روزی پرنشاط در کنار نان‌های داغی که هر روز در نانوایی هتل طبخ می‌شود، از جذابیت‌های صبحانه سلف سرویس در رستوران رویال گلکسی هتل پرشین پلازا است.

ناگفته نماند که در این رستوران وعده‌های ناهار و شام نیز سرو می‌شود. همچنین رویال گلکسی از بهترین رستوران تهران با موسیقی زنده است که برخی از شب‌ها در آن برنامه‌های مفرحی اجرا می‌شود.

آدرس تهران، سهرودی شمالی، خیابان میرزای زینالی شرقی، پلاک 42
شماره تلفن 02188478172
ساعت کاری 7 تا 2 بامداد
آدرس اینستاگرام @royal.galaxy.restaurant
آدرس سایت persianplazahotel.com
آدرس رستوران رویال گلکسی هتل پرشین پلازا روی نقشه گوگل مپ

4- صبحانه سلف سرویس تهران در هتل پارسیان انقلاب

صبحانه سلف سرویس تهران در هتل پارسیان انقلاب

گروه هتلداری پارسیان با چندین شعبه در نقاط مختلف شهر یکی از پیشگامان صنعت هتلداری در کشور به شمار می‌رود. هتل پارسیان انقلاب یکی از شعبه‌های این شرکت در مرکز شهر و نزدیک به مراکز و جاذبه های دیدنی تهران است که چندین رستوران لوکس را در خود جای داده است.

رستوران پارسه یکی از رستوران های مجلل این هتل با ظرفیت 120 نفر است. این رستوران 24 ساعته آماده پذیرایی از مهمانان با غذاهای محلی و بین‌المللی در سه وعده صبحانه، ناهار و شام است. در رستوران پارسه متنوع‌ترین صبحانه سلف سرویس تهران انتظارتان را می‌کشد.

آدرس تهران، خیابان طالقانی بین ولیعصر و حافظ، پلاک 341
شماره تلفن 02188937251
ساعت کاری 24 ساعته
آدرس اینستاگرام @persian.enghelab.hotel
آدرس سایت enghelab.pih.ir
آدرس رستوران هتل پارسیان انقلاب روی نقشه گوگل مپ

5- صبحانه سلف سرویس تهران در هتل اوین

صبحانه سلف سرویس تهران در هتل اورین

کافه رستوران هتل اوین رستورانی محبوب در قلب پایتخت و خیابان انقلاب است. در این رستوران شما می‌توانید بهترین فست فود تهران را با قیمت و کیفیت مناسب نوش جان کنید. همچنین بوفه صبحانه رستوران اورین طرفداران بی‌شماری دارد و با منوی جذاب آماده پذیرایی از مهمانان است. رفتار خوب پرسنل و فضای آرام و دلنشین کافه رستوران اورین از دیگر مزایای آن است.

آدرس تهران، میدان انقلاب، ابتدای کارگر شمالی، کوچه مجد، پلاک 12
شماره تلفن 02166591059
ساعت کاری 7 تا 24
آدرس رستوران هتل اورین روی نقشه گوگل مپ

6- صبحانه سلف سرویس در هتل پارسیان آزادی

صبحانه سلف سرویس تهران در هتل پارسیان آزادی

همان‌طور که گفتیم گروه هتل های پارسیان شعب مختلفی در پایتخت دارد که هتل پارسیان آزادی از بهترین آن‌ها برای صرف صبحانه سلف سرویس در تهران است. بوفه صبحانه این هتل در طبقه 26 قرار گرفته و ویوی ابدی به تهران و خیابان‌های پایتخت دارد.

منوی صبحانه هتل پارسیان آزادی شامل غذاها و نوشیدنی‌های گرم و سرد است. سالاد الویه، انواع ژامبون، میوه و آب‌میوه تازه، کیک و مافین، نان، انواع بیکن، نودلیت، املت، نیمرو و… تنها تعدادی از گزینه‌های موجود در منوی صبحانه این هتل لوکس است.

گنبد مینا تهران
ادامه مطلب
آدرس تهران، بزرگراه شهید چمران، تقاطع یادگار امام
شماره تلفن 02129112
آدرس اینستاگرام @persian.azadi.hoter
آدرس سایت azadihotel.com
آدرس رستوران هتل پارسیان آزادی روی نقشه گوگل مپ

7- صبحانه سلف سرویس در هتل هویزه

صبحانه سلف سرویس تهران در هتل هویزه

رستوران هتل هویزه یکی از بهترین رستوران های تهران برای وعده صبحانه، ناهار و شام است. این رستوران طراحی زیبایی دارد و با ارائه انواع غذاها رضایت همه سلیقه‌ها را جلب می‌کند.

بوفه صبحانه هتل هویزه شامل غذاهای متنوع گرم و سرد است که با دیدن عطر و رنگشان اشتهایتان حسابی باز می‌شود. در این رستوران از عدسی و لوبیا گرفته تا انواع مربا و نان ایرانی و فرانسوی برای صبحانه سرو می‌شود.

آدرس تهران، خیابان طالقانی، تقاطع نجات‌اللهی، شماره 115
شماره تلفن 02188904813
ساعت کاری 6:30 تا 23
آدرس رستوران هتل هویزه روی نقشه گوگل مپ

صبحانه سلف سرویس در رستوران های تهران

اگرچه بسیاری از بهترین بوفه صبحانه در تهران در هتل های شناخته‌شده پایتخت سرو می‌شود، اما صبحانه سلف سرویس تنها محدود به این چند مورد نمی‌شود. بسیاری از رستوران های معروف تهران نیز همه روزه یا در برخی از روزهای خاص بوفه هیجان‌انگیزی برای صبحانه دارند که در این بخش برخی از آن‌ها را آورده‌ایم.

توجه کنید که قیمت صبحانه سلف سرویس در تهران به خدمات رستوران و موقعیت قرارگیری آن بستگی دارد و در رستوران های مختلف شما باید ورودی‌های متفاوت بپردازید. برای اطلاع از قیمت رزرو صبحانه می‌توانید به سایت یا شبکه‌های اجتماعی این رستوران ها مراجعه کنید یا به شماره تلفن هر کدام از آن‌ها زنگ بزنید.

1- صبحانه سلف سرویس تهران در کافه رستوران رزمیلو

صبحانه سلف سرویس کافه رستوران رزمیلو

رزمیلو از بهترین کافه رستوران های تهران با محیطی زیبا و چشم‌اندازی تماشایی به پایتخت است. این کافه انتخابی مناسب برای صرف صبحانه سلف سرویس نیاوران است که تنوع غذاهای آن شما را شگفت‌زده می‌کند.

در بوفه صبحانه رزمیلو از انواع کره‌های گیاهی، حیوانی، محلی گرفته تا املت‌های مخصوص، اسفناج، یونانی، مکزیکی و کوکوهای مختلف برای وعده صبحانه سرو می‌شود. مرباهای خوش رنگ و لعاب، انواع آجیل و میوه خشک و دسرهای مختلف به همراه چای، قهوه و سایر نوشیدنی‌ها و نان و شیرینی تازه از دیگر آیتم‌های موجود در منوی صبحانه رزمیلو است.

اگر آخر هفته تصمیم گرفتید برای صرف صبحانه سلف سرویس در تهران به رستورانی دنج بروید، کجا بهتر از رزمیلو؟ در این رستوران پنج‌شنبه و جمعه در دو سانس از ساعت‌ها 8 تا 9:45 و 10 تا 11:45 بوفه صبحانه ارائه می‌شود.

آدرس تهران، بلوار ارتش شرق، طبقه هفتم مرکز خرید پرنیان
شماره تلفن 02122494643
ساعت کاری 11:30 تا 23:30، پنج‌شنبه و جمعه: 8 تا 11:30
آدرس اینستاگرام Rosemilo_restaurant
آدرس سایت Rosmilo.com
آدرس رستوران رزمیلو روی نقشه گوگل مپ

2- صبحانه سلف سرویس کوبابا

صبحانه سلف سرویس کوبابا

کوبابا که شاید نامش به گوش شما نیز خورده باشد از معروف‌ترین رستوران های مدیترانه‌ای در تهران با چندین شعبه در نقاط مختلف پایتخت است. کوبابا را می‌توان از بهترین کبابی های تهران دانست که در آن انواع غذای آسیای شرقی نیز طبخ و سرو می‌شود. در این رستوران آخر هفته‌ها ضیافت صبحانه برپاست و در بوفه صبحانه آن انواع غذاها و نوشیدنی‌ها دیده می‌شود.

بازار تجریش تهران
ادامه مطلب
آدرس تهران، بلوار نلسون ماندلا، خیابان گلستان، پلاک 257
شماره تلفن 02126208016
ساعت کاری شنبه تا چهارشنبه 12:30 تا 15:30 و 19:30 تا 23

آخر هفته‌ها 8:30 تا 11، 12:30 تا 15:30 و 19:30 تا 23

آدرس اینستاگرام @kubaba.kitchen
آدرس سایت kubaba.menew.pw
آدرس رستوران کوبابا جردن روی نقشه گوگل مپ

3- صبحانه سلف سرویس تهران بین

صبحانه سلف سرویس تهران بین

اگر می‌خواهید برای استفاده از صبحانه سلف سرویس در غرب تهران به رستورانی لاکچری و مجلل بروید، تهران بین بهترین گزینه برایتان است. این رستوران مجلل در پنت‌هاوس برج عرفان قرار گرفته و در آن ضمن ارائه خدمات مناسب، چشم‌اندازی حیرت‌انگیز به تهران دیده می‌شود.

تهران بین در روزهای آخر هفته و تعطیلات در کنار منوی ناهار و شام، بوفه صبحانه نیز برای مهمانان تدارک می‌بیند. در این رستوران صبحانه‌ای خوش آب و رنگ از هر چه که فکرش را بکنید چشم‌انتظارتان است.

آدرس تهران، سعادت‌آباد، سرو غربی، پنت هاس برج عرفان، طبقه 9
شماره تلفن 02122072053 و 02122131981
ساعت کاری شنبه تا چهارشنبه از 7:30 تا 24، آخر هفته‌ها از 8:30 تا 24
آدرس اینستاگرام @tehranbeen_resturant
آدرس سایت tehranbeenmenu.ir
آدرس رستوران   تهران بین روی نقشه گوگل مپ

4- صبحانه سلف سرویس رستوران گردان برج میلاد

صبحانه سلف سرویس رستوران گردان برج میلاد

رستوران گردان برج میلاد یا تهران 360 یکی از رستوران های لاکچری تهران است. این رستوران هر یک ساعت یک بار به دور خود می‌چرخد و تجربه متفاوتی از غذاخوردن را برایتان رقم می‌زند. در این رستوران شما می‌توانید هر روز از بوفه صبحانه استفاده کنید و از طعم غذاهای متنوع آن لذت ببرید.

آدرس تهران، خروجی شیخ فضل‌الله نوری بزرگراه همت غرب به شرق، برج میلاد، طبقه 6
شماره تلفن 02172809 و 9- 02188620358
ساعت کاری 7:30 تا 24
آدرس اینستاگرام @tahran360restaurant
آدرس رستوران گردان برج میلاد روی نقشه گوگل مپ

5- کافه رستوران ملل پل طبیعت

کافه رستوران ملل پل طبیعت

کافه رستوران ملل یکی از بهترین رستوران های تهران در نزدیکی پارک آب و آتش است که در آن انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی پیدا می‌شود. این رستوران در پل طبیعت قرار گرفته و چشم‌انداز بسیار تماشایی و زیبایی به پایتخت دارد. ملل دو بخش داخلی و خارجی دارد و گزینه خوبی بری صبحانه سلف سرویس در تهران فضای باز به شمار می‌رود.

اگرچه در رستوران ملل هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام سرو می‌شود، اما صبحانه لوکس سلف سرویس آن شهرت زیادی میان پایتخت‌نشینان دارد. در بوفه صبحانه رستوران ملل انواع غذاهای گرم مانند آش، املت، سوپ شیر و… و غذاهای سرد مانند پنیر، خامه، عسل، کالباس، سرشیر تازه و… سرو می‌شود.

آدرس تهران، پل طبیعت
شماره تلفن 02188194700
ساعت کاری 8 تا 00:30
آدرس اینستاگرام @melal_tabiat
آدرس رستوران ملل روی نقشه گوگل مپ

جمع‌بندی

در این نوشته از ایران هتل آنلاین برخی از رستوران هایی که صبحانه سلف سرویس در تهران دارند را به شما معرفی کردیم. نظر شما درباره این رستوران ها چیست؟ آیا تا به حال تجربه‌ای از صرف غذا در این رستوران ها داشته‌اید؟ لطفاً در بخش نظرات تجربیات خود را با ما در میان بگذارید و نظر خود را درباره بهترین بوفه صبحانه در پایتخت به ما بگویید.

4.3/5 - (3 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر