لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی هتل رمیس تهران (ایبیس سابق)
هتل رمیس تهران

معرفی هتل رمیس تهران (ایبیس سابق)

در سال ۱۳۹۳ هتل رمیس تهران با نام هتل ایبیس شروع به فعالیت کرد. هتل با داشتن 7 طبقه در کنار هتل پنج ستاره نووتل، از میهمانانی که قصد پرواز از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) را دارند (چه قبل یا بعد از پروازشان)، در کنار بهره بردن از امکانات اقامتی و استراحتی، از بابت دیر رسیدن به فرودگاه استرسی نداشته باشند، میزبانی می‌کند.

مهمانانی که علاقه‌مندند در هتلی با قیمت متوسط اقامت داشته باشند، از خدمات بین‌المللی این هتل نظیر اتاق‌ ویژه معلولان، کافی‌شاپ با منویی متنوع، ۱۹۶ باب اتاق مدرن و مجلل، رستوران و میزبانانی کارآزموده و مجرب بهره‌مند می‌شوند. چنانچه تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید، اطلاعات بیشتری را از هتل رمیس تهران به دست می‌آورید.

رزرو هتل رمیس تهران

رزرو هتل رمیس تهران

هتل رمیس یا هتل ایبیس سابق دومین هتل از گروه هتلداری فرانسوی آکور بوده که در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) در استان تهران بنا شده است. هتل دقیقا در مجاورت هتل قبلی یا همان نووتل قرار دارد. در سال ۱۳۹۳ در کنار ترمینال اصلی فرودگاه این هتل مطابق با استانداردهای جهانی افتتاح شد.

هتل چهار ستاره رمیس (ایبیس سابق) را می‌توان هتلی اقتصادی معرفی کرد. این هتل برای کسانی است که به قصد کسب و کار یا گذراندن اوقات فراغت به تهران سفر می‌کنند مناسب است.

رزرو ساعتی هتل رمیس

رزرو ساعتی هتل رمیس

با اقامت در اتاق‌های ساعتی این هتل فرودگاه امام صبحانه ارائه نمی‌شود. رزرو اتاق‌های ساعتی برای میهمانان تنها یکبار امکان پذیر است. حداکثر مدتی که می‌توانید از اتاق‌های ساعتی استفاده کنید 6 ساعت می‌باشد. درخواست کنسلی رزروهای اقامت ساعتی با دریافت 100 درصد مبلغ رزرو بعنوان جریمه نهایی خواهد شد.

معرفی هتل میزبان بابلسر - هتلی 5 ستاره در دل شالیزار
ادامه مطلب

آدرس و شماره تلفن هتل رمیس فرودگاه امام تهران

آدرس: تهران، کیلومتر ۳۰ اتوبان خلیج فارس (تهران-قم)، روبروی ترمینال یک فرودگاه امام

تلفن پشتیبانی: 05191005105

فاصله هتل رمیس تا فرودگاه امام

فاصله هتل رمیس تهران تا فرودگاه امام 4 کیلومتر و 152 متر است.

امکانات هتل رمیس

امکانات هتل رمیس

از جمله امکانات هتل رمیس تهران عبارت است از صندوق امانات در لابی، کافی‌شاپ، اینترنت با سرعت بالا، پارکینگ، تاکسی سرویس، مسیر پیاده‌روی، تهویه مطبوع، خدمات خشک‌شویی، خودپرداز بانک، فضای سبز اختصاصی، رستوران، روزنامه رایگان، صرافی، کافی نت و… .

به علاوه، مهمانان در صورت علاقه از سالن ورزشی و استخر یا سالن همایش‌ها و اتاق جلسات هتل نووتل نیز می‌توانند استفاده کنند.

علاوه بر خدمات اقامت کوتاه‌ مدتی که در این هتل فرودگاه امام یا همان هتل رمیس ارائه می‌شود، از خدمات جانبی همچون ترانسفر بین فرودگاهی (فرودگاه مهرآباد به فرودگاه امام (ره) و بالعکس)، ترانسفر از هر نقطه‌ی تهران به فرودگاه امام(ره) و…  با قیمتی مناسب می‌توان استفاده کرد.

ترانسفر رفت و برگشت رایگان به هتل و بالعکس در هتل فرودگاهی رمیس با هدف رفاه حال مسافران در رفت‌وآمد فرودگاه امام، به‌صورت ۲۴ ساعته و در بازه زمانی ۲۰ دقیقه‌ای فعال است.

در هتل رمیس (ایبیس سابق)، در کنار امکان اقامت روزانه و ۶ ساعته، مهمانان امکان داشتن اقامت سه ساعته هم دارند. واضح است که با ساعات کمتر اقامت و باتوجه به ۴ ستاره بودن، هزینه اقامت در هتل رمیس در مقایسه با هتل نووتل ارزان‌تر تمام می‌شود.

اتاق‌ های هتل رمیس

اتاق های هتل رمیس تهران

هتل رمیس تهران (ایبیس سابق) با هفت طبقه، ۱۹۶ باب فضای اقامتی راحت و کامل با تمامی تجهیزات اقامتی و رفاهی لازم را دارد. اتاق‌های هتل به صورت اتاق‌های سینگل، دبل، متصل ویژه خانواده‌ها و همچنین اتاق معلولان به مسافران ارائه می‌شود.

پرفروش ترین هتل های مشهد کدامند؟
ادامه مطلب

اتاق‌های هتل بسیار راحت می‌باشند و امکاناتی همچون تخت، مینی بار، میز آرایش، میز کار، اینترنت، تلویزیون ال‌سی‌دی صفحه تخت، سرویس فرنگی، سشوار و حمام را در خود جای داده‌اند. در ضمن اینکه برای افرادی دارای ناتوانی جسمی اتاق‌هایی در نظر گرفته شده که دارای امکانات جداگانه‌ای است.

در طبقات اول و دوم دسترسی آسان به داخل اتاق با رمپ، صندلی تاشو ویژه در حمام، دسترسی راحت به غذاخوری، سرویس بهداشتی بانوان و نیز سرویس بهداشتی مجهز به رمپ در طبقه همکف از امکانات دیگر این هتل هستند. نکته‌ای که خوب است بدانید در این هتل، استعمال سیگار اصلا امکان‌پذیر نمی‌باشد.

رستوران هتل رمیس

رستوران هتل رمیس

در لابی و روبه‌روی پذیرش، رستوران هتل رمیس واقع شده که در محیطی بزرگ و با دکوراسیونی شکیل و منویی از غذاهای متنوع پذیرای مهمانان خود است. این رستوران از ساعت ۱۲ ظهر تا ۶ عصر در وعده ناهار و از ۶ عصر تا ۱۰:۳۰ شب در وعده شام خدمات ارائه می‌دهد.

همچنین کافی‌شاپ هتل از ساعت هفت صبح تا ۱۱ شب با انواع متنوع خوراکی‌ها، نوشیدنی‌ها و میان‌وعده‌های تازه و خوشمزه، از مهمانان پذیرایی می‌کند.

هتل رمیس کجاست؟

هتل رمیس تهران یا هتل ایبیس سابق از جمله هتل‌های تهران بوده که از لحاظ موقعیت جغرافیایی در مجاورت فرودگاه امام خمینی(ره) (روبه‌روی ترمینال مسافربری) و شهر جدید پرند است. هتل با فاصله اندکی به حرم مطهر امام خمینی(ره) واقع شده و به همین خاطر از شلوغی و ترافیک شهر تهران دور است.

دسترسی که هتل به مرکز شهر دارد، با وسایل نقلیه‌ی عمومی شامل تاکسی و اتوبوس، به فاصله زمانی ۴۵ دقیقه فراهم است.

هتل ها برای دریافت مجوز وزارت بهداشت ملزم به رعایت چه مواردی می باشند؟
ادامه مطلب

فاصله‌ی هتل رمیس یا هتل ایبیس سابق با نقاط مهم و جاهای دیدنی تهران

hotel remis tehran 8 min jpg

  • نمایشگاه بین‌المللی (۵۳ دقیقه)
  • فرودگاه مهرآباد (۴۷ دقیقه)
  • ایستگاه راه‌آهن (۳۸ دقیقه)
  • سالن همایش‌های صدا و سیما (۵۴ دقیقه)
  • میدان آزادی (۴۴ دقیقه)
  • باغ پرندگان کرج (۷۰ دقیقه)
  • موزه ملی ایران (۵۱ دقیقه)
  • چهارراه ولی‌عصر (۵۰ دقیقه).

جمع‌بندی

هتل رمیس تهران یا همان هتل ایبیس سابق هتلی بسیار عالی و شیک و تمیز است . این هتل برای وقتی که از سفرهای خارجی بازمی‌گردین و باید به شهر دیگه‌ای سفر کنید و مجبور هستید تا با خستگی حرکت کنید گزینه خوبی برای استراحت یک شبه می‌باشد. نکته عالی در رابطه با هتل آن است که اقامت چند ساعته با هزینه کمتر را نیز مسافران می‌توانند داشته باشند.

هتل رمیس تهران هتلی بسیار مجهز است که با پرسنل مجرب و امکانات کامل تجربه اقامتی راحتی را برای میهمانانش رقم می‌زند. به همین خاطر ما در این مقاله سعی کردیم به تفصیل به این هتل بپردازیم. اگر عازم تهران هستید و دنبال هتلی فرودگاهی خوب می‌گردید، ما هتل هتل رمیس فرودگاه امام را پیشنهاد می‌دهیم.

سوالات متداول

آیا امکان رزرو ساعتی هتل رمیس تهران وجود دارد؟

بله امکان رزرو ساعتی هتل رمیس تهران وجود دارد. واضح است که با ساعات کمتر اقامت و باتوجه به ۴ ستاره بودن، هزینه اقامت در هتل رمیس ارزان‌تر تمام می‌شود.

فاصله هتل رمیس تا فرودگاه امام چقدر است؟

فاصله هتل تا فرودگاه امام خمینی (۴ کیلومتر و ۱۵۲ متر) است.

5/5 - (1 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پرنسا
پرنسا
6 ماه قبل

بسیار عالی بود! من این نوشته شما در مورد هتل رمیس تهران (ایبیس سابق) را دوست داشتم. شما به شیوه‌ای فوق‌العاده این هتل را معرفی کرده‌اید و اطلاعات مفیدی درباره خدمات و قیمت‌های آن ارائه داده‌اید.

[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر