لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی هتل لیلیوم کیش – هتلی دنج و راحت در نزدیکی ساحل
معرفی هتل لیلیوم کیش - هتلی دنج و راحت در نزدیکی ساحل

معرفی هتل لیلیوم کیش – هتلی دنج و راحت در نزدیکی ساحل

می‌دانید چه دلیلی باعث شده تا کیش به یکی از مقصدهای محبوب برای تعطیلات یا ماه عسل اکثر افراد تبدیل شود؟ کیش در کنار امکانات و تفریحاتی که ارائه می‌دهد توانسته هتل‌های خوبی هم برای گردشگران عرضه کند. هتل‌های لوکس و مدرنی که در کیش وجود دارند، زبانزد عام و خاص شده‌اند. هتل لیلیوم کیش از هتل‌های ۴ ستاره خوب در جزیره کیش به شمار می‌آید که با ارائه امکانات فوق‌العاده توانسته نظر مثبت مسافران را جلب نماید.
چنانچه هنوز هم برای سفر به جزیره در حال برنامه‌ریزی هستید، این هتل از هتل های کیش را انتخاب کنید. در ادامه مقاله قصد داریم به شما هتل لیلیوم را معرفی کنیم.

صبحانه هتل لیلیوم کیش

در منو صبحانه هتل لیلیوم شما انواع نان خوش‌طعم فرانسوی و نان ایرانی، املت و نیمرو، آبمیوه تازه، پنیر، کره، خامه، مربا، عدسی، تخم مرغ، ژامبون، لوبیا و … را خواهید داشت. پس خودتان را برای شروع صبحی با نشاط و پر از انرژی آماده کنید. انواه خوراکی‌های سرد و نوشیدنی نیز در این وعده مهم برای میهمانان عزیز سرو می‌شود.

رستوران هتل لیلیوم کیش

رستوران هتل لیلیوم کیشهتل لیلیوم از رستورانی زیبا با گنجایش ۳۰۰ نفر برخوردار است که با غذاهای لذیذش توانسته رضایت حداکثری میهمانان هتل را کسب کند. خوب است بدانید هر سه وعده غذایی در این رستوران به شکل سلف‌سرویس و منویی ارائه خواهند شد.

اتاق های هتل لیلیوم کیش

سوئیت چهارنفره هتل لیلیوم کیشاتاق‌های موجود در این هتل شامل اتاق دو تخته، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته و اتاق چهار تخته VIPاست. همانطور که پیشتر ذکر کردیم با اقامت در هتل لیلیوم وعده صبحانه برای میهمانان عزیز به صورت سلف‌سرویس و رایگان ارائه می‌شود. با این حال لازم است برای وعده‌های ناهار و شام هزینه‌ای جدا پرداخت نمایید.
اتاق‌های هتل لیلیوم خوشبختانه به سیستم تهویه مطبوع هوا مجهز هستند. از دیگر مزیت‌های هتل لیلیوم در مقایسه با سایر هتل‌های کیش برخورداری از صندوق امانات داخل اتاق‌ها است. امکانات و خدمات دیگری که در هتل ارائه‌شده شامل یخچال، چای‌ساز، روم سرویس، صبحانه، بالکن، مینی بار، تلفن، تلویزیون، حمام و لوازم بهداشتی است. جهت رفاه حال میهمانان و رفت ‌و آمد راحت در بین طبقات آسانسور در این هتل فراهم شده است.

امکانات هتل لیلیوم کیش

کافی شاپ هتل لیلیوم کیشاز امکانات ارائه‌شده در این هتل خاص و زیبا باید به دستگاه واکس کفش، دستگاه فکس و فتوکپی، صندوق امانات، تاکسی‌سرویس و اتاق چمدان اشاره داشت. از جهت دیگر پارکینگی که هتل لیلیوم دارد به ‌صورت رایگان در اختیار میهمانان هتل قرار دارد. دقت کنید این پارکینگ گنجایش ۳۰ خودرو را داراست. به همین خاطر آن دسته از مسافران عزیزی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، از بابت جای پارک خیالشان راحت باشد.
از دیگر مزیت‌هایی که هتل 4 ستاره لیلیوم کیش دارد دسترسی راحت به اینترنت است. اینترنت در این هتل رایگان بوده و به صورت نامحدود در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. از امتیازات ویژه در هتل لیلیوم برخورداری صرافی و آژانس مسافرتی است. باید بدانید فروشگاه، کافی‌شاپ، چایخانه سنتی، مرکز خرید، کرایه اتومبیل بدون راننده در این هتل دایر گشته‌اند.
سالن بازی هتل لیلیوم کیشجهت بالا بردن و پایین آوردن وسایل و چمدان‌های میهمانان گرامی خدمات باربری در این هتل پیشبینی شده است. خدمات رفاهی کامل و مجهز برای معلولین در این هتل وجود دارد. همه‌روزه به‌صورت رایگان خدمات مرتبط با خانه‌داری و نظافت واحدها صورت می‌پذیرد. علاوه بر موارد گفته شده، خدماتی همچون خشک‌شویی هم در این هتل قرار دارد.
علاوه بر این دست از خدمات و امکانات، آنچه هتل لیلیوم را خاص کرده‌ است، پرسنل مجرب و حرفه‌ای آن است که با رویی گشاده و برخورد مناسب اقامتی فرامو‌ش نشدنی را به میهمانان تقدیم می‌کنند. خوب است بدانید پذیرش هتل لیلیوم به صوت شبانه‌روزی و با تمایل آماده خدمت‌رسانی و پاسخگویی به میهمانان عزیز هستند.

آدرس هتل لیلیوم کیش

هتل لیلیوم در جزیره زیبای کیش، میدان پردیس، بلوار رودکی قرار دارد.

قوانین هتل لیلیوم کیش

• پذیرش آقا و خانم در صورتیکه دارای کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار باشند صورت خواهد پذیرفت.
• بانوان و آقایان امکان اقامت با تبعه خارجی نامحرم در یک اتاق را ندارند. هتل نیز مسئولیتی از این بابت نمی‌پذیرد.
• پذیرش صیغه‌نامه رسمی باید به صورت دفترچه‌ای به همراه مهر برجسته باشد. ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار زوجین، الزامی است.
• استعمال دخانیات در هتل ممنوع بوده و شامل جریمه می‌شود.

رزرو هتل لیلیوم کیش

نمای ساختمان هتل لیلیوم کیشهتل چهار ستاره لیلیوم کیش از هتل‌های ۴ ستاره خوب در جزیره کیش به شمار می‌آید. این هتل را به عنوان هتل بین‌المللی لیلیوم هم می‌شناسند که از سال 1397 شروع به فعالیت کرد. این هتل خاص متشکل از ۸ طبقه و ۱۵۴ واحد اقامتی می‌باشد که ضلع شرقی خود هتل رو به دریا بوده و ضلع غربی‌ آن روبه‌روی پارک بزرگ کیش می‌باشد.
هرچند در دیزاین نمای بیرونی هتل، طرح‌های کلاسیک بکاربرده شده است. با این حال امکاناتی که هتل از آن برخوردار می‌باشد، به‌روزترین امکاناتی است که در عرصه هتلداری می‌توان داشت. هتل لیلیوم از لحاظ مکانی هم در موقعیت بسیار خوبی واقع شده است. به صورتی‌که از یک طرف به مراکز خرید و از جهت دیگر به ساحل نزدیک می‌باشد.
این مسئله باعث شده تا مسافران دسترسی مطلوبی به مکان‌های دیدنی و همچنین صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ها داشته باشند. به همین خاطر تنها کافیست خودتان را برای یک سفر هیجان‌انگیز آماده کنید. از مکان‌های نزدیک به این هتل عبارت‌است از پردیس ۱ و ۲، مرکز خرید سارینا، پانیذ. همین موضوع باعث می‌شود تا مسافرانی که به خرید و گشت‌وگذار علاقمند، به کیش سفر کنند و نسبت به رزرو این هتل نیز اقدام نمایند.

فاصله هتل لیلیوم کیش تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

سالن بدنسازی هتل لیلیوم کیش
• فاصله تا بازار مروارید تقریبا ۱.۳ کیلومتر
• فاصله تا اسکله تفریحی کیش تقریبا ۱.۶ کیلومتر
• فاصله تا باغ پرندگان تقریبا ۴.۸ کیلومتر
• فاصله تا پارک دلفین‌ها تقریبا ۵.۵ کیلومتر
• فاصله تا شهر زیرزمینی کاریز تقریبا ۶.۷ کیلومتر
• فاصله تا شهر باستانی حریره تقریبا ۷ کیلومتر
جمع‌بندی
کیش از هتل‌های لوکس و مجهزی برخوردار است. این جزیره توانسته تجربه اقامتی بی‌نظیر را برای گردشگران رقم بزند. ما در این مقاله به تفصیل به بررسی امکانات هتل لیلیوم کیش، از هتل‌های خاص جزیره پرداختیم. برای داشتن تجربه اقامتی شیرین به همراه خاطرات فرامو‌ش نشدنی در انتخاب این هتل اصلا شک نکنید.
امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر