لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> ایرانگردی >> بهترین فصل سفر به تهران
بهترین فصل سفر به تهران

بهترین فصل سفر به تهران

تهران پایتخت ایران شهر بزرگ و زیبایی است. این شهر تقریبا در تمام طول سال میزبان مسافرانی است که هر یک به دلیلی عازم آن شده اند. تهران نیز مانند هر شهر دیگری از ایران در هر فصل از سال زیبایی های خاص خود را دارد. با این حال برخی از ماه های سال هستند که برای سفر به تهران مناسب ترند. با ما همراه باشید تا بهترین فصل سفر به تهران را به شما معرفی کنیم.
همان طور که می دانید بخش مهمی از هر سفر انتخاب محل اقامت است.این انتخاب زمانی دشوارتر می شود که گزینه های متعددی پیش روی باشد. این قضیه در مورد تهران و در تعیین پاسخ به این سوال که کی به تهران سفرکنیم نیز صدق می کند. در واقع تهران از آن دسته شهرهایی است که تعداد هتل های فراوانی دارد. به همین دلیل انتخاب محل اقامت در آن کار دشواری است.

راه حل این مشکل رزرو اینترنتی است. اگر بعد از کسب اطلاعات در مورد بهترین زمان برای سفر به تهران وارد سایت ایران هتل آنلاین شوید و لیست هتل های تهران را ببینید می توانید اطلاعات لازم در مورد هر یک از هتل ها را به دست آورید و با آگاهی کامل محل اقامت خود را انتخاب کنید. در پایان نیز می توانید تنها با چند کلیک ساده هتل مورد نظر خود را رزرو نمایید و با خیال راحت راهی تهران شوید.

هتل های تهران

هتل استقلال تهران

تهران هتل های بسیار خوب و مجللی دارد. یکی از بهترین اینها هتل استقلال تهران است. این هتل با امکاناتی به روز و کارکنانی مجرب همواره آماده ی پذیرایی از مهمانان گرامی است. با رزرو هتل در تهران مخصوصا از طریق وب سایت ایران هتل آنلاین می توانید از مزایای یک رزرو اینترنتی بهره مند شوید و در بهترین زمان سفر به تهران به سمت پایتخت حرکت کنید.

شهرهای دیدنی استان تهران
ادامه مطلب

معرفی کلی تهران

دورنمای شهر تهران

دورنمای شهر تهران
شاید برخی تهران را به عنوان شهری پر از آلودگی بشناسند اما لازم است بدانید این شهر در دامنه‌ ی رشته کوه البرز واقع شده و در بسیاری از نقاط آن می توان چشم اندازهای زیبایی از قله ی دماوند را نظاره گر بود. تهران شهر مدرنی است که کاخ‌ ها، موزه‌ ها، پارک ‌ها، رستوران‌ ها، مراکز خرید و اماکن تفریحی فراوانی دارد. البته اگر در بهترین زمان سفر به تهران عازم این شهر شوید می توانید لذت بیشتری ببرید.

در محله های قدیمی تهران ساختار سنتی جالبی دیده می شود که اصالت چند هزار ساله‌ ی این شهر را اثبات می کند. دیدن از این محله ها در بهار واقعا لذت بخش است. علاوه بر این در تهران می توان از بناهای قدیمی، مساجد باشکوه، عمارت های مجلل، پارک های باصفا و بناهای زیبا دیدن کرد. حال اگر این دیدن در بهترین فصل سفر به تهران باشد حال و هوای دیگری دارد.

آب و هوای تهران در فصل های مختلف سال

تهران در چهار فصل سال

چهره ی تهران در چهار فصل سال

تهران به عنوان پایتخت ایران به قدری جاذبه های دیدنی دارد که هر گردشگری دلش می خواهد بارها و بارها به این شهر سفر کند و هر بار به دیدن بخشی از تهران بپردازد. این در حالی است که گاهی اوقات شلوغی شهر و آلودگی هوا افراد را از سفر به پایتخت منصرف می کند. البته اگر بهترین فصل سفر به تهران را انتخاب کنید می توانید از دست شلوغی و آلودگی در امان باشید.

شهر تهران واقع در شمال ایران در قسمت های مختلف خود آب و هوای متفاوتی دارد چون از سمت شمال به نواحی کوهستانی و از سمت جنوب به نواحی کویری ختم می شود. آب و هوای شمال تهران سرد و خشک و آب و هوای جنوب آن گرم و خشک است. این در حالی است که به طور کلی می توان گفت تهران تابستان های بسیار گرم و زمستان های سردی دارد.
با توجه به آنچه در مورد آب و هوای تهران گفته شد بهترین فصل سفر به تهران اوایل بهار و تا حدی فصل پاییز است. در این دو زمان از سال آب و هوای تهران بسیار مطلوب می شود و دیدن از جاذبه های طبیعی آن واقعا لذت بخش می باشد. البته این جمله که تهران شهری چهار فصل است تقریبا صحت دارد اما این شهر در بهار و پاییز به قدری زیبا می شود که اهالی شهر و گردشگران را به وجد می آورد.

تهران علاوه بر چهره ی زیبا جاهای دیدنی فراوانی دارد. این جاهای دیدنی هر ساله عده ی زیادی از گردشگران داخلی و خارجی را به سمت تهران می کشاند. در واقع تهران از آن دسته شهرهایی است که افراد با هر سلیقه ای می توانند از بودن در آن لذت ببرند و اوقات خوب و خوشی را پشت سر بگذارند.

بهترین رستوران های تهران با موسیقی زنده
ادامه مطلب

دسترسی به تهران

تهران بر نقشه گوگل

شهر تهران بر نقشه گوگل
بعد از کسب اطلاعات در مورد بهترین فصل سفر به تهران باید بتوانید در مورد انتخاب وسیله نقلیه مناسب تصمیم بگیرید. برای سفر به تهران گزینه های متفاوتی پیش روی دارید. این گزینه ها شامل خودرو شخصی، اتوبوس، قطار و هواپیما است. همان طور که اشاره شد بهترین زمان سفر به تهران بهار و پاییز است.

در بهار که طبیعت زنده می شود و به روی انسان لبخند می زند و در پاییز که عروس فصلهاست بهتر است از وسیله ای استفاده کنید که شما را از دیدن مناظر زیبای بین راه محروم نسازد. لذا پیشنهاد می شود خودروی شخصی را انتخاب کنید. البته قطار گزینه ی دیگری است که اتفاقا بسیار به صرفه و راحت است. سفر به تهران در بهار و پاییز با وسیله ای مانند قطار قطعا سفری رویایی و خاطره انگیز خواهد بود.

تهران به دلیل موقعیت جغرافیایی که دارد در هر فصل از سال چهره ی زیبایی به خود می گیرد. با این حال سفر به تهران در فصل ‌های سرد سال به دلیل آلودگی بیش ‌از حد هوا توصیه نمی شود. از طرفی از آنجا که اکثر پایتخت ‌نشینان در ایام نوروز تهران را ترک می کنند و به سفر می روند شهر خلوت ‌تر و هوای آن پاکیزه تر می شود. لذا این ایام بهترین زمان برای سفر به تهران می باشد.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر