لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی هتل ترنج کیش
معرفی هتل ترنج کیش

معرفی هتل ترنج کیش

جزیره زیبای کیش یکی از جزیره های خلیج فارس که با ساحل مرجانی زیبا و بکر خود، در تمام روزهای سال پذیرای گردشگران ایرانی و خارجی است. گردشگرانی که نه تنها به دنبال دیدن زیبایی های بی پایان جزیره هستند، بلکه می خواهند به آرامش عمیق و روح نوازی دست پیدا کنند که در این جزیره وجود دارد. جزیره کیش مکانی است که با داشتن امکانات رفاهی مطلوب این امکان را فراهم می کند تا در عین حال که به کارهای پرهیجان و نشاط انگیز می پردازید، به آرامش عمیق و واقعی نیز دست پیدا کنید. بنابراین هنگام رزرو هتل های ایران به اولویت های خود توجه کنید؛ زیرا فقط با یک برنامه ریزی دقیق و رزرو هتل یا تور مناسب می توانید یک مسافرت بی نظیر را برای خود رقم بزنید. در ادامه مطلب پیش رو به معرفی یکی از پرطرفدارترین و رویایی ترین هتل های کیش یعنی هتل ترنج خواهیم پرداخت.

آشنایی با هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش یکی از بهترین هتل های های این جزیره است و می توان آن را تلفیقی از هر آنچه که یک مسافر در سفر خود بدان نیاز دارد دانست. اگر قصد سفر به جزیره کیش را دارید می توانید با تور هتل ترنج همراه شده و سفری خاطره انگیز را آغاز کنید. دیدن عکس ها وتصاویر این هتل و معرفی آن به شما این امکان را می دهد که با هتل ترنج کیش که در سال 1394 به بهره برداری رسیده است، بیشتر آشنا شوید.
آدرس هتل ترنج: کیش میدان جاسک، ابتدای جاده جهان، بین میدان جاسک وکلبه هور
آدرس هتل ترنج
این هتل 5 ستاره در ضلع شمال غربی جزیره کیش قرار دارد و به سبک هتل های جدید خاورمیانه بر روی آب طراحی و ساخته شده است. طرح اولیه هتل یاد شده در سال 1389 توسط شرکت یکتا نگین کیش، با هدف ترویج فرهنگ جذب توریست و استفاده از پتانسیل جزیره ارائه شد. نکته جالب توجه این است که نمونه مشابه هتل ترنج فقط در جزایر مالدیو و کارائیب ساخته شده است. موقعیت خاص جغرافیایی و طراحی و ساخت منحصر به فرد این مجموعه باعث شده که میهمانان هتل مذکور بتوانند مناظر زیبا و بی نظیری مانند غروب خورشید و اکوسیستم طبیعی دریای مرجانی را از نزدیک لمس کنند.
هتل ترنج کیش
هتل ترنج کیش
این هتل پنج ستاره از دو قسمت تشکیل شده که یکی از آن ها روی خشکی و دیگری مجموعه از ویلاهای بهم پیوسته ای است که روی آب قرار دارند. مهندسین در هنگام طراحی و ساخت این مجموعه بی همتا، تمام سعی خود را به کار بردند تا طرح و سازه ای پیشنهاد بدهند که آسیب های وارد به محیط زیست را به حداقل برساند. شاید جالب باشد بدانید هتل تورنج در قسمتی از جزیره احداث شده که در معرض امواج و طوفان های دریایی قرار نخواهد گرفت.
هتل ترنج کیش
آن بخش از هتل که برروی آب احداث شده، شامل 100 سوئیت است که همگی دارای کف شیشه ای و بالکن اختصاصی هستند. این سوئیت ها با یک اسکله چوبی بهم متصل هستند و اگر از بالا نگاه کنید در کنار هم تصویر یک بته جغه را تشکیل می دهند؛ لازم به ذکر است سوئیت ها 40 متری، 60 متری و 120 متری به ترتیب سوئیت فلت، یک خوابه ی رویال و vip دو خوابه می باشند. همچنین برای رفاه حال میهمانان از ماشین های گلف برای جابه‌جایی میان بخش های گوناگون استفاده می شود. معماری زیبا و فضای دنج این هتل برای کسانی که قصد استراحت دارند، بسیار عالی است؛ علاوه بر آن تماشای غروب آفتاب از اتاق و اکوسیستم دریا از کف شیشه ای تجربه ای ناب و بی نظیر خواهد بود. تجربه اقامت در سوئیت های هتل ترنج کیش بسیار خاص و دلنشین است.
هتل ترنج کیشهتل ترنج کیش

قیمت هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش
همانطور که گفته شد این هتل دارای اتاق های مختلفی است که متراژ متفاوتی دارند و هر کدام از آن ها دارای امکانات متنوعی هستند. با توجه به این موضوع بدیهی است که نمی توان برای آن نرخ ثابتی را تعیین نمود؛ همچنین قیمت هتل ترنج کیش در ایام گوناگون متفاوت بوده و عواملی نظیر شرایط آب و هوایی، تعطیلات و غیره بر روی آن تاثیرگذارند. از جمله خدمات رایگان هتل یاد شده می توان به ترانسفر فرودگاهی، باشگاه بدنسازی، خانه کودک و اینترنت اشاره نمود.

امکانات هتل ترنج کیش

هتل پنج ستاره ی ترنج کیش یکی از منحصربفردترین هتل های ایران است که به شکل جالبی طراحی شده و مورد پسند مسافران قرار گرفته است. هر دو بخش دریایی و ساحلی این هتل طرفداران بسیاری دارد. با این حال بخشی از هتل ترنج که بر روی آب ساخته شده از محبوبیت و جذابیت فوق العاده ای برخوردار می باشد. این بخش دارای سوئیت های بسیار مجلل و مدرن است.

از امکانات ویژه هتل دریایی ترنج کیش بالکن اختصاصی و کف شیشه ای سوئیت های بخش دریایی آن می باشد. به طوری که با راه رفتن در آنها حس قدم نهادن بر سطح دریا در ذهن ها ایجاد می شود. زیبایی این سوئیت ها به کف شیشه ای آنها ختم نمی شود. بلکه چشم انداز رو به دریا مناظری زیبا پدید می آورد.
در ساحل هتل دریایی ترنج کیش آلاچیق های متعددی دیده می شود که با نشستن در زیر آنها می توان از مناظر زیبای دریا لذت برد. این هتل یک سالن بازی های ساحلی دارد که از جمله تفریحات موجود در این سالن می توان به ایرهاکی، والیبال ساحلی و سالن بیلیارد اشاره کرد. سالن اسپا و ماساژ، سالن بدنسازی، مسیر دوچرخه سواری و فوتبال دستی، استخر و سونا بخار و جکوزی از دیگر تفریحات هتل ترنج می باشد.

جالب اینکه استفاده از باشگاه بدن سازی، والیبال ساحلی و خانه ی بازی کودکان برای مهمانان این هتل رایگان است. از دیگر امکانات ویژه این هتل پنج ستاره می توان به سرویس ترانسفر فرودگاهی، خدمات تشریفات ویژه، آتلیه عکاسی و تاکسی سرویس اشاره کرد.
در کنار تمام اینها امکانات دیگری مانند پارکینگ، دستگاه ATM، صندوق امانات، اینترنت در هر اتاق، کارکنان مسلط به زبان انگلیسی، روم سرویس، ماشین اجاره ای، فکس، فتوکپی، خدمات نگهداری کودک و نیز خدمات اینترنتی در هتل ترنج وجود دارد.

هتل ارزان در اصفهان
ادامه مطلب

امکانات ورزشی هتل دریایی ترنج

امکانات هتل ترنج
سالن بیلیارد، سالن بدنسازی، فوتبال دستی، ایرهاکی، ماساژ، اسپا، والیبال ساحلی و دوچرخه سواری برخی از امکانات ورزشی این هتل هستند. اگر به دنبال کمی هیجان و نشاط هستید، والیبال ساحلی می تواند به شما انرژی و نشاط ببخشد و یا می توانید دوچرخه سواری درجزیره را امتحان کنید. سالن بدنسازی هتل نیز رایگان است و علاقمندان به این رشته می توانند فعالیت های ورزشی خود را دنبال کنند. اسپا و ماساژ نیز گزینه های خوبی برای کسانی هستند که می خواهند خستگی های جسمی و روحی را از تن بیرون کنند. اگر مشتاق به تجربه ورزش پرهیجان دیگری هستید، فقط 4 دقیقه طول می کشد تا با اتومبیل از هتل ترنج به بانجی جامپینگ کیش برسید (زمان پیاده روی تا این محل: حدود 55 دقیقه).
فضای هتل ترنج کیش
فضا و باغ رویایی هتل ترنج با آلاچیق های زیبا به شما این فرصت را می دهند که در کنارعزیزانتان از منظره دریای نیلگون خلیج فارس لذت ببرید. کشتی یونانی از نزدیکترین جاهای دیدنی به هتل ترنج است که با اتومبیل تا آنجا در حدود 6 دقیقه راه است؛ تماشای غروب آفتاب در کنار کشتی یونانی و عکس گرفتن از این منظره زیبا از کارهای لذت بخشی است که گردشگران در جزیره انجام می دهند. شهر زیرزمینی کاریز نیز از دیگر جاهای دیدنی کیش است که دسترسی به آن به وسیله اتومبیل 7 دقیقه زمان می برد.

رستوران های مجموعه

رستوران خورشید
رستوران خورشید با کف شیشه ای: همانطور که می دانید تماشای دریا و حیات دریایی هنگام خوردن غذا تجربه ای خاطره انگیز و به یادماندنی است. کف این رستوران به گونه ای طراحی شده که این تجربه دلپذیر را برای شما امکان پذیر می کند.
رستوران تاج: در این رستوران صبحانه و عصرانه سرو می شود.
رستوران ساحلی
رستوران ساحلی: در این رستوران می توانید نهار و شام را به صورت بوفه و در مجاورت دریا میل کنید.
کافی شاپ: کافی شاپ هتل ترنج با منویی متنوع و با کیفیت در مکانی فوق العاده دنج وزیبا پذیرای میهمانان هتل است
کافی شاپ هتل ترنج
رستوران های شاندیز صفدری و جمیل نیز رستوران های بیرون از مجموعه هستند که از هتل تا آن ها 4 دقیقه راه با اتومبیل است. رستوران ساحلی موج دریا نیز نزدیکترین رستوران به این هتل است که در حدود 16 دقیقه طول می کشد که پیاده به آن برسید؛ البته این مسافت را می توان با اتومبیل در عرض یک دقیقه طی کرد.

کیفیت غذا در هتل ترنج کیش

کیفیت غذاها و طعم آنها مساله ی مهمی است که قبل از اقامت در هر هتل باید مورد توجه قرار بگیرد. معمولا هر هتل کیفیت غذاهای خود را تایید می کند و آن را در حد بسیار بالایی مرغوب می داند. با این حال ممکن است کیفیت در حدی که بیان می شود نباشد. حال شما می توانید با مطالعه ی نظر مسافران قبلی از کیفیت غذای هتل ها آگاه شوید.
با توجه به تنوع رستوران ها و کافی شاپ های موجود در مجموعه ی هتل دریایی ترنج کیش می توان هر نوع غذای ایرانی و خارجی و فست فود و نیز هر نوع نوشیدنی را در این هتل یافت. برخی از مهمانان قبلی معتقدند کیفیت غذا در این هتل بسیار بالا و برخی نیز اعتقاد دارند کیفیت در حد عادی است اما آنچه واضح است اینکه اکثر افرادی که غذای این هتل را امتحان کرده اند کیفیت آن را تایید می کنند.
هتل ترنج

فاصله هتل دریایی کیش تا اماکن شاخص

فاصله این هتل تا شهر زیرزمینی کاریز و شهرباستانی حریره در حدود 7 کیلومتر
فاصله تا کشتی یونانی و مسیرویژه دوچرخه سواری در حدود 6 کیلومتر
فاصله تا پدیده شاندیز در حدود 11 کیلومتر و 895 متر
فاصله تا بازار پدیده 8 کیلومتر و 828 متر
فاصله تا بازارپارس خلیج فارس 4 کیلومترو 241 متر
فاصله تا مجتمع گلف کیش 4 کیلومتر و 494 متر
فاصله تا فرودگاه در حدود 10 دقیقه با ماشین
هتل ترنج کیش
معماری چشم نواز، ایجاد فضای زیبا و طبیعی و استفاده از عناصری مانند شیشه در طراحی هتل ترنج کیش به مشکل پسندان این امکان را می دهد تا سفری کاملا متفاوتی را تجربه کنند. سفر به جزیره کیش و اقامت در هتل ترنج سفری است که شما را به تماشای حیات زیبای دریای کیش و غروب آفتاب دعوت می کند؛ سفری که در آن لحظات خوشی را کنار دریای نیلگون و زیبای کیش سپری خواهید کرد. در این سفر رویایی همچنان که از شنیدن صدای امواج دلنواز دریا غرق در لذت می شوید، روح و جانتان نیز مملو از آرامش و نشاط خواهد شد. امید است دریای بیکران و چشم نواز کیش زیباترین خاطرات را برایتان به ارمغان آورد و از سفر خود به این هتل و این جزیره دوست داشتنی نهایت لذت را ببرید.

نحوه رزرو هتل ترنج کیش

جدا از هتل ترنج کیش هتل های مختلف دیگری که به عنوان هتل های خوب کیش معرفی میشوند وجود دارد و شما میتوانید با مراجعه به سایت کاربرپسند ایران هتل آنلاین به راحتی می توانید هتل دریایی ترنج کیش را رزرو کنید. از جمله مزایایی که با رزرو هتل ترنج از طریق این وبسایت نصیب شما می شود گارانتی تضمین کمترین نرخ رزرو هتل می باشد. به این معنی که مطمئن هستید این هتل را در هیچ وبسایت دیگری با قیمتی کمتر از این نمی توانید رزرو نمایید.
ارائه خدمات و پشتیبانی 24 ساعته و رزرو صد در صد آنلاین از دیگر مزایای رزرو از طریق ایران هتل آنلاین به شمار می رود. از طرفی می توانید از امکان کارمزد کنسلی صفر درصد و نیز امکان تغییر تاریخ رزرو هتل نیز بهره مند شوید.
ایران هتل آنلاین اطلاعات مربوط به 99.9 درصد هتل های ایران را پوشش می دهد. شما می توانید در کنار این اطلاعات نظرات مسافران قبلی هتل ها را نیز مشاهده کنید. انتخاب ایران هتل آنلاین به معنای تجربه سفری مقرون به صرفه و با کیفیت و کاملا رضایت بخش است.
قیمت هتل در مشهد
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر