لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی هتل تارا مشهد
معرفی هتل تارا مشهد

معرفی هتل تارا مشهد

هتل تارا مشهد یکی از هتل ‌های مشهد بوده که با چهار ستاره ممتاز نزدیک حرم امام رضا (ع) است. این هتل گزینه‌ای مناسب برای مسافرت‌های خانوادگی به شمار می‌آید. در سال ۱۳۷۴ هتل با یک بنای تلفیقی مدرن و سنتی در اصلی‌ترین خیابان منتهی به حرم مطهر بنا شد. هتل تارا مشهد در ساختمانی یازده طبقه با ۱۱۱ اتاق و سوئیت نرمال و VIP به میهمانان خدمت‌رسانی می‌کنند.

در سال ۱۳۹۷ بود که این مجموعه با هدف ارتقا کیفیت و بهبود خدمات‌رسانی مورد بازسازی واقع شد. بطورکلی اقامتگاه‌ها و مراکز خدماتی هتل تارا مشهد بازسازی شدند و توسط ابزار و امکانات به‌روز مجهز گشتند. داشتن نیروی کار مجرب و حرفه‌ای در کنار داشتن امکانات و خدمات ویژه این هتل را در مرکز توجهات قرار داد.

امکانات هتل 4 ستاره تارا

امکانات هتل 4 ستاره تارا

امکانات و خدمات کاملی که هتل تارا دارد، دلیلی بوده تا مسافران برای چندمین بار این هتل را برای اقامت انتخاب کنند. از تسلط سه زبانه‌ای که پرسنل هتل دارند تا برخورداری از امکانات تفریحی و رفاهی نظیر: سالن بیلیارد، خدمات تهیه بلیط، کتابخانه، سالن بدن‌سازی، پارک کودک و اتاق بازی.

اگر به ورزش و تفریح‌های آبی علاقه‌مندید و از طرفداران این دو هستید، پیشنهاد ما استفاده از مجموعه آبی هتل تارا مشهد می‌باشد. این مجموعه دارای خدمات ماساژ، سونا، حمام ترکی، سالن اسپا، جکوزی و استخر است.

سالن کنفرانس هتل تارا از ظرفیتی بالغ بر پنجاه نفر برخوردار بوده که در طبقه منفی یک هتل قرار دارد. این مجموعه از امکانات چندمنظوره و سیستم صوتی و تصویری پیشرفته در کنار پذیرایی کامل برخوردار است. این سالن مکانی جهت برگزاری جلسات می‌باشد.

معرفی هتل ایران مشهد در خیابان خسروی (اندرزگو)
ادامه مطلب

موقعیت مکانی هوشمندانه هتل تارا این امکان را به مسافران داده تا در راه رسیدن به حرم از مجتمع‌های تجاری و بازارهای سنتی نظیر برج تجاری آلتون، مجتمع تجاری اطلسیه، آسمان و بازار مرکزی بازدید کنند.

اتاق های هتل

اتاق های هتل تارا مشهد

طبقه‌بندی واحدهای اقامتی این مجموعه در چند کلاس صورت گرفته شده است. اتاق‌های یک تا سه تخته نرمال، با ظرفیت بین یک تا سه نفر واحدهای اقامتی اقتصادی می‌باشند. واحدهای کانکت دیلاکس روم، سوپریور روم، دیلاکس روم، فامیلی روم و اتاق‌های سه تخته کلاسیک از دیگر نمونه‌های این واحدهای اقامتی هستند که ظرفیت دو تا چهار نفر دارند.

hotel tara mashhad 5

سوئیت‌های هتل تارا در دسته‌های جونیور، سوپریور و اگزکیوتیو قرار دارند و از سه تا چهار نفر پذیرایی می‌کنند. تمامی این واحدها از متراژهای متوسط و بزرگ برخوردار بوده و دارای نمایی رو به خیابان، کوچه و حرم هستند.

نمونه‌ای از امکانات اتاق و سوئیت‌های هتل تارا مشهد عبارتند از یخچال، تلفن، تلویزیون، چای‌ساز، تهویه مناسب، لوازم و سرویس بهداشتی. شما هر کدام از این واحدهای اقامتی را که خواستید می‌توانید رزرو کنید.

رستوران هتل تارا مشهد

hotel tara mashhad 2

هتل تارا مشهد از چندین سالن غذاخوری و کافی‌شاپ مجهز و شکیل برخوردار است. یکی از سالن‌های غذاخوری هتل، رستوران ارغوان است که سرو کننده انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در فضایی گرم و صمیمی می‌باشد. این رستوران میزبان زائران و مسافران عزیز در دو وعده ناهار و شام است.

سالن غذاخوری کوروش گنجایش بیشتر از ۱۵۰ نفر را داشته و با غذاهای ایرانی و فرنگی در کنار تشریفات VIP  و با فضایی کلاسیک و باشکوه میزبان میهمانان است. هتل تارا به یاد علاقه‌مندان به غذاهای ایتالیایی و فست‌فود نیز بوده. رستوران گلشن در طبقه اول هتل واقع شده و با ظرفیت پنجاه نفر انواع غذاهای ایتالیایی را اماده کرده و ارائه می‌دهد.

نوسازترین هتل های مشهد
ادامه مطلب

بام رستوران هتل تارا از فضاهای دوست‌داشتنی این مجموعه بوده که می‌توان انواع غذاهای ملی و بین‌المللی را در آن سفارش داد. چنانچه می‌خواهید غذای خود را در محل اقامتتان صرف نمایید، تنها باید از خدمات روم سرویس هتل استفاده نمایید.

اگر به نوشیدنی و دسر علاقه‌مندید، در مدت‌زمان اقامتتان در این مجموعه به کافی‌شاپ آتش سر بزنید. تنها باید هزینه‌ای منصفانه‌ای پرداخت نموده تا از انواع نوشیدنی سردوگرم، دسر و شیرینی، تنقلات و میوه لذت ببرید.

پیشنهاد می‌کنم مقاله “مقایسه هتل تارا با هتل سارینا مشهد” را مطالعه کنید.

نظرات هتل تارا مشهد

hotel tara mashhad 6

خواندن نظرات میهمانان سابق هر هتلی در بدست آوردن اطلاعات از آن محل اقامت بسیار کمک‌کننده است. باتوجه به اینکه هتل تارا از معرفی هتل تارا مشهد

ی چهار ستاره است نظرات متعدد و متنوعی را از میهمانانش کسب کرده که می توانید در صفحه نظرات مهمانان درباره هتل تارا مشهد آن را مطالعه کنید.

همچنین یکی از کارهای خوب دیگر برای بدست آوردن اطلاعات جامع‌تر از هتل خواندن مقایسه هتل با هتل های هم‌رده شبیه به آن هتل است. مقایسه هتل اترک و هتل تارا مشهد و مقایسه هتل تارا با هتل سارینا مشهد پیشنهاد ما برای مطالعه است.

فاصله هتل تارا مشهد تا حرم

فاصله هتل تارا تا حرم امام رضا 1.7 کیلومتر است.

عکس های هتل تارا مشهد

چه چیزی بهتر از عکس‌های یک اقامتگاه می‌تواند اطلاعاتی که انتظار داریم را در اختیارمان بگذارد؟ می‌توانید پیش از رزرو هتل عکس های هتل را مشاهده کنید تا با آگاهی بیشتری نسبت به رزرو آن اقدام نمایید.

پیشنهاد می‌کنم مقاله “مقایسه هتل اترک و هتل تارا مشهد” را مطالعه کنید.

جمع‌بندی

آبشار اخلمد چناران
ادامه مطلب

دسترسی بسیار مطلوبی که هتل تارا مشهد از آن برخوردار است از جمله دلایل انتخاب این مجموعه می‌باشد.  هتل به مراکز درمانی، تجاری، تفریحی و تاریخی نظیر: آرامگاه نادرشاه افشار، باغ نادری، بازار مرکزی و بیمارستان ام‌البنین دسترسی خوبی دارد.

داشتن اتاق و سوئیت‌های ویژه ماه‌عسل به زوج‌های جوان توانسته این امکان را فراهم کند تا در اولین سفرشان به شهر مشهد خاطرات خوشی را به همراه داشته باشند. برخورداری از اتاق کودک و خدمات ویژه کودکان در هتل تارا، به خانواده‌های جوان این امکان را داده تا با کمترین دغدغه به زیارت یا سیاحت بروند.

هتل تارا مشهد را برای سفرهای کاری و برگزاری جلسات تجاری نیز پیشنهاد می‌دهیم. زیرا هتل از سالن‌های ویژه مجهز به امکانات پیشرفته جهت برگزاری جلسات کاری، همایش، و دوره‌های آموزشی برخوردار می‌باشد.

سوالات متداول

فاصله هتل تارا مشهد تا حرم

هتل تارا را در خیابان شیرازی پیدا می‌کنید. امکان رسیدن به حرم امام رضا با بست شیخ طوسی از هتل وجود دارد. فاصله‌ای که این هتل تا حرم با وسیله نقلیه دارد، 900 متر و حدود 7 دقیقه است. با پای پیاده این فتصله 850 متر و حدود 14 دقیقه طول می‌کشد.

آدرس و شماره هتل تارا مشهد

آدرس هتل: مشهد، خيابان شيرازي، بين شیرازی 17 و 19. برای رزرو این امکان را دارید تا با شماره 02191005105 تماس حاصل نمایید.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر