لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> سفرهای پیشنهادی >> معرفی هتل خوب در کیش
معرفی هتل خوب در کیش

معرفی هتل خوب در کیش

 

کیش یکی از مناطق زیبای جنوب کشورمان است که برای عاشقان دریا و خلیج فارس تبدیل به بهشتی برای سفرها شده است. جزیره ای فوق العاده در خلیج همیشه فارس که همواره برای عاشقان جنوب کشور یکی از مقاصد مهم و همیشگی به شمار می آید. بسیاری از گردشگران ترجیح می دهند تا در کنار سفر خود به این جزیره رویایی، در هتلی بسیار خوب اقامت کنند و سفر خود را به بهترین شکل تکمیل کنند؛ از این رو به دنبال رزرو بهترین هتل های کیش هستند. انتخاب هتل خوب در کیش به دلیل تنوع و زیاد بودن، کاری بسیار دشوار و زمانبر است. مسلما هر گردشگری ترجیح میدهد زمان خود را به جای جستجو در جزیره برای پیدا کردن هتل مورد نظر، به دیدن مکان های دیدنی جزیزه سپری کند؛ به همین سبب بهترین راه حل، انتخاب و رزرو هتل به صورت آنلاین است. با مراجعه به سایت ایران هتل آنلاین می توانید قبل از سفر با نیم ملیون مسافر مشورت کنید و نظرات مردم درباره هتل های کیش را مشاهده و براساس معیارهای خود، هتلی خوب در کیش را رزرو کرده و اقامتی رویایی داشته باشید.

آشنایی با جاهای دیدنی کیش

از مکان های دیدنی کیش می توان به کشتی یونانی که در غرب جزیره و در سواحل نیلگونش می درخشد اشاره کرد که تماشای غروب آفتاب در کنار آن تجربه ای لذت بخش خواهد بود. شهر زیر زمینی کاریز در کیش که در عمق شانزده متری از سطح زمین قرار دارد، دارای قدمتی بیش از ۲۵۰۰ سال می‌باشد. این شهر تاریخی سقفی بسیار زیبا از صدف ها و مرجان های طبیعی دارا است. ارتفاع سقف ها در شهر یاد شده حدود هشت متر است که توجه بسیاری از گردشگران را به خود معطوف داشته است. اسکله تفریحی کیش که اکثر خدمات تفریحی و دریایی از جمله جت اسکی، قایق های پدالی، قایق های ماهیگری و قایق های کف شیشه ای عرضه می شود و یا پارک های ساحلی کیش مانند پارک ساحلی مرجان که با چشم اندازهای زیبا درانتظار شما است، همه و همه تنها بخشی از جاهای دیدنی کیش هستند.

اسکان در جزیره کیش

هتل های کیش به دلیل گردشگری و توریستی بودن این جزیره جزو بهترین ها محسوب می شوند. هتل های ۵ ستاره زیادی در کیش ساخته شده اند که ازجمله آن ها می توان به هتل دریایی ترنج، هتل داریوش، هتل پانوراما، هتل ویدا و غیره اشاره کرد که جزء هتل های پرطرفدار نیز به حساب می آیند. این هتل ها ضمن آنکه دارای امکانات قابل توجهی هستند، توانسته اند با ارائه تفریحات دریایی و گردشگری رایگان به گردشگران، توجه بسیاری از آنان را به خود معطوف کنند؛ به گونه ای که هر ساله میزبان بسیاری از افراد باشند. همچنین هتل های خوب در کیش با به کار گیری مناسب ترین و بهترین برنامه ها و تدابیر بهداشتی در ایام کرونا، بیشترین تلاش را در جهت کاهش دغدغه های مسافران داشته اند؛ به طوری که با آموزش اصولی پرسنل هتل و نیز به کار گیری دستگاه های ضد عفونی کننده بدون عوارض، اطمینان خاطر قابل توجهی را برای آنان به وجود آورده اند.
رزرو بهترین هتل های کیش در فصل زمستان و ایام نوروز خیلی زود تر از انتظار تکمیل می گردد. بنابراین افرادی که قصد دارند در این ایام در هتلی با شرایط و امکانات بسیار خوب اقامت نمایند، می بایست به صورت آنلاین و حدود بیست روز تا یک ماه زودتر اقدام به رزرو نمایند. آنچه که برخی از هتل های کیش را از سایر هتل ها متمایز می کند، ویژگی های بارز آن ها مانند دسترسی آسان ساحل و اسکله تفریحی کیش، دسترسی به مراکز خرید اصلی جزیره نظیر مرکز خرید پردیس و مرکز خرید مروارید، ترانسفر فرودگاهی، دارا بودن غذا های متنوع، اینترنت رایگان، استخر، جکوزی، سونا، زمین تنیس، سالن غواصی اختصاصی و غیره می باشد.
1683193618 830 معرفی هتل خوب در کیش
در بسیاری از مواقع برخی هتل های کیش با برگزاری تورهای گردشگری، سفر را برای میهمانان خود جذاب تر می کنند و مسافران با انتخاب هتل خوب در کیش بسیار هدف مند تر از ساعات سفر خود در این جزیره لذت می برند. در این شرایط بازدید از بهترین جاذبه های گردشگری در کیش نیز برای آنان فراهم می گردد؛ همچنین بسیاری از این هتل ها با ارائه تفریحات دریایی رایگان لحظاتی شاد و مفرح را برای میهمانان خود می سازند.

هتل ترنج کیش

یکی از هتل های پنج ستاره در کیش، هتل ترنج کیش است که در دو فاز هتل روی آب و هتل ساحلی، در سال 1392 شروع به ساخت کرد و در سال 1394 به بهره برداری رسید. فاز یک هتل پنج ستاره ترنج که بر روی آب به شکل بته جقه ساخته شده، اولین هتل روی آب کیش است که همچون نگین اصیل ایرانی بر روی خلیج فارس می درخشد. اتاق های این هتل دارای بالکن اختصاصی و کف شیشه ای بر روی آب هستند که مطابق با به روزترین امکانات تجهیز شده اند و نمایی رویایی از دریا را به نمایش می گذارند.
برای مطالعه کامل و معرفی هتل ترنج کیش به مقاله مربوط خودش مراجعه کنید و برای رزور به صفحه هتل ترنج کیش سر بزنید

هتل داریوش کیش

هتل داریوش جزیره کیش
در طراحی این هتل از تخت جمشید و پاسارگاد الهام گرفته شده و به عنوان هتلی با نماد ایرانی در جنوب کشور به فعالیت پرداخته است. هتل داریوش با فضایی لوکس مربوط به دوره هخامنشیان و ارائه خدمات برتر رفاهی، اقامتی دلنشین و خاطره انگیز را برای مهمانان گرامی مهیا کرده است.در مقاله معرفی هتل داریوش کیش عکس های بیشتر و جزئیات بیشتری درباره هتل داریوش کیش نوشته ایم که میتوانید به طور کامل مشاهده و مطالعه کنید.

هتل ویدا کیش

یکی دیگر از هتل های زیبا، هتل ویدا کیش می باشد که ازجمله هتل های مجهز و لوکس در جنوب کشور محسوب شده و در فروردین ماه سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرده است. ساختمان این هتل در 9 طبقه بنا شده و 144 واحد اقامتی مطابق با استاندارد های روز صنعت هتلداری، در طبقات دوم تا نهم قرار گرفته اند. همچنین رستوران هتل پنج ستاره ویدا در طبقه اول واقع شده و با طبخ انواع غذاهای ایرانی آماده ارائه خدمات به گردشگران گرامی است.

هتل شایگان کیش

هتل شایگان جزیره کیش
هتل شایگان کیش در سال 1381 با زیر بنای حدود 1500 متر مربع افتتاح گردید. این هتل در شش طبقه ساخته شده و جمعا 140 واحد اقامتی شامل اتاق، سوئیت و ویلا دارد. اقامت در هتل پنج ستاره شایگان موجب دسترسی آسان به مراکز خرید پردیس 1، پردیس 2، هایپر مارکت، مرکز تجاری کیش و ساحل می شود که اقامتی توام با آرامش را برای مهمانان گرامی به ارمغان می آورد. همان طور که گفته شد هتل شایان یکی از هتل های خوب کیش است برای آشنایی با بخش های مختلف و مشاهده بیشتر عکس های این هتل مقاله معرفی هتل شایگان کیش را از دست ندهید

کلام آخر

در مجموع می توان عنوان داشت که سایت ایران هتل آنلاین در تمام مراحل جهت انتخاب بهترین هتل ها و نیز بازدید از بهترین مکان ها ی گردشگری می تواند یاری گر بسیاری از افراد باشد؛ بنابراین راهنمایی های این سایت با موضوعات مختلف گردشگری در سفر همواره در کنار شما خواهد بود تا از این طریق بتوانید با انتخاب بهترین هتل ها و بازدید از محبوب ترین جاذبه های گردشگری در حین سفر، زمان خود را مدیریت کرده و ضمن تجربه بهترین و رویایی ترین لحظلات، هوشمندانه سفر کنید.

 

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
ترسناک ترین هتل های جهان را بشناسید! اقامتی از جنس ترس و هیجان
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر