لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> راهنمای سفر >> مانند یک بومی در دبی زندگی کنید
مانند یک بومی در دبی زندگی کنید

مانند یک بومی در دبی زندگی کنید

در صورتی که تمایل دارید در شهر مدرن دبی اقامت کنید، مکان های بسیار زیاد و جدیدی برای گردش و جست و جو خواهید داشت. در سراسر شهر کلاس های یوگا و مدیتیشن برگزار می شود که با شرکت در این جلسات می توانید آرامش یافته و تجربیات جدیدی کسب کنید.

دبی بزرگ ترین و مدرن ترین شهر در امارات متحده عربی می باشد. اینجا شهر آسمان خراش های بزرگ و چشمگیر است، تفریحات لوکس و بی نظیر، سواحل شنی سفید، ورزش های آبی ، مراکز بزرگ خرید ، صحراگردی و جاذبه های فراوان دیگر در این شهر وجود دارند که لحظات و خاطرات خوبی خواهید داشت. با رزرو آنلاین هتل و مسافرت در شهری مدرن، سفری متفاوت رقم بزنید.


با دوستان جدید خود در دبی بیرون بروید: این شهر مکان مناسبی برای دورهمی و گردش است، با هم برای صرف ناهار بیرون بروید. از دیدن رستوران های مجلل و متفاوت شگفت زده خواهید شد. در کافه با نوشیدنی های مختلف از خودتان پذیرایی کنید. هتل آتلانتیس د پالم دبی ( Atlantis The Palm) پارتی های جذاب و شادی را برگزار می کند، و در کنار ساحل از چشم انداز خیره کننده ی خلیج فارس لذت ببرید. گفتنی است که این هتل تمامی نیاز های تعطیلات گردشگران را فراهم می کند. اگر به دنبال تجربه ای نو و غذا های خاص و متفاوت می باشید هتل، رستوران و تفریحگاه ساحلی وستین مینا سیاحی که در جزیره ی پالم جمیرا واقع شده است، گزینه ی مناسبی می باشد و با پای پیاده 5 دقیقه تا ساحل فاصله دارید. کمی استراحت کنید و گردش در دبی را از نو شروع کنید و به قسمت های مختلف این شهر سفر کنید. بخش شمالی و قدیمی دبی حالت سنتی و قدیمی دارد ، بهترین سوغاتی ها را در این بخش خواهید یافت و نوشیدنی هایی مانند آب نارگیل که به تازگی از نارگیل گرفته شده را امتحان کنید. این شهر از دو بخش اصلی دیره ( Deira ) و بر دبی ( Bur Dubai ) تشکیل شده است. بر دبی بخش مدرن شهر بوده و پر از برج ها و مراکز خرید مدرن است. بازدید از سینمای طلای دبی تجربه ای متفاوتی است که می بایستی فراموش نکنید ، مخصوصا در ماه های گرم سال که می توانید پس از گردش به برج الخلیفه رفته و غروب دلنشین آفتاب را تماشا کنید.

Beat the crowds with a a paddleboarding session first thing in the morning

در برنامه های شبانه شرکت کنید: برنامه را از رستوران ماین ( Maine ) و صرف غذا های لذیذ دریایی و صدف های تازه و خوش مزه ، شروع کنید. سرویس و خدمات این رستوران همیشه عالی بوده است و فضای آن به ویژه در تعطیلات آخر هفته بی نظیر است. پس از صرف شام به سوی کافه کاپیر داگ ( Copper Dog ) بروید این کافه نمونه ی کپی برداری شده از کافه معروف اسکاتلندی است که در کنار رودخانه اسپی ( River Spey ) قرار دارد، در این کافه شیک و مدرن نوشیدنی میل کنید. در برنامه های جالب و جذاب برستی دبی که بیش از 20 سال در حال اجرا می باشد شرکت کنید، خود را با اختلاف ها و دعوا ها پیش آمده در این محیط درگیر نکنید و با دوستان خود به بخش تفریحات بروید، پایکوبی و رقص و قلیان کشیدن در کنار ساحل را تا چند ساعتی تجربه کنید. موسیقی های برتر ، غذا های خوش طعم، برستی دبی را محیطی بی نظیر نموده است، جشن و پایکوبی به همراه دوستان را فراموش نکنید.

از غذا های ارزان فست فود استفاده کنید: بهترین گزینه فست فود زنجیره ای راوی ( Ravi ) می باشد. هم اکنون شعبه های زیادی در شهر افتتاح کرده است و شعبه اصلی در ساتوا قرار دارد که از مهمان ها و مردم محلی پذیرایی می کند و غذا های اصیل و خوش طعم با قیمت های مناسب و اقتصادی دارد. می توانید به سوی رستوران های موجود در سمت کوهستانی بروید و از غذا های هندی و پاکستانی متنوع و خوش مزه لذت ببرید.

Beat the crowds with a a paddleboarding session first thing in the morning

تعطیلات آخر هفته را با خوشی بگذرانید: صبح زود به سراغ تفریح جالب قایق سواری در ساحل نزدیک کلوب کشتیرانی بروید. این یکی از معدود سواحل دبی است که برنامه های ورزشی در آن اجرا می شود و مانند دیگر سواحل شلوغ نیست. ناهار را در رستوران میسون ماتیس ( Maison Mathis ) صرف کنید. در این بخش از شهر بهترین پیتزا های دبی عرضه می شود همچنین بیرون از هتل در این ناحیه نوشیدنی های الکلی می توانید سفارش دهید. رستوران نولا اتری اند سوشیال هاوس ( Nola Eatery and Social House ) را برای صرف شام انتخاب کنید. پخش موسیقی های زنده به سبک و مدل نیواورلئان را در این مکان خواهید دید.

رمانتیک ترین محیط در دیدار های دوستانه: گزینه بهتری از مجتمع بزرگ رستوران های پییر سون (Pier 7 ) را نمی توانید بیابید. در هفت طبقه این مجموعه بزرگ رستوران ها و کافه های مختلفی قرار دارند و گزینه های زیادی برای انتخاب خواهید داشت. همه موارد این مجتمع نما و منظری زیبا از دریای بی کران دارند. اگر محیط رستوران بسیار شلوغ بود و جایی پیدا نکردید نگران نباشید، کافی است که به اطراف و گزینه های دیگر نگاه کنید. یکی از جالب ترین و محبوب ترین گزینه ها فیوم ( Fume ) می باشد که غذا های عالی سرو می کند و همچنین نوشیدنی های خوبی خواهید یافت. میز کنار پنجره را انتخاب کنید و از نمای زیبای جزر و مد کنار ساحل لذت ببرید، این گزینه مناسب و بسیار رمانتیک می باشد.

Escape Dubai to nearby Fujairah

به بیرون از دبی و اطراف آن سفر کنید: بهتر است که هنگام اقامت در دبی و در زمان تعطیلات، برنامه های سفر به محیط اطراف دبی را نیز داشته باشید. به سوی شهر فجیره ( Fujairah ) سفر کنید. فجیره شهری ساحلی در کنار دریای عمان است و در سمت سواحل شمالی امارات متحده عربی قرار دارد. این شهر تاریخی آثار زیادی برای بازدید دارد. دمای این منطقه نسبت به شهر های دیگر چند درجه کم بوده و خنک تر می باشد. با تماشای فضا های زیبای کوهستانی اطراف، حس خواهید کرد که از کشور دیگری بازدید می کنید.
جشن تولدی متفاوت را تجربه کنید: یک قایق اجاره کنید و دل به دریا بزنید. به سوی جزایر مختلف همراه دوستان خود سفر کنید. این جشن متفاوت خواهد بود و خاطرات فراموش نشدنی خواهید داشت. هم اکنون مانند محلی ها، ساکن دبی به شمار می روید : دیگر مانند گذشته ها به فکر سردی و گرمی هوا نیستید، می دانید که در گرم ترین مناطق دنیا اقامت می کنید. هر صبح هنگام بیدار شدن انتظار تماشای آفتاب تابان را دارید و یک بومی دبی می باشید.

تركیه | تا سال 2023، 100 میلیارد دلار درآمد ناشی از صنعت گردشگری
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر