لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> غذا و خوراک >> رستوران های کیش
رستوران های کیش

رستوران های کیش

جزیره كیش از زیباترین جزیره های كشور در دل خلیج همیشه فارس است. سالانه گردشگران بسیاری برای بازدید از جاهای دیدنی کیش، به این جزیره سفر می كنند و بی شك یكی از به یاد ماندنی ترین لحظات سفرشان به این جزیره و رستوران گردی های آن مربوط می شود. جزیره كیش به دلیل توریستی بودن و ورود گردشگران بسیار به آن در طی سال، هتل ها و غذاخوری های باكیفیت و كم نظیری را در محیط های مختلف برای هر نوع سلیقه ای در دل خود جای داده است. در این مقاله به صورت مختصر برخی از رستوران های معروف كیش را معرفی می كنیم. بی شک تک تک رستوران های هتل های این جزیره، خود از بهترین رستوران های كیش می باشند که می توانید با اقامت در هتل های کیش از آن ها بهره ببرید. در این مقاله سعی شده است به معرفی رستوران هایی كه از لحاظ كیفیت، تنوع غذا و همچنین محیط با دیگر رستوران ها تفاوت های چشم گیری دارند بپردازیم.

رستوران صفدری شاندیز

رستوران های بسیاری با نام شاندیز در جزیره كیش به چشم می خورد. رستوران شاندیز صفدری را به دلیل تنوع بالای غذاها و كیفیت بالا می توان از دیگر رستوران هایی كه با نام شاندیز شناخته می شوند متمایز كرد. موسیقی زنده و شاد در این رستوران فضای دوستانه و خانوادگی به یاد ماندنی را برای مسافران به ارمغان می آورد.

آدرس رستوران شاندیز صفدری: خط ساحلی – خیابان جهان – روبروی هتل دیدنی ها

رستوران پایاب كیش

گردشگرانی كه برای دیدن از مجموعه پایاب در جزیره كیش برنامه ریزی كرده اند، بی شك در مجاورت آن به رستوران پایاب نیز سری می زنند. رستورانی با تنوع غذایی بالای ایرانی و فرنگی كه از مزایای آن می توان به دارا بودن بخش های مختلف رستوران و پخش موسیقی زنده برای مهمانان اشاره كرد.
آدرس رستوران پایاب کیش: نزدیكی میدان المپیك – خیابان المپیك جزیره كیش

رستوران شاندیز وی آی پی

1683192899 944 رستوران های کیش
اغلب مسافران و گردشگرانی كه به دنبال فضایی شاد و لوكس هستند حتما به رستوران شاندیز وی آی پی سری می زنند. رستورانی با برنامه های تفریحی و شاد در كنار موسیقی زیبای نوازندگان داخلی محیط آرام بخشی را به وجود آورده است. یكی از نكات مهم درباره این رستوران هزینه نسبتا بالای آن است.
آدرس ستوران شاندیز وی آی پی: خیابان رودكی – طبقه زیرین هتل پارمیدا

رستوران سنتی بابا قدرت

این رستوران فضایی سنتی و ایرانی را برای مهمانان فراهم كرده است. اغلب غذاهای این رستوران گواهینامه های كیفیت از انگلستان را در سال های پیش در یافت كرده اند. با رفتن به هتل پارمیدا در خیابان رودكی قطعا می توان لحظات به یاد ماندنی و شادی را در كنار دوستان و خانواده خود گذراند.
رستوران سنتی بابا قدرت: خیابان رودکی – هتل پارمیدا

رستوران شاندیز آبشار

1683192900 946 رستوران های کیش
رستوران شاندیز آبشار از رستوران هایی به حساب می آید كه منوی كاملا ایرانی را برای مسافران و مهمانان فراهم كرده است. فضای باز و نمایی زیبا از پارك آبشار را می توان در این رستوران تجربه كرد. لازم به ذکر است در نزدیکی این رستوران مراکز خرید پردیس 1 و 2 قرار دارند و گزینه مناسبی برای کسانی است که پس از خرید به دنبال مقصدی برای استراحت و خوردن غذا هستند.
رستوران شاندیز آبشار: بلوار داریوش در كنار پارك آبشار

رستوران انرژی

1683192900 277 رستوران های کیشانسان های پرانرژی و شاد حتی در طی سفر نیز به دنبال تجربه کارهای لذت بخش و هیجان انگیز می باشند. این افراد حتما رستوران انرژی را در جزیره كیش تجربه می كنند. رستورانی كه می توان در كنار میل كردن غذا از برنامه های شاد و نمایش كمدین هایی كه فضای رستوران را با خنده تزئین می كنند استفاده كرد. بی شك هزینه این رستوران به دلیل برنامه های متنوع آن كه خود یكی از جاذبه های تفریحی جزیره كیش است، كمی بیش تر از دیگر رستوران ها می باشد.
آدرس رستوران انرژی کیش:اسكله قدیم- كنار سالن همایش جزیره

رستوران ساحلی میرمهنا

رستوران ساحلی میر مهنا
اغلب افراد جامعه به ویژه گردشگران، دنبال رستورانی قدیمی با كیفیتی ثابت از گذشته تا كنون هستند؛ بهترین رستورانی كه می توان با این ویژگی ها در جزیره كیش به آن اشاره كرد. این رستوران که در نزدیکی دریا واقع شده است دارای کامل ترین منوی سالاد بار در جزیره است و همین موضوع آن را به رستورانی برجسته تبدیل کرده است.
آدرس رستوران میر مهنا در كنار ساحل دریا- نزدیكی هتل آبادگران و پارك هنگامه

رستوران دیدنی ها

رستوران دیدنی ها
بازار مرجان كه از بازار های بزرگ و معروف جزیره می باشد یكی از مقاصد خرید و تفریح گردشگران در جزیره كیش می باشد. پس از بازارگردی و خرید یكی از بهترین مكان ها برای امتحان كردن غذاهایی با كیفیت بالا رستوران دیدنی ها است كه در فضای آزاد و در آلاچیق های زیبا پذیرای مهمانان خود است.
آدرس رستوران دیدنی های کیش: مرکز خرید مرجان

رستوران پدیده شاندیز

رستوران پدیده کیش رستوران زنجیره ای پدیده شاندیز كه در شهر های مختلف كشور شعبه دارد از جمله رستوران های باكیفیت، زیبا در کیش محسوب می شود. شعبه جزیره كیش این رستوران به دلیل اینكه در زمان كوتاهی ساخته شده در ركوردهای گینس نیز ثبت گردیده است. رستورانی چشم نواز و وسیع كه البته هزینه بالایی هم باید برای استفاده از غذاهای خوشمزه و فضای زیبای آن پرداخت.
آدرس رستوران زنجیره ای پدیده شاندیز کیش: واقع در جاده جهان

رستوران خاطره

رستوران خاطره رستوران خاطره در مركز شهر و در بالای ساختمان ایرانویچ از جمله رستوران هایی می باشد كه نسبت به فضای كوچك و ساده خود برترین كیفیت غذاها را با قیمتی مناسب عرضه می كند. از جمله امکانات رستوران یاد شده می توان به اینترنت رایگان، پارکینگ، سیستم تهویه هوا، میز در فضای داخلی و غیره اشاره نمود.
آدرس : روبروی بازار پردیس 1- طبقه فوقانی ایرانویچ

رستوران توتی فروتی

رستوران توتی فروتیرستوران توتی فروتی کیش که یکی از جاذبه های این جزیره نیز محسوب می شود در سال 1384 فعالیت خود را آغاز نموده است. این رستوران در محیطی باز و زیبا با منوی ایرانی و فرنگی آماده پذیرایی از مهمانان می باشد. از مزایای رستوران مذکور، می توان كافی شاپ زیبا و باصفای آن را نام برد. لازم به توضیح است که رستوران توتی فروتی در زمینی به مساحت 1400 متر مربع واقع شده که حدود 250 متر آن را سازه های ساختمانی به خود اختصاص داده اند.
آدرس: اسکله تفریحی کیش

رستوران رویال استار

رستوران رویال استار
رستوران رویال استار کیش در نزدیكی پارک شهر از جمله رستوران های زیبا و با كیفیت با چشم اندازی زیبا به جزیره می باشد. تنها ایرادی كه می توان به این رستوران گرفت قیمت بالای غذاهای آن است كه البته با كیفیت غذاهای خود این مساله را جبران كرده است.
آدرس رستوران رویال کیش: خیابان خراسان

فود كورت دامون

همانطور که می دانید مركز خرید دامون از مراكز خرید زیبای كیش است. در این مركز خرید رستورانی زیبا با فضایی رو به دریا قرار دارد كه می تواند لذت غذا خوردن را در آن چند برابر كند. از مزایای رستوران دامون كه آن را جزو بهترین های رستورانی در جزیره كیش كرده است، تنوع غذاهای بین المللی در آن است؛ غذاهای مكزیكی، چینی، هندی و دیگر غذاهای فرنگی را می توان در این رستوران تجربه كرد.
آدرس فود کورت دامون:خیابان وصال، مرکز خرید دامون

فست فود بومرنگ

1683192901 599 رستوران های کیش
گردشگرانی كه اهل فست و فود و پیتزا هستند و نمی خواهند هزینه زیادی پرداخت كنند، در جزیره كیش حتما به ایوان مروارید و فست فود بومرنگ سری می زنند. این فست فود كه دارای محیطی ساده است با كیفیت و طعم غذاهای خود پذیرای مسافران عزیز می باشد؛ لازم به ذکر است در رستوران یاد شده می توان پیتزاهایی كه هر برش از آن ها طعمی متفاوت دارند را تجربه كرد.
آدرس فست فود بومرنگ کیش: ایوان مروارید

آسیا كلاسیک

آسیا کلاسیک وجود یک رستوران باكیفیت و زیبا در بازارهای تجاری بی شک از مزایایی است كه می توان در كنار خرید و تفریح زمان را نیز مدیریت كرد. رستوران آسیا كلاسیك، یكی از بهترین انتخاب ها و رستوران هاي معروف كيش برای میل كردن یك غذای دریایی یا فرنگی در دل جزیره كیش است.
آدرس رستوران آسیا کلاسیک: مجتمع تجاری بوستان در جزیره كیش

فانوس پدیده كیش

فست فود بومرنگدر نزدیكی بازار بزرگ پدیده و در نزدیك ساحل غروب كیش رستوران فانوس پدیده كیش واقع شده است. این رستوران تنها رستوران كف شیشه ای در ایران است كه در ارتفاع 40 متری از سطح زمین و یكصد متری سطح دریا واقع شده است. پرسنل این رستوران بی شک از مودب ترین پرسنل هایی هستند كه می توان در این محیط با آن ها برخورد داشت. قیمت غذاهای رستوران شیشه ای کیش تقریبا در سطح لوکس است و در فضای آرام این رستوران در كنار چشم انداز زیبای محیط می توان انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را در آرامش و هیجان كامل تجربه كرد.
آدرس رستوران فانوس پدیده کیش: بازار بزرگ پدیده- ساحل غروب کیش

فود لند كیش

فود لند "كیش" افرادی كه به دنبال تنوع در غذا و همچنین متنوع ترین فضاها در رستورانی خاص هستند، قطعا مجموعه فود لند از بهترین انتخاب ها برای آن ها می باشد. رستورانی در كنار بازار مرجان با 3 سالن كه هر كدام طراحی مجزا و خاصی را دارند و می توان در فضا های غیر تكراری بیش از 100 نوع غذای ایرانی و فرنگی را در كنار برندهای معروف فست فود تجربه کرد.
آدرس فود لند کیش: بازار مرجان

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
هر آنچه بایستی در مورد صبحانه هتل لیلیوم کیش بدانید!
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر