لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> 10 خانه درختی عجیب دنیا
10 خانه درختی عجیب دنیا

10 خانه درختی عجیب دنیا

خانه درختی تتسو در ژاپن
ژاپنی ها یک قهوه خانه مینیاتوری زیبا ساخته اند و آن را در میان بیشه ای از درختان گیلاس قرار داده اند. پروفسور معمار ترونوبو فوجیموری با ساخت خانه های درختی عجیب و غریب معروف شد اما این نوآوری در سال 2006 با ظاهری روستایی و کرکره های چوبی ساده بدون شک زیباترین ساخته اوست. از طریق یک دریچه در کف آن می توان به آن وارد شد. این مکان در روستای هنر کیوهارو در هوکوتو قرار گرفته است. با انتخاب مکان های جدید و منحصر به فرد در تعطیلات خود با وبسایت رزرو هتل ایران هتل آنلاین هوشمندانه سفر کنید.
استراحتگاه دوی خام در تایلند
DOI KHAM RESORT, THAILAND
این خانه درختی که از چوب ساج و شبیه به انبارهای برنج سنتی محلی های لانا ساخته شده است در مجاورت چیانگ مایی قرار دارد. این کلبه به شکل زیبایی در آغوش یک درخت جمبوی عظیم قرار گرفته و به بازدید کننده ها اجازه می دهد تا از نمای کوهستان و نسیم خنک لذت ببرند. اگرچه این کلبه روستایی است اما دارای سیستم تهویه، تلویزیون و حمام است و می توانید تا هنگامی که در میان شاخه ها معلق هستید به شیوه یک تارزان با امکانات قرن بیست و یکم زندگی کنید.
رستوران خانه درختی در انگلستان
TREEHOUSE RESTAURANT, UK

یکی از بزرگترین خانه های درختی دنیا در زمین های قصر آلنویک در نرسمبرلند واقع شده است. این خانه چوبی محکم 1800 متر مربع را در بر می گیرد و قسمت های مختلف آن توسط پل ها و پیاده روهای معلق به هم متصلند. این مکان دارای خانه ها، کلاس ها و زمین های بازی کودکان است، همچنین رستورانی که درختان رشد کرده از میان آن بیرون آمده اند و در زمستان نیز گرمای آتش مطبوع را می توان در آن تجربه کرد. این رستوران بهترین رستوران درختی برای لذت بردن از غذاهای دریایی و استیک می باشد.

کره های روح آزاد در کانادا
FREE SPIRIT SPHERES, CANADA
این ساختارهای متحرک که از تکنولوژی قایق های بادبانی الهام گرفته شده اند از چوب های ورقه ورقه و پشم شیشه ساخته شده اند، دارای پنجره های معمولی و پنجره های سقفی هستند و توسط یک پل معلق و یک راه پله مارپیچی که دور تنه یک درخت کشیده شده است می توانید به آن ها وارد شوید. این خانه ها در جنگل های ساحلی جزیره ونکوور واقع شده اند که برخی از بلندترین درختان دنیا را داراست. چون این کره ها ثابت نیستند همانند یک گهواره به آرامی تکان می خورند و برای یک خواب خوب بسیار مناسبند.


کلبه هاپوکو در نیوزلند
HAPUKU LODGE, NEW ZEALAND
این استراحتگاه مرتفع که در کایکورا واقع است دارای 5 خانه درختی است که مجهز به انرژی خورشیدی اند و 10 متر بالاتر از یک جنگل مانوکای بومی با امکانات رفاهی قرار گرفته اند، با نمایی به سمت کوهستان و ساحل اقیانوس آرام که از پنجره های بزرگ قابل مشاهده اند. بارش باران روی تراس هایی که نوک درختان قرار گرفته اند و مشاهده گوزن هایی که آن پایین علف می خورند حس بودن در طبیعت را در شما تقویت می کنند. همچنین اجاق های هیزمی آن برای زمستان بهترین هستند.
هتل درختی در سوئد
TREEHOTEL, SWEDEN
در هراد در سوئد شمالی خانه درختی با مفهوم کودکانه آن در یک هتل غیر معمولی دوباره پدیدار شده است که هفت خانه درختی با معماری های متفاوت را داراست و یک استراحتگاه سازگار با محیط زیست و به روز است. می توانید از بین جعبه آبی معلق روی شاخه ها، لانه پرنده آوانگارد یا مکعب آینه ای فوق العاده که اطرافش را بازتاب می کند و در میان جنگل تقریبا ناپدید می شود یکی را انتخاب کنید. مخروط آبی (که در حقیقت قرمز است) شبیه به کلبه ای در داستان های برادران گریم به نظر می رسد.


خانه درختی استیم پانک در آمریکا
STEAMPUNK TREE HOUSE, USA
چه کسی گفته که برای یک خانه درختی حتما به درخت نیاز دارید؟ این ساختار شگفت انگیز یک دیدگاه مشارکتی از هنرمندان کالیفرنیایی دهه 60 است که آن را با استفاده از چوب ها و آهن آلات بازیافتی ساخته بودند. این بنای قابل جابه جایی 8 تن وزن دارد و فستیوال های موسیقی متنوعی را برپا می کرد تا هنگامی که یک مکان ثابت را در آبجوسازی دلور پیدا کرد. این مکان به خاطر ژانر هنری استیم پانک که از خیال پردازی و اثرهای علمی تخیلی الهام می گیرد نام گرفته است.


استراحتگاه تریکاسا در نیکاراگوئه
TREECASA RESORT, NICARAGUA
مجموعه سایبان های کوچکتر و یک خانه درختی دو طبقه بزرگتر در این استراحتگاه در سن جوان دل سور ساحل زمرد در مرکز یک سالن مرکزی سه طبقه روی شاخه ها قرار دارند. در پایین آن باغ های ارگانیک، باغستان ها و استخر شنا وجود دارند. این استراحتگاه محصول فکری کالیفرنیایی های سلامت گراست که همیشه در آنجا زندگی می کرده اند و به آرامی در محیط آن قدم می زنند. از نظر آن ها یوگای صبحگاهی در درختان یک چیز ضروری محسوب می شود.


استراحتگاه درختی تسالا در آفریقای جنوبی
TSALA TREETOP LODGE, SOUTH AFRICA
این مکان نزدیک خلیج پلتنبرگ در یک جنگل بومی قدیمی واقع شده است. ستون های عظیم از چوب سیاه از فضاهای آن مانند فضاهای شیشه ای داخلی سالن محافظت می کنند. این مکان در ارتفاع زیاد از کف جنگل با نمایی از دره قرار گرفته است. هر سالنی تراس خصوصی، یک استخر و یک دوش در بیرون دارد بنابراین شما می توانید با 260 گونه پرنده عجیب غریب که در جنگل های اطراف زندگی می کنند آشنا شوید.


برج های آریائوی آمازون در برزیل
ARIAU AMAZON TOWERS, BRAZIL

این استراحتگاه از دهه 1980 در پارک ملی نیگرو ریور نزدیک به مانائوس در آمازون برزیلی قرار گرفته و یکی از اولین هتل های درختی دنیا بوده است. این ساختمان ها توسط پیاده روهای باریک و راه پله هایی به طول چندین کیلومتر به هم مرتبط می شوند که بر روی چارچوب هایی بالای سایبان های جنگلی ایستاده اند و این باعث می شود که اکو سیستم اطراف دست نخورده باقی بماند. مجموعه ماه عسل این مکان در مرکز یک درخت ماهونی عظیم قرار گرفته است. میمون ها، طوطی ها، پروانه ها و حتی تنبل های درختی معمولا در این ناحیه وجود دارند.

هتل های عجیب و غریب جهان
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر