لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> ایرانگردی غذا و خوراک >> بهترین باغ رستوران های تهران
بهترین باغ رستوران های تهران

بهترین باغ رستوران های تهران

همانطور که می دانید باغ رستوران ها لحظاتی زیبا را جهت صرف غذا در محیطی سرسبز و خوش آب و هوا برای ما ممکن می سازند. شاید این تصور برای بسیاری از افراد وجود داشته باشد که در تهران وجود این نوع رستوران ها و فضاها اندک است؛ اما علاوه بر رستوران هتل های تهران باغ رستوران های متعددی همراه با آلاچیق های زیبا و تخت های سنتی چوبی وجود دارند و فضایی صمیمی و آرام را در محیطی باز فراهم می نمایند؛ از این رو می توان آن ها را جزو جاهای دیدنی تهران به حساب آورد. در ادامه مطلب پیش رو همراه ما باشید تا شما را با مهمترین و بهترین باغ رستوران های تهران آشنا کنیم.

رستوران باغ آبی

رستوران باغ آبی که یکی از مهمترین باغ رستوران های تهران محسوب می شود، در منطقه کن و در شمال غرب تهران واقع شده است. این منطقه از نظر آب و هوای خوب، شهرت دارد. رستوران باغ آبی کلبه هایی دارد که دارای تخت هایی جهت استراحت و صرف غذا هستند. از غذاهای رستوران یاد شده می توان به کباب، استیک مرغ، فیله، ماهیچه، ته چین و غیره اشاره نمود.
آدرس رستوران باغ آبی: تهران – شهران- خیابان کوهسار- پایین تر از کلانتری کن.

رستوران باغ نور

رستوران باغ نور تهران
رستوران باغ نور نیز از دیگر باغ رستوران های محبوب تهران به شمار می آید. این باغ رستوران دارای دو بخش جنگلی و مسقف است. از غذاهای باغ رستوران مذکور که دارای سرویس دهی رضایت بخشی هستند، می توان به کباب کوبیده، کباب لقمه نگینی همراه با نان داغ اشاره نمود.
آدرس باغ نور: تهران- بالاتر از میدان پونک- منطقه ی فرحزاد- باغ رستوران نور.

رستوران باغ بهشت

رستوران باغ بهشت تهران
رستوران باغ بهشت تهران
رستوران باغ بهشت یکی دیگر از بهترین رستوران های تهران محسوب می شود. این باغ رستوران دارای آب و هوایی خوش بوده و در منطقه فشم تهران قرار دارد. از غذاهای رستوران باغ بهشت می توان به چنجه ماستی، چنجه و دیس کباب، جوجه لبنانی و غیره اشاره نمود. البته نان داغ، دوغ محلی و چای ذغالی نیز از دیگر سرویس های این رستوران در کنار غذا هستند، که از معروفیت بالایی برخورداراند.

 

آدرس باغ بهشت: تهران- فشم- اول جاده زربنده.

 

23 رستوران لاکچری تهران
ادامه مطلب

رستوران بهشت دربند

رستوران بهشت دربند در تهران
رستوران بهشت دربند در تهران
رستوران بهشت دربند را می توان در واقع یکی از بهترین رستوران های تهران با فضایی جذاب و دکوراسیون عالی معرفی نمود. این رستوران دنج و خانوادگی به شکل طبقاتی ساخته شده و محیط پذیرایی آن مملو از گل کاری می باشد. رایحه خوش گل ها در فضای رستوران پراکنده می شود و حسی دل انگیز را تداعی می نماید. غذاهای این رستوران از کیفیت نسبتا بالایی برخوردار است. دیزی را می توان به عنوان یکی از غذاهای رستوران بهشت دربند معرفی نمود که شهرت به‌سزایی دارد.
آدرس رستوران بهشت دربند: تهران- تجریش- خیابان دربند- پلاک 24.

رستوران پای کوه

رستوران پای کوه در تهران
رستوران پای کوه در تهران
رستوران پای کوه یکی از رستوران های کوهپایه ای تهران همراه با فضایی نسبتا سبز می باشد. این رستوران دارای دکوراسیون و طراحی بسیار دل انگیزی است که قرار گیری در مسیر رودخانه و طراحی میز و تخت در مسیر و روی آب، منجر شده تا در بین گردشگران و بومیان از محبوبیت نسبتا بالایی برخوردار باشد. در این رستوران انواع غذاها با کیفیت نسبتا بالا سرو می گردد.

 

آدرس رستوران پای کوه: تهران- دربند- مسیر رودخانه- پلاک 6.

 

رستوران باغ ایرانی

رستوران باغ ایرانی در تهران
رستوران باغ ایرانی در تهران
رستوران باغ ایرانی از نظر محیط و فضای پذیرایی یکی از بهترین رستوران های باغی تهران محسوب می شود. کبوتر های دست آموز و گل کاری های بسیار زیبای رستوران، فضایی دل انگیز را به آن بخشیده است. از آنجا که بعضی از میزها و تخت های رستوران باغ ایرانی در همجواری آب و نیز روی آن قرار گرفته اند، لذت خوردن غذا در آنجا دو چندان می شود. غذاهای این باغ رستوران دارای کیفیت و تنوع نسبتا بالایی هستند.
آدرس رستوران باغ ایرانی: تهران- تجریش- خیابان دربند- بالاتر از میدان مجسمه.

سفره خانه آبشار

سفره خانه آبشار در تهران
سفره خانه آبشار در تهران
سفره خانه آبشار را می توان یکی از رستوران های کوهپایه ای تهران همراه با فضایی سبز معرفی نمود. دکوراسیون سنتی و رنگارنگ همراه با به کارگیری طراحی شاد و جذاب، فضایی دوستانه به این رستوران بخشیده است. فضای باز و صرف غذا در هوای آزاد که چشم اندازی بسیار عالی دارد، منجر شده تا سفره خانه آبشار از محبوبیت زیادی داشته باشد. کباب های این رستوران معروف بوده و سایر غذاهای آن نیز از کیفیت نسبتا بالایی برخوردارند.
آدرس سفره خانه آبشار: تهران- تجریش- خیابان دربند- مسیر کوهپایه ای دربند.

رستوران کوهپایه

رستوران کوهپایه در تهران
رستوران کوهپایه در تهران
رستوران کوهپایه یکی از رستوران های منحصر به فرد تهران است که هم دارای فضای بسته و هم دارای فضای باز می باشد. این رستوران دارای فضایی ایده آل بوده و دکوراسیون زیبایی دارد. طراحی رستوران کوهپایه در سطح بین المللی بوده و آمادگی لازم را جهت برگزاری انواع مراسم رسمی و میهمانی ها را دارا می باشد. همچنین تنوع غذایی این رستوران زبانزد بسیاری از افراد بوده و از کیفیت غذایی نسبتا بالایی برخوردار است.
آدرس رستوران کوهپایه: شمیرانات- تجریش- خیابان دربند- سربند- میدان کوهپایه.

باغ رستوران شاهنامه فردوسی

باغ رستوران شاهنامه فردوسی در تهران
باغ رستوران شاهنامه فردوسی در تهران
باغ رستوران شاهنامه فردوسی از بهترین رستوران های باغی تهران است که در منطقه ای با آب و هوای فوق العاده خاص قرار دارد. باغ رستوران شاهنامه فردوسی در فضایی دلباز و منحصر به فرد واقع شده است و از این نظر می توان آن را یکی از بزرگ ترین باغ رستوران های تهران معرفی نمود. این رستوران دارای تنوع غذایی بوده و کیفیت غذاهای آن برای افراد مختلف کاملا مشهود است.
آدرس رستوران شاهنامه فردوسی: تهران- انتهای ستاری شمال- میدان دانشگاه- سیمون بولیوار- نبش شاهد 4.

باغ رستوران شومینه

باغ رستوران شومینه در تهران
باغ رستوران شومینه در تهران
این باغ رستوران که در منطقه فشم و لواسان واقع شده است، یکی از باغ رستوران های محبوب جوانان در تهران محسوب می شود. در منوی باغ رستوران شومینه علاوه بر انواع غذا، تنقلات، قهوه، دمنوش و کیک نیز موجود است. غذاهای این باغ رستوران شامل انواع کباب، دیزی، اکبر جوجه، ماهی و غیره می باشد، که از کیفیت نسبتا بالایی برخوردارند.
آدرس باغ رستوران شومینه: تهران- لواسان- میدان بسیج- سینک.

باغ رستوران کوهستان

باغ رستوران کوهستان در تهران
باغ رستوران کوهستان در تهران
باغ رستوران کوهستان در ارتفاعات نیاوران واقع شده است و از این جهت یکی از زیباترین باغ رستوران های تهران محسوب می شود. این باغ رستوران چند منظوره بوده و در هر ساعت که مراجعه نمایید، پیشنهادات متفاوتی به شما ارائه می دهد. از صبحانه تا عصرانه و غذاهای ایرانی تا ژاپنی در این رستوران پیشنهادهایی موجود هستند. همچنین رستوران کوهستان دارای محیط های مجزا برای سرو انواع غذاها می باشد. از دیگر امکانات این مجموعه می توان به زمین پینت بال و نگارخانه نیز اشاره نمود.
آدرس باغ رستوران کوهستان: تهران – خیابان شهید باهنر (نیاوران)- انتهای خیابان شهید صادق قهی.

باغ رستوران گل یخ

باغ رستوران گل یخاین باغ رستوران که در کلانشهر تهران واقع شده است دارای دو بخش داخلی و خارجی است که هر دو بخش به منظور راحتی بیشتر مشتریان طراحی شده اند. باغ رستوران گل یخ که در مجموع از 300 نفر پذیرایی می کند محیطی دنج و آرامش بخش برای جمع های خانوادگی و دوستانه محسوب می شود.
3.2/5 - (16 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر