لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> رستوران هتل لیلیوم کیش در یک نگاه!

رستوران هتل لیلیوم کیش در یک نگاه!

رستوران هتل لیلیوم کیش به دلیل ارائه انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی باکیفیت و خوش‌طعم به یکی از بهترین رستوران‌های جزیره تبدیل شده است. از این رو هتل لیلیوم کیش نه‌تنها به عنوان اقامتگاهی راحت برای مسافران شناخته می‌شود، بلکه رستوران آن برای ساکنین جزیره نیز نامی آشنا به حساب می‌آید.

در این مقاله ما قصد داریم به سراغ رستوران‌های این هتل نوساز و مجلل برویم و هر یک از آن‌ها را به شما معرفی کنیم. اگر علاقه‌مندید تا در یکی از محبوب‌ترین هتل های کیش غذایی خوشمزه بر بدن بزنید و طعمی متفاوت را تجربه کنید، تا پایان با ما باشید.

رستوران های هتل لیلیوم کیش

رستوران های هتل لیلیوم کیش

در این بخش می‌خواهیم سری به رستوران‌های این هتل بزنیم و با حال و هوایشان بیشتر شویم. هتل لیلیوم از لوکس ترین هتل های کیش است که سالن‌های غذاخوری خوبی برای پذیرایی از مهمانان خود فراهم کرده است.

این هتل نوساز دارای دو رستوران، یک کافی شاپ 24 ساعته و یک فست فود است. از طعم و کیفیت غذاها که بگذریم، در منو رستوران هتل لیلیوم کیش آیتم‌های جذابی به چشم می‌خورد که حسابی شما را وسوسه می‌کند.

رستوران پیچک هتل لیلیوم کیش

میز بار رستوران پیچک هتل لیلیوم کیش

گاهی انتخاب یک رستوران برای امتحان کردن طعم لذیذ و اصیل غذای ایرانی از میان گزینه‌های موجود کار آسانی نیست. اگر ساکن هتل لیلیوم کیش هستید یا چند روزی را به کیش سفر کرده‌اید و می‌خواهید در یکی از بهترین رستوران‌های جزیره غذایی باکیفیت نوش جان کنید، پیچک گزینه‌ای مناسب برایتان است.

رستوران پیچک در طبقه لابی هتل واقع شده و فضایی دلنشین و آرامش‌بخش دارد. در این رستوران هتل انواع غذاهای ایرانی و بومی جنوبی سرو می‌شود و تنوع، کیفیت و طبخ غذاها به گونه‌ای است که به مذاق بیشتر ذائقه‌ها خوش می‌آید.

مقایسه هتل ونوس پلاس با هتل پارسیان آزادی خزر چالوس
ادامه مطلب

پیچک از بهترین رستوران های کیش است که در آن شما می‌توانید اوقات خوشی را در کنار دوستان و خانواده خود سپری کنید. چیدمان شیک، سرویس‌دهی عالی و عطر و طعم دل‌انگیز غذاها از ویژگی‌های خوب این رستوران است.

رستوران پیچک دکوراسیون مدرنی دارد که در آن انواع غذاهای خوش رنگ و بوی ایرانی به همت پرسنل مجرب و حرفه‌ای طبخ و سرو می‌شود. ظرفیت این رستوران 300 نفر است و ساعت کاری آن برای سرو صبحانه بین 8 تا 10 و برای وعده ناهار از ساعت 13 تا 15 است.

رستوران سنتی هتل لیلیوم کیش

سرو غذا در رستوران سنتی هتل لیلیوم کیش

گاهی غذا خوردن در فضای سنتی می‌تواند تنوع خوبی باشد و حس و حال خوبی به شما بدهد. در هتل لیلیوم علاوه بر رستوران پیچک، یک رستوران ایرانی و سنتی دیگر نیز قرار داشته که 250 نفر ظرفیت دارد.

این سفره‌خانه سنتی فضای بسیار دلنشینی دارد و در آن انواع غذاهای ایرانی سرو می‌شود. همچنین قیمت غذاهای هتل لیلیوم کیش نسبت به سایر رستوران‌های شهر منصفانه و متناسب با کیفیت غذاها است.

فست فود پاشام هتل لیلیوم

اگر از آن دسته افرادی هستید که غذاهای چرب و لذیذ فست فودی با ذائقه شما سازگارتر است، فراموش نکنید طعم خوب ساندویچ و پیتزاهای فست فود هتل لیلیوم کیش را امتحان کنید. پاشام نام فست فودی در طبقه همکف هتل لیلیوم با ظرفیت 150 نفر است که انتخاب خوبی برای علاقه‌مندان به غذاهای فرنگی به شمار می‌رود.

این فست فود فضایی لوکس و مدرن دارد و دکوراسیون آن به زیبایی و با نظم خاصی در کنار یکدیگر چیده شده‌ اند. در منوی رستوران پاشام چند نوع ساندویچ، پیتزا، همبرگر، سالاد سزار و… دیده می‌شود که کیفیت و تازگی غذاها در آن رضایت شما را جلب خواهد کرد.

معرفی هتل ارم تهران - هتلی 4 ستاره در میدان ونک
ادامه مطلب

رستوران پاشام برای سرو شام در خدمت مهمانان است؛ بنابراین اگر شب هنگام هوس خوردن غذای فست فودی به سرتان زد، پاشام را از یاد نبرید. این فست فود هتل لیلیوم کیش از آن جاهایی است که اگر یک بار طعم غذاهایش زیر زبانتان برود، تا همیشه طرفدار پر و پا قرص آن خواهید شد.

میز سلف سرویس رستوران هتل لیلیوم کیش

کافی شاپ 24 ساعته هتل لیلیوم کیش

علاوه بر چند رستوران هتل لیلیوم کیش، یک کافی شاپ دنج نیز در طبقه همکف هتل قرار دارد. این کافه مکانی عالی برای قرارهای عاشقانه و دورهمی‌های دوستانه است که در ساعتی از روز نوای گوش‌نواز پیانوی زنده اتمسفر آن را گرم‌تر و بانشاط‌تر می‌کند.

کافی شاپ هتل لیلیوم کیش 24 ساعته باز است و پرسنل آن در هر ساعتی از شبانه‌روز به گرمی از مهمانان پذیرایی می‌کنند. ظرفیت این فضا 60 نفر است و فضایی صمیمانه دارد که می‌توانید در آن دقایقی را به تنهایی در آرامش سپری کنید یا با دوستان خود به گپ و گفت بپردازید.

صبحانه هتل لیلیوم کیش

صبحانه هتل لیلیوم کیش

همان‌طور که پیش‌تر گفتیم صبحانه هتل لیلیوم کیش در رستوران پیچک از ساعت 8 تا 10 صبح سرو می‌شود. صبحانه این هتل به شکل بوفه ارائه شده و در منوی آن انواع نان‌ها، انواع املت و نیمرو، کره، خامه، ژامبون مرغ و گوشت، لوبیا، آبمیوه، مربا و… دیده می‌شود.

منوی صبحانه این هتل از کیفیت و تنوع نسبتاً خوبی برخوردار است و خدمات صبحانه آن متناسب با یک هتل 4 ستاره ارائه می‌شود. در رستوران هتل لیلیوم کیش شما می‌توانید از انواع خوراکی‌های گرم و سرد سلف‌سرویس صبحانه استفاده کنید و برای روزی پرانرژی آماده شوید.

هتل بیمارستان ‌های تهران
ادامه مطلب

هتل لیلیوم کیش در یک نگاه

هتل لیلیوم یکی از بهترین هتل های کیش است که فعالیت خود را در سال 1397 آغاز کرده است. این هتل 4 ستاره، 8 طبقه و 154 واحد اقامتی دارد و امکانات تمام و کمال و خدمات مناسبش سبب شده تا بتواند در مدت کوتاهی رضایت مهمانان را از آن خود کند.

این هتل واحدهای اقامتی مختلفی دارد که شامل سوئیت یک خوابه، اتاق‌های دو تخته، سه تخته و چهار تخته معمولی و ویژه می‌شود. هتل لیلیوم از بهترین هتل های کیش برای ماه عسل محسوب می‌شود و اتاق‌های ویژه آن چشم‌اندازی بی‌نظیر به دریا دارند.

نکته مهمی که در معرفی هتل لیلیوم کیش باید به آن اشاره کنیم، موقعیت خوب جغرافیایی آن و نزدیکی‌اش به مراکز خرید کیش است؛ بنابراین اگر به قصد بازارگردی و خرید به جزیره سفر کرده‌اید، اقامت در این هتل کار را برایتان ساده‌تر می‌کند. بازارهای پردیس 1 و 2، مرکز تجاری کیش، رویا مال، مجتمع تجاری سارینا 2 و… از جمله مراکز خرید نزدیک به هتل لیلیوم کیش هستند.

آدرس هتل لیلیوم کیش، میدان پردیس، بلوار رودکی
لوکیشن هتل لیلوم کیش روی نقشه گوگل مپ

جمع‌بندی

رستوران هتل لیلیوم کیش از بهترین رستوران های شهر است که با فضای دوست‌داشتنی و کیفیت خوب غذاهایش توانسته جای خود را میان مهمانان باز کند. در این هتل دو رستوران ایرانی، یک فست فود و کافی شاپ قرار دارد که مهمانان هتل و ساکنین جزیره می‌توانند برای صرف غذا به آن‌ها مراجعه کنند.

5/5 - (3 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر