لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> مقایسه هتل پارمیس و هتل پانوراما کیش
مقایسه هتل پارمیس و هتل پانوراما کیش

مقایسه هتل پارمیس و هتل پانوراما کیش

مقایسه هتل پارمیس و هتل پانوراما کیش را در این مقاله خواهید خواند. در سال 1385 هتل پارمیس کیش به عرصه هتل داری حرفه‌ای ورود پیدا کرد و جایگاه خود را در میان هتل‌ های پنج ستاره موفق شد تا تثبیت کند. این هتل هفت طبقه دارای مساحتی بالغ بر هفده هزار مترمربع است. نمایی بیرونی شگفت‌انگیز و خاص، شبیه به امواج دریا توجهتان را جلب می‌کند. نه تنها نمای بیرونی، بلکه معماری داخلی هتل نیز موج‌گونه و خاص می‌باشد.

یکی از هتل‌ های تقریبا نوساز هتل پانوراما کیش بوده که از سال 1398 موفق شد جایگاه خود را در میان بهترین اقامتگاه‌ های این جزیره تثبیت کند. این هتل پنج ستاره باشکوه از هتل های کیش در زمینی قرار دارد که مساحت آن سی هزار مترمربع است. این مجموعه پانزده طبقه، در طبقه همکف و اول خود لابی و رستوران دارد و در سایر طبقات 267 باب واحد اقامتی قرار گرفته‌اند.

اتاق های هتل پارمیس کیش یا هتل پانوراما کدام یک بهتر است؟

 اتاق های هتل پارمیس

 اتاق های هتل پارمیس کیش

برخی از اتا‌ق ‌ها و سوئیت ‌های هتل پارمیس رو به دریا هستند و چشم‌انداز خاصی از خلیج‌فارس را در طول شبانه‌روز می‌توانید تماشا کنید. انواع واحد های اقامتی که در این هتل وجود دارند، عبارت‌اند از اتاق سه تخته پردیس، اتاق دوتخته پردیس، اتاق دوتخته رو به جزیره، اتاق سه تخته رو به جزیره و سوئیت دوخوابه چهارنفره.

امکاناتی که در داخل اتاق‌ ها ارائه‌شده شامل تلفن، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام اختصاصی، رخت‌آویز، روم سرویس، یخچال، مبلمان، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع هوا، میز کار است.

اتاق های هتل پانوراما

اتاق های هتل پانوراما

در طبقات دوم تا سیزدهم واحد های اقامتی هتل پانوراما کیش قرار دارند. این واحد ها به صورت سوییت ‌ها و اتاق ‌های استاندارد، لوکس و کانکت ارائه می‌شوند. باید بدانید که اتاق ‌های کانکت، با یک درب میانی به یکدیگر راه دارند. به عبارتی این اتاق ها برای خانواده‌هایی که ضمن حفظ حریم شدن شخصی ، بدون ورود به راهرو می‌خواهند با هم در ارتباط باشند، ایده‌آل است.

مقایسه هتل فلامینگو با هتل ویدا کیش
ادامه مطلب

فضای اتاق‌ ها توسط موکت‌های نرم و راحتی مفروش شده است. یخچال، مینی‌بار (غیر‌ رایگان)، تخت‌خواب‌های راحت، مبلمان، تهویه و نورپردازی خاص در اتاق‌ها وجود دارند.

امکانات دو هتل پارمیس کیش و پانوراما

امکانات هتل پارمیس کیش

امکانات هتل پارمیس کیش

در سال‌های اول فعالیت نام هتل پارمیس کیش به خاطر واحدهای منحصر به فردی نظیر سوییت ویژه عروس و داماد و پنت‌هاوس VIP معروف شد. هرچند هنوز نیز این سوییت‌ های لوکس و البته گران‌قیمت تمایز ویژه‌ای از سایر واحدها دارند.

در فضای عمومی این هتل این امکان را دارید تا از آسانسور، دستگاه خودپرداز، خشک‌شویی، سرویس اجاره خودرو، آرایشگاه و فروشگاه بهره‌مند گردید. خوب است بدانید که یکی از امکانات تفریحی، که جای آن در اکثر هتل‌ های هم رده خالی است، سالن بیلیارد هتل پارمیس می‌باشد.

امکانات هتل پانوراما کیش

hotel panurama kish 6

آن دسته از مسافرانی که برای اولین بار میهمان جزیره کیش هستند، احتمالا نمی‌دانند از لحظه ورود برای عکاسی و خرید بلیط گردشگری پیشنهادات مختلفی دریافت می‌کنند. به همین خاطر در سفرهای یک یا دو روزه ممکن است برای تهیه بلیط برنامه‌های داخلی هزینه کنند اما فرصت شرکت در همه آن ها را نخواهند داشت. یکی از مزایای هتل پانوراما کیش برنامه‌های جانبی است که آن‌ها را سازمان‌دهی می‌کند و در بخش گردشگری هتل به میهمانان با تخفیف فوق‌العاده ارائه می‌دهد.

پیشنهاد می‌کنم مقاله “مقایسه هتل میراژ با هتل پانوراما کیش” را بخوانید.

با اجاره کردن خودرو از هتل این امکان را دارید تا خود را به برنامه‌های پرنشاط شبانه، غواصی، پاراسل، سفر چند ساعته در کشتی‌های تفریحی و کشتی آکواریوم برسانید. پس از بازگشت از تورهای تفریحی هیجان‌انگیز هتل این امکان را دارید تا به مجموعه آبی این هتل رفته و آرامش را به خود بازگردانید.

امکانات هتل پانوراما کیش

مجموعه آبی پانوراما متشکل از استخر، جکوزی و سونای خشک و بخار می‌باشد. در همین مجموعه، اتاق ماساژ با کادری مجرب خدمات انواع ماساژهای آرام‌بخش و درمانی را ارائه می‌دهد. چنانچه به انجام روتین‌های ورزشی علاقه‌مندید، در فضایی بزرگ مجموعه ورزشی پانوراما با دستگاه‌های حرفه‌ای و مجهز در دسترس شما است.

شهر های دیدنی استان هرمزگان
ادامه مطلب

آدرس و شماره تلفن هتل پارمیس کیش و هتل پانوراما

آدرس و شماره تلفن هتل پانوراما کیش

آدرس هتل پانوراما: کیش، بلوار ساحل، خیابان رودکی، مقابل برج های دیپلمات

تلفن پشتیبانی: 02191005105

آدرس هتل پارمیس کیش: کیش، میدان پردیس

تلفن پشتیبانی: 02191005105

رستوران هتل پارمیس و هتل پانوراما کیش، کدام یک بهتر است؟

رستوران هتل پارمیس

رستوران هتل پارمیس کیش

همه‌روزه صبحانه رایگان به‌صورت سلف‌سرویس در رستوران این هتل برای میهمانان عزیز سرو می‌شود. همچنین خوب است بدانید که در این هتل تعدادی رستوران به صورت هم‌زمان فعالیت دارند. مسافران برای صرف وعده‌های غذایی دیگر می‌توانند به یکی از این رستوران ‌ها سر بزنند.

بهترین گزینه برای صرف میان وعده کافی‌شاپ هتل پارمیس بوده که انواع نوشیدنی‌های مختلف و آبمیوه‌های طبیعی را ارائه می‌دهد.

اگر به غذاهای ایتالیایی علاقه‌مندید، در طول اقامت خود حتما به خانه اسپاگتی این هتل بروید و انواع پیتزا و پاستا را سفارش دهید. همچنین سفره‌خانه سنتی هتل پارمیس دارای چیدمان سنتی بوده و پذیرای مهمانان علاقه‌مند به سبک غذاهای اصیل ایرانی و دریایی می‌باشد.

رستوران هتل پانوراما

hotel panurama kish 7

در هتل پانوراما شما با اقلام گنجانده شده متنوع و لذیذ در وعده صبحانه و سرو آن روبه‌رو هستید. به‌صورتیکه حتی مهمانان سخت‌گیر نیز نسبت به کامل بودن صبحانه دارای احساس خوشایندی هستند. رستوران مروارید در طبقه اول هتل پانوراما واقع شده و سرو صبحانه بر عهده آن است.

رستوران دیگری نیز این هتل قرار دارد که در طبقه همکف آن را خوهید یافت. رستوران صدف ارائه‌دهنده طیف وسیعی از انواع غذاهای دریایی و فرنگی و ایرانی در وعده‌های ناهار و شام برای مهمانان است. در قسمت لابی هتل نیز می‌توانید در بین وعده‌ها از منوی کافی ‌شاپ، انواع متنوع دسر و نوشیدنی‌های سرد و گرم را برای سفارش انتخاب کنید.

پیشنهاد می‌کنم مقاله “مقایسه هتل پانوراما و هتل کوروش کیش” را بخوانید.

جاذبه های دیدنی نزدیک هتل پارمیس و هتل پانوراما کیش

فاصله هتل پارمیس تا جاذبه ‌های دیدنی نزدیک

فاصله هتل پارمیس تا جاذبه ‌های دیدنی نزدیک

  • فاصله تا پارک هنگام: ۱.۳ کیلومتر
  • فاصله تا اسکله تفریحی: ۱.۹ کیلومتر
  • فاصله تا بازار دامون: ۲.۵ کیلومتر
  • فاصله تا پارک مرجان: ۳.۵ کیلومتر
  • فاصله تا باغ پرندگان: ۵ کیلومتر
  • فاصله تا پارک دلفین کیش: ۵.۷ کیلومتر
  • فاصله تا شهر زیرزمینی کاریز: ۷ کیلومتر

فاصله هتل پانوراما کیش تا جاذبه‌ های دیدنی نزدیک

  • فاصله تا اسکله تفریحی: ۱.۳ کیلومتر
  • فاصله تا پارک هنگام: ۱.۷ کیلومتر
  • فاصله تا باغ پرندگان: ۵.۲ کیلومتر
  • فاصله تا پارک دلفین‌ها: ۵.۹ کیلومتر
  • فاصله تا شهر زیرزمینی کاریز: ۶.۴ کیلومتر
  • فاصله تا شهر باستانی حریره: ۶.۷ کیلومتر
  • فاصله تا آب‌انبار سنتی کیش: ۷.۱ کیلومتر
مقایسه هتل ویدا و هتل آرامیس پلاس کیش
ادامه مطلب

مالک هتل پانوراما کیش چه کسی است؟

hotel panurama kish

مالک گروه هتل های هلیا آقای محمود مادرشاهیان بوده که در شهر مشهد مقدس در سال 1334 متولد شد. . از سال 1365 همزمان با انجام فعالیت های بازرگانی به ساخت واحد های اقامتی، هتل سازی و هتل داری اقدام نمود.  او در حین تحصیل فعالیت‌های تجاری و بازرگانی نیز داشت.

نتیجه 30 سال زحمت مستمر او در این صنعت ساخت 8 هتل در مشهد و کیش است. پیشنهاد می‌کنم برای اطلاع از جزئیات این هتل “معرفی هتل پانوراما کیش – هتلی لوکس در جزیره مرجانی کیش” را بخوانید.

نظرات هتل پانوراما کیش

یکی از بهترین راه‌ها برای اینکه از خوب بودن یک هتل مطمئن شوید، اطلاع از نظرات میهمانان قبلی است. خوشبختانه سایت ایران هتل آنلاین بخشی را دارد که به نظرات میهمانان هتل اختصاص یافته. با مراجعه به این قسمت می‌توانید از نظرات میهمانان در رابطه با هتل پانوراما مطلع شوید.

 نظرات هتل پارمیس کیش

 نظرات هتل پارمیس کیش

به قسمت نظرات سایت ایران هتل آنلاین مراجعه کنید. در این بخش میهمانان از تجربه خودشان در هتل پارمیس نوشته اند. خواندن نظرات مسافران قبلی می‌تواند دید وسیع‌تری به شما از هتل داده و انتخاب را راحت‌تر کند. شرح جزئیات و امکانات این هتل را در مقاله “معرفی هتل پارمیس کیش” بخوانید.

البته ما نیز در این مقاله سعی در مقایسه هتل پارمیس و هتل پانوراما کیش داشتیم و این دو هتل را با جزئیات مقایسه کردیم.

جمع‌بندی

تنوع هتل ها در جزیره کیش کم نیستند. این جزیره هر ساله از مسافران زیادی میزبانی می‌کند. تفریحات متعدد، مراکز خرید لوکس و ساحل آبی خلیج فارس و بسیاری از ویژگی‌ها دیگر باعث شده تا این جزیره یکی از انتخاب‌های اول افراد برای سفر باشد.

مسافرانی که کیش را برای سفر انتخاب می‌کنند برای اقامت می‌توانند روی هتل های جزیره حساب ویژه‌ای باز کنند. هتل های یک ستاره مقرون به صرفه تا هتل های 5 ستاره و لوکس، همه و همه از میهمانان به خوبی میزبانی می‌کنند.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر