لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> ایرانگردی >> شهر مشاغل کودکان کارالند مشهد
شهر مشاغل کودکان کارالند مشهد

شهر مشاغل کودکان کارالند مشهد

کشورهای مختلف به منظور دست یابی به فرهنگ غنی و شکوفایی هر چه بهتر استعدادها، از شیوه های مختلفی استفاده می کنند. کشورهای پیشرفته اروپایی با توجه به استعداد کودکان در هر رشته، نبوغ آنها را در آن زمینه پرورش می دهند. اما در ایران نیز مکانی با قابلیت آشنایی کودکان با مشاغل گوناگون وجود دارد که به آنها این فرصت را می دهد تا دقایقی در نقش یک شغل خاص قرار گیرند. کارالند، سرزمین آشنایی با مشاغل متنوع است که از جاهای دیدنی مشهد است. هر ساله افراد زیادی فرزندان خود را از نقاط مختلف به این مکان می آورند.
پلیس کارالند
شهر مشاغل کودک کارالند واقع در مرکز خرید آرمیتاژ گلشن در مشهد، مجموعه است تفریحی – آموزشی با هدف تجربه مشاغل مختلف در قالب بازی برای کودکان رده سنی 3 تا 12 سال. این مجموعه در واقع به شکل یک شهر کوچک ساخته شده است و توسط کودکان اداره می شود و در آن مشاغل متنوعی مثل پزشکی، خلبانی، خوانندگی و …وجود دارد. کارالند در دو طبقه در سال 1396 در مرکز خرید آرمیتاژ گلشن واقع در خیابان هفت تیر مشهد افتتاح شده است و با مساحت 1000 مترمربع بیش از 20 شغل را در خود جای داده است. اگر قصد سفر به مشهد و رزرو هتل های مشهد را دارید پیشنهاد می کنیم که از این مجموعه هیجان انگیز غافل نشوید. از نزدیکترین هتل ها به این مرکز خرید می توان به هتل آبان مشهد و هتل پارس مشهد اشاره کرد.
کارالند
مجموعه کارالند مشهد با درنظر گرفتن اهدافی نظیر آشنایی با مشاغل، تجربه فرآیند هزینه و درآمد، تقویت استقلال شخصیتی کودک، تجربه عملی، تفکر اقتصادی وتقویت روحیه کار تیمی، مشاغل گوناگون را به صورت بازی ایجاد کرده است.
یک کودک با حضور در کارالند با مشاغل گوناگونی آشنا می گردد. او با قرار گیری در کنار هم سن و سالان خود، روحیه کار تیمی را در خود تقویت می کند و به یک تفکر اقتصادی دست می یابد. برای مثال او با ایفای نقش یک پزشک، علاوه برآشنایی با ابزار پزشکی، تجربه یک فرآیند کسب درآمد و هزینه را خواهد داشت. او در این شغل احساس استقلال کرده و برای شاغلان واقعی در این زمینه، احترام خاصی قائل خواهد شد.
کارالند خوانندگی
کارالند
نکته جالب دیگر درباره این مجموعه هیجان انگیز این است که تمام مراکز مرتبط به هر شغل در فضایی جداگانه طراحی شده اند که به وسیله خیابان های مختلف به هم متصل شده اند. در حقیقت فضای کارالند نمایان گر شهری در تصرف کودکان است. در این شهر می توان راننده ای را دید که کمتر از ۱۲ سال سن دارد. همچنین می توان به پزشکی مراجعه کرد که بیش از ۱۲ سال ندارد.
چه مشاغلی در کارالند وجود دارند؟
کارالند
کارالند
این مجموعه که مساحتی بالغ بر ۸۰۰ متر دارد، حاوی تجهیزات و اماکن مخصوص به مشاغلی نظیر دندان پزشکی، پزشکی، خلبانی، آتش نشانی، بانکداری، گالری نقاشی، آکادمی موسیقی، آرایشگری، هایپر مارکت، شیرینی سرا، کلینیک فنی، رالی خودرو و آموزش رانندگی است. هر کودک بنا به علاقه و استعداد خود یکی از این مشاغل را انتخاب می نماید.
اغلب ابزار مربوط به هر یک از شغل های فوق، واقعی هستند. همچنین لباس مختص به هر شغل نیز در محوطه کاری مخصوص به آن در اختیار کودکان قرار داده می شود. این امر کمک می کند تا کودک خود را در شرایط واقعی تصور نماید. در نتیجه اغلب مشاغل این مجموعه سر گرم کننده، رنگ و بوی حقیقی به خود گرفته اند.
کارالند
1683368241 186 شهر مشاغل کودکان کارالند مشهد
به عنوان مثال در سالن زیبایی کارالند از لوازم آرایشی و بهداشتی حقیقی نظیر انواع لاک های ناخن، کرم های دست و صورت، کلاه گیس های متنوع و … استفاده شده است. همچنین در بخش خلبانی این مجموعه زیبا، یک کابین کوچک طراحی شده است که در آن سیستم کنترل و پرواز یک هواپیما به همراه صندلی خلبان و کمک خلبان قرار گرفته است.
کارالند کجاست؟
کارالند
برای رفتن به مجموعه کارالند ابتدا باید به استان خراسان رضوی، شهر مشهد مقدس سفر کرد. کارالند در بلوار هفت تیر این شهر و در طبقه سوم برج تجاری آرمیتاژ قرار دارد. برای طی مسیر دسترسی به این مکان جذاب و دیدنی، علاوه بر خطوط واحد، می توانید از مترو نیز استفاده کنید.
آدرس : بلوار هفت تیر مشهد و در طبقه سوم برج تجاری آرمیتاژ
www.karaland.ir

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
معرفی هتل پردیسان مشهد - هتلی 5 ستاره به دور از شلوغی و هیاهو شهر
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر