لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی هتل پارسیان کرمانشاه – بهترین هتل 5 ستاره غرب کشور
معرفی هتل پارسیان کرمانشاه - بهترین هتل 5 ستاره غرب کشور

معرفی هتل پارسیان کرمانشاه – بهترین هتل 5 ستاره غرب کشور

کرمانشاه شهری است که با سفر به آن به یک تونل پر از ماجرا تاریخی وارد خواهید شد. شما می‌توانید از نزدیک شاهد جاذبه های تاریخی باقی مانده از افرادی که در دوره‌های تاریخی مختلف در این سرزمین زندگی کرده‌اند باشید. اگر علاقمندید به کرمانشاه سفر کنید، می‌توانید در هتل پارسیان کرمانشاه اقامت داشته باشید.
شاید باورتان نشود اما شهر کرمانشاه جز اولین سکونتگاه‌های بشری محسوب می‌شود. در زمان حکومت ساسانیان این شهر از رونق و اعتبار بسیار بالایی برخوردار بوده است. هتل پارسیان از بهترین هتل های کرمانشاه بوده که باتوجه به خدماتی که ارائه می‌دهد توانسته 5 ستاره کسب کند.

صبحانه هتل پارسیان کرمانشاه

انواع صبحانه‌های ایرانی و فرنگی در هتل سرو می‌شود. تنوع صبحانه‌ها به حدی است که حتی اگر در بی‌اشتهاترین حالت ممکن هم باشید، علاقمند به غذا خوردن می‌شوید. در تمام روزهای هفته، حتی روزهای تعطیل هم از خدمات بوفه می‌توانید بهره‌مند شوید. سرو صبحانه در بوفه هتل پارسیان کرمانشاه پیشنهادی بی‌نظیر جهت شروع یک روز پربار است.

اتاق های هتل پارسیان کرمانشاه

اتاق دو تخته دبل هتل پارسیان کرمانشاهاتاق‌های هتل پارسیان دیزاینی با رنگ قرمز دارند و به همین خاطر فضای گرم و صمیمی به خود گرفته‌اند. پنجره اتاق‌ها تقریبا بزرگ هستند و نور کافی را به داخل فضا هدایت می‌کند. تمامی پنجره‌هایی که اتاق‌های هتل پارسیان کرمانشاه دارند رو به محوطه چشم‌نواز هتل و خیابان‌های کرمانشاه باز می‌شود. با این حال چشم‌نوازترین منظره را اتاق‌های طبقات بالایی هتل برخوردارند که می‌توان از آن‌ها نیمی از شهر را با یک نگاه دید.
اتاق‌های هتل پارسیان کرمانشاه بطور کلی مجهز به سیستم تهویه مطبوع هستند و از امکانات و خدمات خوبی برخوردار می‌باشند تا میهمانان بتوانند اقامت راحتی را تجربه کنند. از جمله امکانات و خدمات داخل اتاق‌های هتل پارسیان که لازم است به آن اشاره کنیم شامل یخچال، مبلمان، دراور، تلفن، صندوق امانات، خدمات روم سرویس، صبحانه، تلویزیون، و مینی بار( با هزینه) است.
در اتاق‌های هتل پارسیان کرمانشاه چای‌ساز و تجهیزات پخت و پز وجود دارد تا میهمانان چنانچه تمایل داشتند خوراک و نوشیدنی‌هایشان را تهیه کنند. میهمانان در داخل اتاق و لابی امکان اتصال به اینترنت را خواهند داشت. سرویس بهداشتی که داخل اتاق‌ها می‌باشد از نوع فرنگی است با این حال بین طبقات سرویس بهداشتی ایرانی هم قرار گرفته است. حمام داخل اتاق‌های هتل پارسیان کرمانشاه به لوازم بهداشتی مورد نیاز میهمانان نظیر حوله و مسواک مجهز است.

رستوران هتل پارسیان کرمانشاه

رستوران هتل با انواع متنوع و لذیذ غذاهای خوشمزه ایرانی و بین‌المللی در فضایی زیبا و باشکوه در خدمت میهمانان است.

آدرس هتل پارسیان کرمانشاه

محوطه و فضای باز هتل پارسیان کرمانشاههتل پارسیان نه تنها با ستاره‌های درخشانش از سایر هتل‌های کرمانشاه متمایز شده بلکه باتوجه به موقعیت بسیار مطلوبش در دسته محبوب‌ترین هتل‌های کرمانشاه قرار دارد. موقعیت این هتل در مرکز شهر بوده و دسترسی میهمانان را به اکثر جاذبه‌ها و مکان‌های تماشایی کرمانشاه آسان کرده است.

امکانات هتل پارسیان کرمانشاه

لابی هتل پارسیان کرمانشاهاز بدو ورود به هتل پارسیان پی خواهید برد که چرا این هتل تنها هتل ۵ ستاره غرب کشور می‌باشد. محوطه زیبایی که هتل دارد با انواع درختان و گل‌ها تزیین شده و محیط آرامش‌بخشی را برای پیاده‌روی و قدم زدن دارد. پارکینگ این هتل از فضای تقریبا بزرگی برخوردار بوده و ظرفیت ۳۰۰ خودرو را دارد.
هتل پارسیان کرمانشاه از معدود هتل‌هایی به شمار می‌آید که فضایی را برای استخر و جکوزی ایجاد کرده است. آسانسور بین طبقات هتل 9 طبقه پارسیان، با هدف آسایش میهمانان قرار داده شده ‌است. خوب است بدانید هتل پارسیان کرمانشاه از فروشگاه و حتی آرایشگاه مختص به خود نیز برخوردار است.
استخر هتل پارسیان کرمانشاهدرواقع مسئولین هتل امکاناتی را فراهم کرده‌اند تا میهمانان نیازی به بیرون رفتن از هتل نداشته باشند مگر اینکه به تماشای جاذبه‌های کرمانشاه بروند. دیگر خدمات و امکاناتی که در هتل پارسیان کرمانشاه وجود دارد عبارتند از: خدمات خانه داری و خدمات لاندری (خشک شویی)، خدمات باربری، دستگاه خودپرداز، کافی شاپ، کتابخانه، خدمات بیدارباش، تاکسی سرویس، اتاق چمدان و خدمات برای معلولین.

قوانین هتل پارسیان کرمانشاه

چنانچه سن مهمان بیشتر از 6 سال باشد، در دسته مهمان بزرگسال می‌باشد.
اگر سن خردسال بین 0 تا 6 سال است، به صورت رایگان محاسبه می‌شود.

رزرو هتل پارسیان کرمانشاه

نمای ساختمان هتل پارسیان کرمانشاه
هتل پارسیان کرمانشاه از هتل‌های شکیل مجموعه هتل‌های پارسیان است. این هتل در سال ۱۳۸۹ در مساحتی به وسعت ۳۱۸۰۰ مترمربع و با دارا بودن ۱۰۰ باب واحد اقامتی مختلف از اتاق‌های یک تخته معمولی گرفته تا سوئیت‌های رویال لوکس افتتاح شد.
هتل در سال ۱۳۹۰، حدود یک سال بعد، به شکل رسمی شروع به فعالیت کرد. خوب است بدانید هتل پارسیان کرمانشاه با ایجاد امکانات و خدمات به‌روز، براساس اصول مهمانداری دنیا توانسته ۵ ستاره را بدست آورد. این هتل تنها هتل ۵ ستاره کرمانشاه و غرب کشور است.
جمع‌بندی
اگر علاقمند به تاریخ و شهرهای تاریخی هستید می‌توانید به کرمانشاه سفر کنید. این شهر در دسته شهرهای با جاذبه‌های تاریخی خاص قرار می‌گیرد که هیچ‌وقت بازدیدکنندگانش را ناامید نکرده‌است. چنانچه تصمیم به سفر گرفتید و مقصدتان کرمانشاه است می‌توانید برای اقامت به هتل پارسیان کرمانشاه مراجعه کنید. ما در این مقاله بطور خلاصه به این هتل 5 ستاره پرداختیم تا شما را هر چه بیشتر با امکانات و خدماتش آشنا کنیم.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
استفاده از تخفیف های گروهی و مخفی هنگام رزرو هتل
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر