لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> مقایسه هتل ترنج و هتل مارینا پارک کیش
مقایسه هتل ترنج و هتل مارینا پارک

مقایسه هتل ترنج و هتل مارینا پارک کیش

اگر عازم جزیره کیش هستید و بین انتخاب هتل های کیش بین هتل ترنج یا هتل مارینا پارک گیر کرده‌اید، حتماً نگاهی به این مقاله بیندازید. ما در این مطلب به مقایسه هتل ترنج و هتل مارینا پارک کیش پرداخته‌ایم و امکانات و واحدهای اقامتی هر کدام را زیر ذره‌بین برده‌ایم. برای آن که با آگاهی کامل تصمیمی قاطع بگیرید، تا پایان همراه ما باشید.

رزرو هتل ترنج و هتل مارینا پارک کیش

نمای ساحلی هتل ترنج کیش

اگر قصد رزرو هتل های لوکس ترنج کیش یا مارینا پارک را دارید، بهتر است کمی بیشتر با هر کدامشان آشنا شوید. در نهایت اگر قصد رزرو هر کدام از این هتل ها را داشتید، فقط کافی است وارد سایت ایران هتل آنلاین شوید و با انتخاب هتل و اتاق موردنظرتان به‌آسانی و با خیال راحت یکی از آن‌ها را برای اقامت انتخاب کنید.

هتل 5 ستاره ترنج یکی از زیباترین و متفاوت‌ترین هتل های کیش است که در سال 1394 در ضلع غربی جزیره بنا شد. این هتل خیلی سریع جای خود را میان مسافران باز کرد و به هتلی محبوب و منحصربه‌فرد تبدیل شد.

هتل ترنج کیش از دو فاز تشکیل شده است. فاز اول این هتل مجموعه‌ای شامل چندین ویلای لاکچری روی آب می‌شود و فاز دوم آن نیز از ساختمانی چند طبقه در ساحل تشکیل شده است. اگر عاشق هتل های ساحلی هستید مقاله “معرفی هتل های کیش نزدیک به ساحل” را بخوانید.

نمای بیرونی هتل مارینا پارک

هتل 5 ستاره مارینا پارک از دیگر هتل های معروف و خوش‌نام جزیره کیش است. این هتل در یکی از بهترین نقاط جزیره جا خوش کرده که در بدو ورود به مجموعه محو فضاسازی و محوطه دل‌انگیز آن خواهید شد.

فضای فرح‌بخش محوطه هتل، معماری جذاب ساختمان و چیدمان شیک و مدرن واحدهای اقامتی سبب محبوبیت فراوان هتل مارینا پارک کیش میان گردشگران شده است. اگر نگاهی به عکس‌های این هتل بیندازید، بدون شک جذب دکوراسیون و معماری هتل مارینا پارک می‌شوید و برای اقامت در آن لحظه‌شماری می‌کنید.

مقایسه قیمت هتل مارینا پارک با هتل ترنج کیش

اتاق هتل مارینا پارک

قیمت هتل ترنج یا هتل مارینا پارک به فاکتورهای مختلفی مانند موقعیت مکانی، امکانات و خدمات هتل، تعداد نفرات و نوع واحد اقامتی بستگی دارد. البته اگر به دنبال قیمت دقیق این هتل ها هستید، نگران نباشید.

کشتی های تفریحی کیش
ادامه مطلب

تنها کاری که باید انجام دهید این است که سری به سایت ایران هتل آنلاین بزنید. در این سایت تمامی قیمت‌ها به تفکیک نوشته شده است. راستی گاهی تخفیف‌های هیجان‌انگیزی نیز روی قیمت‌ها اعمال می‌شود که می‌توانید از آن‌ها بهره بگیرید.

امکانات هتل ترنج یا هتل مارینا پارک کیش؟ کدام یک بهتر است؟

وان و جکوزی داخل اتاق هتل ترنج کیش

یکی از نکات مهم در بحث مقایسه هتل ترنج و هتل مارینا پارک کیش، بررسی امکانات این مجموعه‌هاست. از آنجا که این دو هتل از بهترین هتل های کیش هستند؛ بنابراین هر دوی آن‌ها امکانات خوبی برای پذیرایی از مهمانان تدارک دیده‌اند.

از امکانات هتل مجلل مارینا پارک می‌توان به چند غرفه و فروشگاه، سالن همایش کامتینا و سالن کنفرانس، کافی‌شاپ مارین و تی‌بار، رستوران لوتوس، زمین تنیس، مسیر دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی، باشگاه بدنسازی، پارک و کلوپ تفریحات ساحلی اشاره کرد.

همچنین اگر حال و هوای شنا به سرتان زد، می‌توانید در استخر پاکیزه و شیک هتل مارینا پارک کیش تنی به آب بزنید. ترانسفر رایگان، پذیرش 24 ساعته و اینترنت پرسرعت در اتاق‌ها از دیگر امکانات موجود در این مجموعه است.

استخر هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش نیز با امکانات خوبی به استقبال مهمانان می‌رود. برخی از این امکانات عبارتند از:

  • رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های کوچک و بزرگ روی آب
  • سالن ماساژ و اسپا با کف شیشه‌ای
  • باشگاه روی آب
  • سالن بازی ساحلی شامل ایرهاکی، بیلیارد و فوتبال‌دستی
  • آتلیه عکاسی
  • دوچرخه‌سواری
  • استخر، سونا و جکوزی

از امکانات رایگان این هتل جذاب نیز می‌توان به ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، صبحانه بوفه و مینی‌بار، اینترنت رایگان، سالن بدنسازی، خانه کودک و سرویس روزانه به مراکز خرید اشاره کرد. اگر دارا بودن استخر در هتل برای شما مهم است مقاله “بهترین هتل های استخردار کیش” را بخوانید.

اتاق های هتل ترنج یا هتل مارینا پارک؟ کدام یک بهتر است؟

معیار بعدی در انتخاب هتل ترنج یا مارینا پارک واحدهای اقامتی این دو مجموعه است. هر کدام از این هتل ها واحدهای اقامتی متنوعی دارند که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

اتاق های هتل ترنج

اتاق هانی مون و ماه عسل هتل ترنج کیش

هتل ترنج دارای 100 سوئیت است که با اسکله چوبی 1 کیلومتری به هم متصل شده‌اند و طرح نهایی آن‌ها شبیه به بته‌جقه است. این سوئیت‌ها شامل واحدهای  40 متری (سوئیت فلت)، 60 متری (سوئیت یک خوابه رویال) و 120 متری (سوئیت دو خوابه vip) می‌شوند. تمام این واحدها دارای کف شیشه‌ای هستند که مهمان‌ها می‌توانند عبور آب دریا را از آنجا تماشا کنند. این هتل انتخاب خیلی از زوج های جوان برای سفر ماه عسل است. بهترین هتل های کیش برای ماه عسل را حتما بخوانید.

اتاق های هتل مارینا پارک

hotel marina park kish 5 1

هتل مارینا مجموعاً 186 واحد اقامتی دارد که هر کدام امکانات ویژه خود را دارند. از واحدهای اقامتی این مجموعه می‌توان به اتاق‌های دبل پارک، تویین پارک، تویین دریا، دبل دریا و سوئیت‌های یک خوابه، جونیور دو خوابه، جونیور یک خوابه و سوئیت رویال اشاره کرد.

هتل های معروف کیش
ادامه مطلب

رستوران هتل مارینا پارک یا هتل ترنج کیش، کدام یک بهتر است؟

اگر ترجیح می‌دهید غذای خود را در رستوران‌های هتل میل کنید، این بخش احتمالاً به دردتان می‌خورد؛ زیرا می‌خواهیم گشتی در رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های این دو مجموعه بزنیم و امکانات آن‌ها را بررسی کنیم.

رستوران هتل مارینا پارک

رستوران هتل مارینا پارک

هتل مارینا پارک کیش دارای یک رستوران مجلل به نام لوتوس است که در آن انواع غذاهای ایرانی، دریایی و فرنگی به‌صورت آلاکارت و بوفه سرو می‌شود. منوی غذای این رستوران روزانه تغییر می‌کند و یکنواختی و تکراری بودن غذاها در مدت اقامت، دلتان را نخواهد زد. کیفیت غذاها نیز در رستوران لوتوس قابل‌قبول است.

رستوران دیگر این هتل مجلل، رستوران باغ گل کاغذی در مرکز باغ است. شما می‌توانید در این رستوران در حالی که صدای امواج دریا در دوردست به گوشتان می‌خورد، غذای خود را نوش جان کنید.

علاوه‌ بر این رستوران‌ها، دو کافی‌شاپ نیز در لابی‌های طبقه اول و دوم قرار دارند. کافی‌شاپ مارین و تی‌بار با سرو انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد در فضایی دنج و با موسیقی زنده از شما پذیرایی می‌کنند. در محوطه بیرونی هتل نیز کافی‌شاپی به نام آراز قرار دارد که می‌توانید از دسرها و نوشیدنی‌های آن در فضای آزاد استفاده کنید.

رستوران هتل ترنج کیش

رستوران هتل مارینا پارک

آنچه در هتل ترنج کیش احتمالاً برایتان جالب است، تعدد رستوران‌های این مجموعه است. در این هتل 5 ستاره شما می‌توانید هر غذایی که هوس کردید را سفارش دهید و از نوشیدنی‌ها و دسرهای کافی‌شاپ‌های آن لذت ببرید. پیشنهاد می‌کنم مقاله “هتل های کیش با ناهار و شام” را بخوانید.

رستوران‌ها و کافه‌های هتل ترنج کیش عبارت است از:

  • رستوران خورشید روی آب
  • رستوران ساحلی
  • رستوران تاج ترنج
  • کافی‌شاپ ساحلی
  • لمکده سنتی
  • کافه گلف.

فاصله هتل مارینا پارک و هتل ترنج کیش تا مراکز خرید و بازارها

یکی از جاذبه‌های گردشگری و جاهای دیدنی کیش بازارگردی و خرید در مراکز تجاری و بازارهای سنتی شهر است؛ بنابراین نزدیکی به مراکز خرید فاکتور مهم دیگری در انتخاب هتل ترنج یا هتل مارینا پارک است.

در این بخش فاصله هتل ترنج کیش و هتل مارینا پارک را از بازارهای معروف کیش بررسی می‌کنیم؛ با این توضیح که هتل مارینا پارک کیش دسترسی بهتر و آسان‌تری به اکثر مراکز خرید جزیره دارد.

فاصله هتل ترنج پارک کیش تا مراکز خرید و بازارها

نمای ساحلی هتل ترنج کیش

  • فاصله حدودی تا بازار پارس خلیج: 4 کیلومتر.
  • فاصله حدودی تا مرکز خرید مروارید: 10 کیلومتر.
  • فاصله حدودی تا مرکز خرید مرجان: 15 کیلومتر.
  • فاصله حدودی تا بازار عرب‌ها: 3 کیلومتر.
  • فاصله حدودی تا مرکز خرید دیپلمات: 11 کیلومتر.
  • فاصله حدودی تا بازار پدیده کیش: 8 کیلومتر.
  • فاصله حدودی تا مرکز خرید دامون: 8 کیلومتر.
  • فاصله حدودی تا مرکز خرید زیتون: 12 کیلومتر.
  • فاصله حدودی تا بازارهای پردیس 1 و 2: 12 کیلومتر.
رستوران های کیش
ادامه مطلب

فاصله هتل مارینا پارک تا مراکز خرید و بازارها

راهرو هتل ترنج کیش

  • فاصله حدودی تا بازار پارس خلیج: 13 کیلومتر.
  • فاصله حدودی تا مرکز خرید مروارید: 5 کیلومتر.
  • فاصله حدودی تا مرکز خرید مرجان: 1 کیلومتر.
  • فاصله حدودی تا بازار عرب‌ها: 13 کیلومتر.
  • فاصله حدودی تا مرکز خرید دیپلمات: 4.5 کیلومتر.
  • فاصله حدودی تا بازار پدیده کیش: 14 کیلومتر.
  • فاصله حدودی تا مرکز خرید دامون: 9 کیلومتر.
  • فاصله حدودی تا مرکز خرید زیتون: 4.5 کیلومتر.
  • فاصله حدودی تا بازارهای پردیس 1 و 2: 3.5 کیلومتر.

مالک هتل ترنج و هتل مارینا پارک چه کسی است؟

مالک هتل ترنج و هتل مارینا پارک

مالک و مدیر هتل ترنج کیش یکی از کارآفرینان معروف ایرانی به نام آقای علی صدوق است. مدیریت کل و مالک هتل مارینا کیش را نیز آقای حسین چاوشیان به عهده دارد. این هتل با تلاش‌های شبانه‌روزی جناب چاوشیان و پرسنل مجموعه در مدت کوتاهی به موفقیت رسیده است.

نظرات هتل مارینا پارک کیش

بررسی نظرات و تجربیات صادقانه مهمانان قبلی هتل مارینا پارک کیش، دید شفافی از اقامت در این هتل به شما می‌دهد. اگر می‌خواهید بدانید مهمانان هتل مارینا درباره اقامت در آن چه گفته‌اند، حتماً سری به بخش نظرات هتل مارینا پارک در سایت ایران هتل آنلاین بزنید.

نظرات هتل ترنج کیش

نمایی از کلبه های روی آب هتل ترنج

بررسی نظرات هتل ترنج کیش نیز دلگرم‌کننده است و شما را تا حدودی در انتخاب این هتل آبی مصمم‌تر می‌کند. برای خواندن نظرات بیشتر درباره این هتل شیک به بخش نظرات هتل 5 ستاره ترنج در سایت ایران هتل آنلاین مراجعه کنید.

جمع‌بندی

در این نوشته از ایران هتل آنلاین سعی کردیم به عنوان راهنمای سفر به کیش همراه شما باشیم و به مقایسه هتل ترنج و هتل مارینا پارک کیش بپردازیم. هر دوی این هتل ها جزء لوکس‌ترین هتل های کیش هستند که تجربه خوبی از اقامت در نزدیکی دریای مواج خلیج فارس برایتان رقم می‌زنند.

انتخاب هتل ترنج یا هتل مارینا پارک به بودجه و سلیقه شما و انتظاراتی که از هتل دارید بستگی دارد. اگر تجربه‌ای از اقامت در این هتل ها دارید، لطفاً در بخش نظرات آن‌ها را با ما در میان بگذارید.

سوالات متداول

فاصله هتل ترنج و هتل مارینا پارک کیش تا دریا و ساحل چقدر است؟

هتل ترنج روی آب‌های خلیج فارس بنا شده و فاصله‌ای با دریا ندارد. هتل زیبای مارینا پارک نیز در حوالی دریا واقع شده و در یک کیلومتری ساحل مرجان قرار دارد.

آدرس و شماره تلفن هتل مارینا پارک و هتل ترنج کیش

هتل لوکس مارینا پارک در نوار سیاحتی غربی و جنب برج‌های دو قلو واقع شده است. هتل 5 ستاره ترنج نیز در ابتدای جاده جهان و در حدفاصل میدان جاسک و کلبه هور قرار دارد. برای رزرو هر کدام از این هتل ها با شماره 05191005105 تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر