لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> ایرانگردی >> معرفی هتل درویشی مشهد
معرفی هتل درویشی مشهد

معرفی هتل درویشی مشهد

مشهد به عنوان پایتخت مذهبی ایران یکی از مکان‌هایی است که همه ساله مورد بازدید مسافران ایرانی و خارجی قرار می‌گیرد. در واقع به طور متوسط هر ساله ۲۵ میلیون نفر به شهر مشهد سفر می‌کنند. با توجه به این آمار اقامتگاه‌های لوکس و بی‌مانندی در پایتخت دل‌ها ساخته شده که نظیر آن هتل درویشی مشهد است. شهر مشهد به این دلیل دوست‌داشتنی و پرطرفدار است که جاذبه‌های طبیعی و تاریخی فراوانی مانند کوهسنگی، مقبره تاریخی فردوسی، دریاچه چشمه سبز، آرامگاه نادرشاه افشار، هفت حوض، پارک جنگلی وکیل آباد، باغ گیاه شناسی، غار تاریخی مغان و مناطق ییلاقی بسیاری دارد. ناگفته نماند که هتل های مشهد نیز جزو برترین و لوکس‌ترین هتل های ایران هستند. اگر برای اقامت در مشهد، هتل درویشی را در نظر گرفته‌اید، ادامه این متن جذاب را از دست ندهید.

پیشینه هتل درویشی مشهد

در سال ۱۳۹۰ هتلی در مشهد افتتاح شد که معماری شگفت انگیزش همه را شوکه کرده بود. این هتل به قدری زیبا و شاهانه است که حتی از دور هم دلربایی می‌کند. هتل پنج ستاره درویشی یکی از بزرگترین هتل های نه تنها مشهد، بلکه در کل ایران است. این هتل برای خاص‌پسندان ساخته شده و عناصر نازیبا در آن جای ندارد. ساختمان هتل درویشی ۲۰ طبقه را شامل می‌شود که در بلوار امام رضا مشهد واقع شده است. هتل درویشی در زمینی به وسعت 3350 متر مربع بنا شده و زیربنای آن 30 هزار متر مربع است. این هتل بزرگترین هتل آتریوم ایران با سطح شیشه ساخته شده است. آتریوم به معنای ایجاد فضای باز در داخل ساختمان است که نور کافی را برای این مجموعه تامین می‌کند. حتی باید بدانید که هتل مذکور از بالاترین درجه استاندارد کیفی بهره‌مند بوده و توسط بهترین معمارهای دنیا ساخته شده است. هتل درویشی به عنوان نخستین هتل هوشمند ایران دارای سیستم BMS برای کنترل فنی هوشمند و سیستم‌های ضدحریق و ایمنی است.

معماری هتل درویشی مشهد

معماری هتل درویشی مشهدهتل درویشی که یکی از طلایه‌داران در عرصه هتلداری است با معماری حیرت‌انگیزش زائران حرم امام رضا را سورپرایز می‌کند. در حقیقت این هتل یک خانه رویایی است که برای هر کدام از مسافرانش تحفه‌ای دندان‌گیر رو می‌کند. هنگامی که چشمتان به ساختمان مجلل و شاهانه هتل درویشی بیفتد، لحظه‌شماری می‌کنید که داخل این قصر افسانه‌ای را ببینید. در بدو ورود سنگ‌های مرمر زیبا دامن‌گیرتان می‌شود و به شما خوش‌آمد می‌گویند. وقتی وارد لابی می‌شوید، مبلمان لوکس و لوسترهای مدرن هتل درویشی به شما اطمینان خاطر می‌دهند که انتخابتان درست بوده است. به کمک آسانسور می‌توانید به تمام قسمت‌های تفریحی، تجاری و اقامتی هتل درویشی اشراف داشته باشید. اگر اطلاعاتی در مورد سبک نئوکلاسیک داشته باشید به راحتی می‌توانید این هتل سوپرلوکس را در ذهن خود تجسم کنید. هتل درویشی اولین هتل آتریوم در شرق کشور محسوب می‌شود که با طراحی بی‌نظیر خود حیرت همه را برمی‌انگیزد. در جای ‌جای هتل درویشی الگوهای معماری کلاسیک و آرایه‌های معماری مشرق زمین را خواهید دید که دوست ندارید چشم از آن‌ها بردارید. در طراحی هتل تمام سلایق در نظر گرفته شده و به همین دلیل معماری آن همه‌پسند و مردمی است.

واحدهای اقامتی هتل درویشی مشهد

واحدهای اقامتی هتل درویشی مشهدحدس زدن این موضوع چندان سخت نیست که یک برج ۲۰ طبقه، واحدهای اقامتی جادار و مدرنی داشته باشد. در مجموع واحدهای اقامتی هتل درویشی ۲۲۳ سوئیت و اتاق است که با سلایق متفاوتی دیزاین شده و هر کدام از آن‌ها سبک متفاوتی از زیبایی را به نمایش گذاشته‌اند. دسته بندی واحدهای اقامتی هتل درویشی مشهد شامل اتاق‌های رویال، اتاق پنت هاوس، اتاق ملل، اتاق vip و غیره می‌شود. در حقیقت یکی از دلایلی که سبب به شهرت رسیدن هتل درویشی شده، چیدمان و طراحی هر یک از واحدهای اقامتی این هتل است. در ادامه چند مورد از این واحدهای اقامتی را برایتان توصیف خواهیم کرد:

اتاق سینگل اکونومی

اگر برای یک سفر کاری عازم شهر مشهد شوید، واحد سینگل اکونومی مناسب شما است؛ چراکه این واحد بسیار مقرون‌به‌صرفه بوده و درعین‌حال تمام امکانات و تجهیزات رفاهی برای یک اقامت خوش را دارا است.

اتاق سینگل استاندارد

این نوع از اتاق‌های هتل درویشی مشهد کمی بزرگ‌تر از اتاق سینگل اکونومی است. هر آنچه برای اقامت راحت نیاز داشته باشید را می‌توانید در واحد اقامتی سینگل استاندارد پیدا کنید. سرو صبحانه در این اتاق‌ها رایگان است؛ در واقع تمامی واحدهای هتل درویشی به صورت یکسان صبحانه رایگان دارند.

اتاق توئین اکونومی

اگر تعدادتان ۳ یا ۴ نفر است به راحتی می‌توانید در اتاق توئین اکونومی اقامت داشته باشید؛ اما باید بدانید که با افزایش نفرات باید هزینه بیشتری برای اقامت در این واحد بپردازید. تخت‌های اتاق تویین اکونومی بسیار راحت هستند و می‌توانید پس از یک روز خسته کننده با یک خواب لذت‌بخش خستگی را به در می‌کنید.

اتاق دبل استاندارد

اتاق دبل استاندارد برای خانواده‌های دو الی سه نفره مناسب است. این اتاق خدمات رفاهی بسیار خوبی دارد و قیمت آن هم نسبتاً مطلوب است.

اتاق دوبلکس عرب

اگر با دیدن زرق و برق به وجد می‌آیید و به دنبال اقامت در یک اتاق مجلل و شاهانه هستید، واحد اقامتی دوبلکس عرب هتل درویشی مناسب شما خواهد بود. این واحد اقامتی معمولاً برای ۴ نفر در نظر گرفته شده و تمامی امکانات رفاهی آن لوکس و لاکچری هستند.

اتاق دوبلکس مصر

یکی از بهترین واحدهای اقامتی این هتل اتاق دوبلکس مصر است. با دیدن المان‌ها و عناصر این اتاق به یاد فرهنگ مصر می‌افتید و هر آنچه که در دیزاین و چیدمان واحد اقامتی دوبلکس مصر به کار رفته الهام گرفته از فرهنگ مصر است.

اتاق دوبلکس هند

این واحد اقامتی برای استراحت و گذراندن شبی آرام طراحی شده و تجهیزات آن درخور میزبانی از مسافران و زائران حرم مطهر رضوی است.

اتاق دوبلکس چین

تمام واحدهای اقامتی هتل درویشی یک طرف و واحد اقامتی دوبلکس چین در طرفی دیگر. این واحد اقامتی با چیدمان زیبا و دکوراسیون فانتزیش، به عنوان یکی از جذاب‌ترین واحدهای اقامتی هتل درویشی شناخته می‌شود و یک انتخاب خاص برای گذراندن تعطیلات است.

واحد دوبلکس ایران اسلام

درست است که معماری و فرهنگ کشورهای دیگر جذاب و دیدنی است؛ اما هیچ‌کدام از آن‌ها به گردپای طراحی توصیف ‌ناشدنی ایران اسلامی نمی‌رسند. در اتاق دوبلکس ایران اسلام احساس می‌کنید کاخ‌نشین هستید و بر روی تخت سلطنتی خود ریلکس کرده‌اید.

اتاق دوبلکس ایران باستان

همه واحدهای اقامتی هتل درویشی مشهد زیبا هستند؛ اما هیچ‌کدام از آن‌ها واحد اقامتی دوبلکس ایران باستان نمی‌شود. این واحد اقامتی تاریخ را به نمایش گذاشته و تمامی عناصر خاطره‌انگیز و به‌یادماندنی گذشته‌های دور را در ذهن انسان زنده می‌کند. در گوشه گوشه این واحد اقامتی معماری سنتی ایران را می‌بینید و احساس غرور بیشتری می‌کنید.

سوئیت امپریال

هتل درویشی برای هر سلیقه‌ای یک واحد اقامتی پیشنهاد می‌کند که اتاق‌ها و سوئیت‌های امپریال، جزو بهترین آن‌ها هستند. این سوئیت‌ها دارای یک خواب و یک اتاق نشیمن هستند. دکور سوئیت امپریال سلطنتی بوده و بیشتر در طبقات ۱۵ و ۱۶ هتل واقع شده است. نورپردازی این سوئیت‌ها بسیار دلنشین بوده و گرمابخش است. تجهیزات بی‌نظیر سوئیت امپریال شامل جکوزی و تلویزیون هوشمند بوده که برای آسایش بیشتر مسافران تدارک دیده شده است.

اتاق کوئین یا اتاق ماه عسل

این اتاق که برای تازه عروس و دامادها طراحی شده بسیار لوکس و مجلل است. امکانات داخلی آن مانند جکوزی، سرویس فرنگی و تلویزیون هوشمند سبب لذت بردن بیشتر از این سفر خواهد شد و خاطره‌ای خوش برای عروس دامادها به جای می‌گذارد. ناگفته نماند که هتل درویشی برای عروس و دامادها سورپرایزهای ویژه‌ای دارد که نمونه آن گل‌آرایی، سرویس حمام ویژه، حمام کابین دار و دیگر پکیج‌های خاص برای زوج‌های جوان است.

اتاق‌های رویال

پنت هاوس اسپا یکی از مجلل‌ترین واحدهای اقامتی هتل درویشی است. معمولا افرادی عاشق این واحد اقامتی می‌شوند و از خدمات اسپا لذت می‌برند.

سوئیت دوبلکس پرزیدنتال

هرچه از تجهیزات مدرن و شیک سوئیت دوبلکس پرزیندنتال بگوییم کم است. این امکانات و خدمات به مسافران نوید اقامتی خوش در جوار حرم مطهر رضوی را می‌دهد.

اتاق آینده

اگر عاشق تجهیزات امروزی و مدرن هستید برای رزرو اتاق آینده هتل درویشی لحظه‌ای تردید به خود راه ندهید؛ این اتاق همان چیزی است که در ذهن دارید. تمام تجهیزات لوکس و خدمات لاکچری در اتاق آینده به مسافران ارائه می‌شود.

امکانات هتل درویشی مشهد

امکانات هتل درویشی مشهد
-قطعاً این‌چنین هتل شیک و مجللی، امکانات عمومی فوق‌العاده‌ای نیز دارد؛ برای مثال یکی از این امکانات، اینترنت با سرعت بالا است. وقتی حوصله شما سر برود با اینترنت رایگان می‌توانید به تمام کانال‌های محبوب خود سر بزنید و هر آنچه که نیاز دارید را با کمک نقشه و به صورت آنلاین در شهر مشهد پیدا کنید. این اینترنت با همان سرعت در داخل اتاق‌های هتل درویشی مشهد نیز پایدار است.
-از دیگر امکانات عمومی هتل درویشی مشهد تهویه مطبوع است که باعث شده در داخل هتل احساس خوشی داشته باشید و هوا همواره مطبوع و دلنشین باشد.
– در هتل درویشی مشهد هیچ‌وجه نگران کثیف شدن لباس‌های خود نباشید؛ چراکه خدمات خشک‌شویی در اختیار مسافر این هتل قرار می‌گیرد.
-نمازخانه هم داخل هتل درویشی مشهد موجود است و می‌توانید در هنگام اقامه نماز، کودکان خود را در اتاق بازی مشغول کنید.
-اگر قصد سفر هوایی به مشهد را دارید باید بدانید یکی از خدمات ویژه هتل درویشی مشهد، ترانسفر از هتل به فرودگاه و از فرودگاه به هتل است.
-برای گشت و گذار در پایتخت معنوی ایران می‌توانید از هتل درویشی مشهد اتومبیل اجاره کنید و در پارکینگ آن خودروی شخصی خود را پارک نمایید.
-هر گونه امور اینترنتی در کافی نت هتل درویشی مشهد قابل انجام است. در این کافی نت بهترین تجهیزات و رایانه‌ها در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.
-این هتل امروزی و مدرن دارای اتاق جلسات و سالن همایش برای افرادی است که قصد سفر کاری به مشهد الرضا را دارند.
-برای خرید پوشاک و لباس هم نیازی نیست از هتل درویشی خارج شوید؛ چون داخل این هتل، مرکز خرید و چندین غرفه‌ مختلف برای خریدن سوغاتی وجود دارد.
-از امکانات داخلی اتاق‌های هتل لوکس درویشی مشهد می‌توان سرویس فرنگی، سرمایش و گرمایش مرکزی، کتری برقی، مینی بار، میز کار، دوش، جکوزی، حمام، سشوار، یخچال، صندوق امانات، وان در برخی از اتاق‌ها، میز آرایش و مبلمان شیک را نام برد.

امکانات تفریحی هتل درویشی مشهد

امکانات تفریحی هتل درویشی مشهد

-با اقامت در هتل درویشی لحظات خوشی را سپری می‌کنید. این هتل در کنار اقامتگاه‌های مجلل خود، تفریحات بسیار مهیجی را برای میهمانانش در نظر گرفته که از شنیدن آن‌ها شگفت‌زده می‌شوید!
-هتل درویشی مشهد دارای معروف‌ترین مجموعه آبی تخصصی در زمینه اسپا است. در مجموعه آبی هتل درویشی می‌توانید به آب‌تنی در استخر، جکوزی و سونا مشغول شوید. سالن ماساژ هتل درویشی مشهد یکی از لاکچری‌ترین تفریحات آبی در ایران به شمار می‌رود که می‌توانید نهایت لذت را از آن ببرید. جالب است بدانید استخر برای میهمانان هتل درویشی رایگان است؛ اما استفاده از دیگر تفریحات آبی شامل هزینه می‌شود.
-در کنار لذت بردن از استخر می‌توانید به حمام سنتی هتل درویشی مشهد بروید و یاد لحظات شیرین قدیمی را زنده کنید. حمام سنتی هتل درویشی یکی از محبوب‌ترین قسمت‌های مجموعه آبی این هتل است که با فراهم آوردن محیطی تمیز و آرام لذت یک حمام دل‌چسب را به شما هدیه می‌دهد.
-یکی از تجربه‌های شیرینی که در هتل درویشی مشهد می‌توانید به یادگار داشته باشید، ماهی درمانی یا فیش اسپا است. در واقع فیش اسپا با خواص درمانی حیرت‌انگیزی که روی گردش خون بدن دارد، سبب رفع خستگی، شادابی و طراوت می‌شود و برای از بین بردن استرس و اضطراب بسیار مفید است.
-سبک خاصی از ماساژ را در هتل درویشی مشهد تجربه کنید. این سبک توسط تیم متخصص ماساژ درمانی هتل درویشی انجام می‌شود که بسیار لذت‌بخش است.
– ماساژهای متفاوت دیگری مانند ماساژ سوئدی، ماساژ اسپا، ماساژ روسی، ماساژ کامل پا، ماساژ پشت گردن، ماساژ سر و صورت ماساژ هات استون، ماساژ هربال کمپرس، ماساژ شمع، ماساژ اسکراب و ماساژ مادر هود در هتل درویشی به صورت تخصصی صورت می‌پذیرد.
-مژده به تمام فیتنس‌کاران که هتل درویشی مشهد دارای یک سالن بدن‌سازی بسیار مجهز است. تمام تجهیزات سالن بدن‌سازی این هتل با به‌روزترین دستگاه‌های ورزشی پر شده؛ پس خیالتان از این بابت راحت باشد.
-ممکن است در سفر کمی نگران آراستگی ظاهری خود باشید که هتل درویشی برای این مسئله نیز فکری اندیشیده است. در سالن‌های زیبایی هتل درویشی آرایشگرهای حرفه‌ای با جدیدترین متدهای روز خدمات زیبایی را انجام می‌دهند.
-رودخانه سنگ هتل درویشی مشهد یکی دیگر از امکانات تفریحی و خدمات درمانی است. سنگ درمانی در واقع یک روش درمان طبیعی برای تسکین درد، تقویت حس نشاط، ایجاد آرامش و رفع استرس است.
-قطعاً شادی و سرگرمی فرزندان دلبندتان برای شما مهم است به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم از شهربازی هتل درویشی مشهد کمک بگیرید تا فرزندان خود را سرگرم کنید.

تالارهای هتل درویشی مشهد

تالارهای هتل درویشی مشهد

با رزرو هتل درویشی مشهد دیگر نگران مراسمات و جشن‌های خانوادگی نباشید. هتل درویشی با برخورداری از تالارهای لوکس و لاکچری خود آماده پذیرایی از میهمانان و همکاران شماست.

تالار دیپلمات

تالار دیپلمات با زرق و برقی که دارد، مناسب جشن‌های باشکوه و خاطره‌انگیز است. لوسترهای بزرگ تالار دیپلمات با دکور چوبی مخصوصی که دارد برای میهمانی‌های تجملاتی مناسب است.

تالار آینه

در طبقه هفدهم هتل درویشی یکی از مجلل‌ترین تالارها جای گرفته که مناسب جشن عروسی است. چیدمان تالار آینه با گل‌آرایی‌هایی که انجام شده باشکوه و زیبا به نظر می‌رسد و برای رویایی‌ترین شب زندگی‌تان بسیار مقبول است.

اتاق جلسات هتل درویشی

افرادی که برای رویدادهای مهم و ملاقات‌های کاری عازم سفر به مشهد می‌شوند، در اختیار داشتن اتاق جلسات بسیار حائز اهمیت است. از همین رو پیشنهاد می‌کنیم هتل درویشی مشهد را برای اقامت انتخاب کنید؛ چون مجهز به اتاق جلسات بسیار مجهز و مدرن است. در این اتاق تجهیزات و امکاناتی نظیر رول آپ، فیلیپ چارت، مترجم همزمان، استند تابلو راهنما، میز ریجستر و میکروفون بی‌سیم وجود دارد.

مراکز خرید هتل درویشی

سوغاتی خریدن حس قشنگی دارد و یکی از لذت‌بخش‌ترین کارها در سفر است. برای سوغاتی خریدن ملزم به خارج شدن از هتل درویشی نیستید؛ زیرا این هتل مجهز به شیک‌ترین و مجلل‌ترین مراکز خرید است. هر آنچه که بخواهید می‌توانید در غرفه‌های هتل درویشی پیدا کنید.

رستوران‌ ها و کافی شاپ های هتل درویشی مشهد

رستوران‌ ها و کافی شاپ های هتل درویشی مشهد
مگر می‌شود به این هتل مجلل پا گذاشت؛ اما از شکم غافل شد! هتل درویشی علاوه بر واحدهای اقامتی لوکس و زیبایش، رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های شیک و رنگارنگی دارد. تابه‌حال هر مهمان و مسافری که به رستوران‌های هتل درویشی سر زده با رضایتمندی کامل بیرون آمده و از طعم‌ لذیذ غذاها تعریف نموده است.

رستوران آتریوم

سوگلی رستوران‌های هتل درویشی، رستوران آتریوم است که با طراحی نئوکلاسیک و منوی جذابش، اکثر میهمانان هتل را به سمت خود می‌کشاند. رستوران آتریوم علاوه بر معماری خاصی که دارد غذاهای خارجی را سرو می‌کند و منوی فوق‌العاده‌ای از غذاهای فرنگی را پیش روی شما قرار می‌دهد. در رستوران آتریوم کباب شیشلیک، کباب سلطانی، باقالی پلو با گوشت، میگو سوخاری و ماهیچه گوسفندی را در منو می‌بینید که قطعاً از بو و رنگ این غذاها لذت می‌برید.

رستوران روف گاردن هتل درویشی

صندلی‌های حصیری، دکور ساده و درعین‌حال جذاب، درختان سر به فلک کشیده و پوشش گیاهی خاصی که در رستوران روف گاردن هتل درویشی می‌بینید؛ تنها جزئی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن است. رستوران روف گاردن با خوشمزه‌ترین غذاهای بین المللی از شما پذیرایی می‌کند. در این رستوران انواع غذاهای فست فودی مانند استیک، میگو، آلفردو و… را خواهید دید که طعم به‌یادماندنی دارند.

سالن صبحانه ارغوان

سالن صبحانه ارغوان با دکوراسیون بنفش‌رنگ خود یکی از جذاب‌ترین رستوران‌های هتل درویشی است که صبحانه‌های متنوع و لذیذی را ارائه می‌دهد. در این سالن صبحانه، املت قارچ، تخم مرغ آبپز، عدسی، لوبیا، میوه فصل، چای طبیعی، سوسیس سرخ شده، ژامبون، عسل، کره، مربا، سرشیر، خامه، پنیر، نان، قهوه و انواع خوراکی‌های خوشمزه سرو می‌شود.

رستوران فیروزه

رستوران فیروزه برای مهمانی‌های خانوادگی بسیار مناسب است. این فست فودی دکور جذابی دارد و چیدمان خاصش، حس شاعرانه شما را برمی‌انگیزد. رستوران فیروزه انواع فست فودهای لذیذ مانند بشقاب سوخاری، همبرگر، چیز برگر و پیتزا را ارائه می‌دهد.

کافی شاپ اسپا

بعد از ماساژ جادویی اسپا وقت آن می‌رسد که دلی از عزا دربیاورید و با خوردن نوشیدنی‌های گوارا تفریحات‌تان را کامل کنید. در کافی شاپ اسپا نوشیدنی‌های متنوعی وجود دارد که بعد از ماساژ حسابی می‌چسبد.

چایخانه سنتی برکه

چایخانه سنتی برکه هتل درویشی مشهد با فراهم آوردن محیطی سنتی، مکانی دنج برای گپ و گفت‌های صمیمی ایجاد نموده است. برکه‌ای مصنوعی در این چایخانه ساخته شده که سبب محبوبیت بیشتر آن شده است. همچنین میزهای چوبی و صندلی‌های دایره شکل چایخانه سنتی برکه، نشانگر خاص بودن این مکان است.

کافی شاپ مرکزی هتل درویشی

هتل درویشی یک کافی شاپ دیگر هم دارد که به کافی شاپ مرکزی معروف است. این کافی شاپ در هر ساعت از شبانه‌روز آماده پذیرایی از میهمانان است و محیطی آرام برای ملاقات‌های عاشقانه دارد. حتی می‌توانید در این مکان تولدهای کوچک برگزار کنید.

کافی شاپ بیلیارد

وقتی مشغول بازی بیلیارد هستید، هیچ‌چیزی به اندازه یک نوشیدنی خوشمزه حالتان را سر جایش نمی‌آورد. در کافی شاپ بیلیارد هتل درویشی مشهد می‌توانید نوشیدنی‌ها و دسرهای خوش طعم را سفارش دهید.

فاصله هتل درویش مشهد تا جاذبه های اطراف

-فاصله هتل درویشی تا حرم امام رضا ۱ کیلومتر
-فاصله هتل درویشی تا باغ خونی ۱ کیلومتر
-فاصله هتل درویشی تا آرامگاه خواجه ربیع ۱۰ کیلومتر
-فاصله هتل درویشی تا باغ پرندگان ۱۱ کیلومتر
-فاصله هتل درویشی تا باغ گل‌ها ۱۴ کیلومتر
-فاصله هتل درویشی تا موزه آستان قدس رضوی ۱ کیلومتر
-فاصله هتل درویشی تا بازار رضا ۱ کیلومتر
-فاصله هتل درویشی تا کلیسا مسروپ مقدس ۱ کیلومتر
-فاصله هتل درویشی تا بیمارستان سینا ۱ کیلومتر

دسترسی به هتل درویشی مشهد

دسترسی به هتل درویشی مشهدهتل ستاره درویشی مشهد در یکی از مهم‌ترین خیابان‌های این شهر؛ یعنی خیابان امام رضا قرار گرفته است. بین خیابان امام رضا ۲۴ و ۲۶ هتل درویشی مشهد مانند مرواریدی می‌درخشد و از دور هم قابل مشاهده است. یکی از مزیت‌های هتل درویشی مشهد اشراف داشتن به بازارهای معروف این شهر مانند بازار رضا و بازار هفده شهریور است. همچنین هتل درویشی در مجاورت حرم مطهر امام رضا قرار گرفته و با کمی پیاده‌روی می‌توانید خودتان را به بارگاه رضوی برسانید. علاوه بر این هتل درویشی مشهد نزدیک به پایانه مسافربری، خطوط بی آر تی، راه آهن و فرودگاه است.

بهترین زمان برای سفر به مشهد و رزرو هتل درویشی

با توجه به آب و هوای مشهد که گرم و خشک است، بهترین زمان برای سفر به مشهد و رزرو هتل درویشی مشهد اواخر بهار و اوایل فصل پاییز است. آب و هوا در عید نوروز و اوایل فصل بهار بسیار عالی بوده؛ اما در این فصل تعداد مسافرانی که به مشهد می‌روند بسیار زیاد است و به نسبت، خدمات گردشگری هم گران‌تر خواهد بود. فصل تابستان به دلیل تعطیلی مدارس فصل شلوغی شهر مشهد است. همچنین در این فصل دمای هوا به ۴۰ درجه نزدیک می‌شود که برای دیدن جاذبه‌های اطراف مشهد اصلاً مناسب نیست.

نظرات مسافران در مورد هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد توانسته امتیاز بالایی از میهمانان کسب نماید و تقریباً اکثر افرادی که در این هتل اقامت داشتند ابراز رضایت نمودند. فاکتور نظرسنجی برای هتل درویشی کیفیت اتاق‌ها، موقعیت مکانی و امکانات و خدمات این هتل بوده که توانسته اکثریت رضایت مسافران را جلب نماید. همان‌طور که می‌دانید موقعیت مکانی هتل درویشی یکی از نکات مثبتی است که می‌توان به آن اشاره نمود. در حقیقت فاصله هتل درویشی تا حرم مطهر امام رضا فقط ۱۰ دقیقه است. کیفیت تمامی اتاق‌های هتل درویشی بسیار بالاست و با توجه به امکانات و تجهیزاتی که در اختیار مسافران و میهمانان قرار می‌دهد، قیمت هتل درویشی مشهد بسیار منصفانه است.

هتل درویشی اقامتگاه افراد معروف

هتل درویشی اقامتگاه افراد معروف
این هتل مجلل و شاهانه توانسته افراد مشهور فرهنگی، سیاسی، بین‌المللی و هنری را به سمت خود جذب نماید. به‌عنوان‌مثال بازیگران و هنرپیشگان معروفی که به هتل درویشی سر زده‌اند از جمله رامبد جوان، پژمان جمشیدی، داریوش فرهنگ، نفیسه روشن، آرزو نواب، ساعد سهیلی و همسرش گلوریا هاردی، سهند سهیلی، آقای زندگانی، الناز شاکردوست، مریم امیر جلالی، شاهرخ استخری، مهران مدیری و خوانندگانی مانند سالار عقیلی، هوروش‌بند، بهنام صفوی، محمد اصفهانی و هنرمندان بزرگ ایران مانند آقای فرشچیان، حمید استیلی و مینیاتوریست معروف جهان اشتفان و همچنین شهاب عباسی، نیکلاس هاپتون سفیر انگلیس، وزیر بازرگانی اتریش و… بوده‌اند. در مجموع می‌توان گفت هتل درویشی مشهد اقامتگاه ثروتمندان عرب‌زبان و شیعیان مخلص حرم مطهر رضوی در تمام دنیا است.

جمع‌بندی

با توصیف‌هایی که در مورد این اقامتگاه شنیدید به نظر قیمت هتل درویشی مشهد معقولانه به نظر می‌رسد. اگر واقع‌بینانه به مسئله هزینه‌ها نگاه کنیم، هتل درویشی مشهد امکانات و تجهیزات فوق لوکس و مدرنی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. پس هر آنچه که بابت این امکانات و خدمات دریافت می‌کند، منصفانه محاسبه گردیده است.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
رستوران های هتل درویشی مشهد را بیشتر بشناسید!
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر