لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> ایرانگردی >> مکان های تفریحی سربسته تهران؛ اماکنی مناسب برای تفریح در تمام فصول سال
مکان های تفریحی سرپوشیده تهران

مکان های تفریحی سربسته تهران؛ اماکنی مناسب برای تفریح در تمام فصول سال

به تهران سفر می‌کنیم. شهری که علاوه بر جای دادن بسیاری از مراکر اقتصادی، تجاری و صنعتی در خود، مملو از جاذبه‌های گردشگری فراوان و متنوع است. زمانی که به لیست این جاذبه‌ها نگاهی گذرا می‌اندازید با اسامی زیادی مواجه می‌شوید. مکان های تفریحی سربسته تهران نیز جزئی از ده‌ها جاذبه موجود در این لیست بلند بالا هستند.

در این مقاله سعی داریم تا در مورد جاهای تفریحی سرپوشیده تهران، آدرس و ویژگی‌های آنها بیشتر صحبت کنیم. با ما همراه باشید تا در این سفر کوتاه با این جاذبه‌ها بیشتر آشنا شوید.

معرفی جاهای تفریحی سرپوشیده تهران

مکان های تفریحی سربسته تهران

همانگونه كه در بالا نيز اشاره كرديم درست است که در گوشه گوشه تهران جاذبه‌های گردشگری متنوعی را می‌توان به راحتی یافت. اما تمام جاهای دیدنی تهران در همه فصول قابل دسترسی و استفاده نیستند. به عنوان مثال مکان‌های سرباز و پارک‌ها بیشتر مناسب تفریح و گردش در تابستان و بهار هستند.

در این میان کم نیستند جاذبه‌هایی که می‌توانید در فصل سرد زمستان حتی شب‌های پوشیده از برف نیز از آنها بهر‌مند شوید. بله منظور ما همان جاهای تفریحی سرپوشیده تهران است. در ادامه لیستی از بهترین و برترین این جاذبه‌ها را به شما معرفی می‌کنیم:

١. شهربازی مگامال

شهربازی مگامال

شهربازی مگامال یکی از جاهای تفریحی تهران سرپوشیده محسوب می‌شود. در این مکان تفریحی با یک تیر دو نشان می‌زنید. علاوه بر خرید در فروشگاه‌های مختلف و متنوع آن می‌توانید در طبقه آخر این مرکز از امکانات فوق‌العاده شهربازی مگامال نیز بهره‌مند شوید. ارتفاع زیاد این طبقه به خاطر وجود بازی‌های مهیج و شگفت‌انگیز موجود در آن است. ترن هوایی نمونه‌ای از تفریحات این شهربازی است.

در طبقه اول مگامال نیز تفریحاتی مخصوص کودکان تدارک دیده شده است. شن‌بازی از جمله بازی‌هایی است که کودکان ٣ تا ٩ ساله می‌توانند از آن بهره‌مند شوند. همچنین جالب است بدانید که یکی از ویژگی‌های این مجتمع تفریحی داشتن پردیس سینمایی است. هفت سالن سینمای موجود در این مجتمع ظرفیت ١٢٠٠ مهمان را دارند. بسیاری از اکران‌های فیلم‌های جشنواره‌های مختلف هر ساله در این سالن‌ها انجام می‌شود.

شهربازی مگامال از مکان های تفریحی سربسته تهران

مسیر دسترسی به شهربازی مگامال:

مسیر دسترسی به شهربازی مگامال بسیار ساده است. به طوری که بزرگراه تهران کرج و در ادامه بزرگراه ستاری به راحتی شما را به این مکان می‌رساند. کسانی که با مترو قصد رفتن به این مکان تفریحی سربسته را دارند خوب است بدانند یکی از مکان های تفریحی تهران با مترو همین شهربازی مگامال است.

شما به راحتی هر چه تمام‌تر می‌توانید از طریق ایستگاه مترو اکباتان واقع در فاز دوم شهرک اکباتان به این مجموعه تفریحی بروید. در ضمن موقعیت جغرافیایی شهربازی مگامال تهران بر روی نقشه، اطلاعاتی بیشتر را از نحوه دسترسی  در اختیار شما قرار می‌دهد. این مرکز خرید جنب ایستگاه مترو اکباتان است با اطلاع از ساعت حرکت مترو و مشاهده نقشه مترو تهران به راحتی می توانید با مترو به این مرکز خرید بروید.

  • ساعت کاری شهربازی مگامال: ١٠ صبح تا ٢٣ شب
  • شماره تماس شهربازی مگامال: ٠٩٢٢٦٥٢٠١٣٧
  • پیج اینستاگرام مگامال: Tehran-megamall
  • آدرس شهربازی مگامال: تهران، شهرک اکباتان، جنب ایستگاه متروی اکباتان، مرکز خرید مگامال، طبقه سوم.

٢. مجموعه اتاق فرار انیگما

بازی های اتاق فرار انیگما

مجموعه اتاق فرار انیگما جزو مکان های تفریحی سربسته تهران می‌باشد. ٦ اتاق فرار موجود در مجموعه انیگما لحظاتی سرشار از هیجان و شادی را برای شما رقم می‌زند. این مجموعه در برج میلاد واقع شده است. بازی‌های هیجانی این اتاق‌های فرار برای افراد بالای ١٥ سال در نظر گرفته شده‌اند. اتاق فرارهای موجود در این مجموعه شامل اتاق جنگ، قتل مرموز، کلبه وحشت و… هستند. همچنین قیمت بلیط در این مجموعه بسته به نوع بازی متفاوت است.

اتاق فرار انیگما

مسير دسترسي به اتاق فرار انيگما:

برای رسیدن به این مجموعه چند مسیر را می‌توانید انتخاب کنید؛ بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری، بزرگراه شهید همت و در نهایت کنار گذر اختصاصی برج میلاد. مسیر دوم عبور از بزرگراه حکیم غرب است، سپس در بزرگراه چمران ورودی اختصاصی برج میلاد را می‌بینید. در مسیر سوم باید وارد بزرگراه همت شرقی شوید، خروجی بزرگراه شیخ فضل‌آلله نوری جنوبی، پل کابلی اختصاصی برج میلاد، شما را به این مکان می‌رساند.

لازم به ذکر است که موقعیت مکانی مجموعه اتاق فرار انیگما بر روی نقشه اطلاعات دقیق‌تری از وضعیت و راه‌های دسترسی به ما نمایش می‌دهد.

  • شماره تماس مجموعه اتاق فرار انیگما: ٠٩١٢٠٠٣٠٢٦٩
  • پیج اینستاگرام آنیگما: enigmaescaperoom.Karaj
  • آدرس اتاق فرار انیگما: تهران، برج میلاد، ورودی پارکینگ میلاد

٣. شهربازی قلعه سحرآمیز

شهربازی قلعه سحرآمیز

از دیگر مکان های تفریحی سربسته تهران می‌توان شهربازی قلعه سحرآمیز را نام برد. این مکان با داشتن انواع تفریحات گوناگون و مهیج مناسب برای تفریحات در شب‌های سرد زمستان است. همه افراد از کوچک گرفته تا بزرگسال می‌توانند اوقاتی شاد و مفرح را در این مکان سپری کنند.

رستوران های اسپیناس پالاس | تجربه ای لوکس
ادامه مطلب

خوب است بدانید در این شهربازی در حدود ١٢٠ بازی مختلف برای انواع سلیقه‌ها در نظر گرفته شده است. صخره‌نوردی متحرک، کشتی صندلی پرنده، دستگاه‌های مکانیکی، چرخشی و هدف‌گیری تنها نمونه‌ای از ده‌ها بازی موجود در این شهربازی هستند. این مجموعه از بهترین مکان های تفریحی کودکان تهران است.

شهربازی قلعه سحرآمیز از مکان های تفریحی سرپوشیده تهران

همچنین از دیگر ویژگی‌های مناسب این شهربازی داشتن سالنی مجزا برای برگزاری جشن‌ها از جمله تولد کودکان است.

  • ساعات کاری: ساعت ١٨ تا ٢٤
  • شماره تماس: ٠٢١٤٤١١٣٠٨٣
  • آدرس شهربازی قلعه سحرآمیز: تهران، اتوبان شهید باکری جنوب، پارک ارم، لونا پارک یک

همچنین شما با ارزیابی موقعیت جغرافیایی شهربازی قلعه سحرآمیز بر روی نقشه اطلاعات بیشتری در مورد محل دقیق آن و انواع راههای دسترسی به شهربازی را به دست می‌آورید.

٤. شهربازی فان تایم ارگ تجریش

شهربازی فان تایم ارگ تجریش

کسانی که در منطقه تجریش و حوالی آن سکونت دارند به خوبی می‌دانند شهربازی فان تایم یکی از بهترین جاهای تفریحی سرپوشیده تهران است. شما عزیزان اگر به دنبال سرگرم کردن کودکان و گذراندن اوقات فراغت آنها هستید این شهربازی مکانی مناسب برای انجام این کار است. همچنین بزرگسالان نیز می‌توانند از بازی‌های رایانه‌ای و هوشی برای سرگرمی خود در این شهربازی استفاده کنند.

شهربازی فان تایم ارگ تجریش

  • ساعت کاری: ١٢ ظهر تا ٢٣ شب
  • شماره تماس شهربازی فان تایم: ٠٢١٢٢٦٦١٣٧٧
  • آدرس پیج اینستاگرام: funtime.iran
  • آدرس شهربازی فان تایم: تهران، منطقه یک، خیابان مقدس اردبیلی

موقعیت مکانی شهربازی فان تایم بر روی نقشه اطلاعات بیشتری را در مورد جزئیات مکانی این جاذبه در اختیار شما قرار می‌دهد.

٥. باشگاه بولینگ انقلاب

باشگاه بولینگ انقلاب

باشگاه بولینگ انقلاب یکی دیگر از مکان های تفریحی سربسته تهران محسوب می‌شود. این باشگاه مجهز در فصول سرد سال دارای طرفدارن زیادی است. به طوری که یکی از مکان های تفریحی زمستانه تهران نیز به شمار می‌رود. باشگاه بولینگ انقلاب یکی از مجهزترین باشگاه‌های بولینگ تهران است. در این باشگاه که توسط مهندسان ایتالیایی طراحی شده ٢٤ خط بازی با امکان توپ برگردان اتماتیک وجود دارد.

باشگاه بولینگ انقلاب از مکان های تفریحی سرپوشیده تهران

مسیر دسترسی به باشگاه بولینگ انقلاب:

برای رسیدن به باشگاه بولینگ انقلاب تهران باید ابتدا مسیر خیابان ولیعصر را در پیش بگیرید و در ادامه به بزرگراه نیایش یا آیت‌الله رفسنجانی بروید. اگر قصد رفتن به این مکان با اتوبوس را دارید، اتوبوس‌های BRT خیابان ولیعصر نیز شما را به باشگاه بولینگ انقلاب می‌رسانند.

باشگاه بولینگ انقلاب

  • ساعات کاری باشگاه بولینگ انقلاب: از ساعت ٨ صبح تا ١٢ شب
  • شماره تماس باشگاه بولینگ انقلاب: ٠٢١٢٦٢١٦٣٧٨
  • آدرس باشگاه بولینگ تهران: تهران، خیابان ولیعصر، اتوبان نیایش، حد فاصل بزرگراه‌های کردستان و سئول، مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب

لازم به ذکر است که با بررسی موقعیت مکانی باشگاه بولینگ انقلاب تهران بر روی نقشه اطلاعاتی دقیق‌تر و جزئی‌تر به دست خواهید آورد.

٦. رستوران عالی قاپو

فضای داخلی رستوران عالی قاپو

اگر علاقه‌‌مند به خوردن غذا در محیطی سنتی، زیبا و با اصالت هستید، رستوران عالی قاپو نمونه‌ای کم‌نظیر از این دست رستوران‌ها است. این رستوران سنتی و در عین حال لوکس انواع غذاهای لذیذ ایرانی مانند کباب، زرشک پلو، شیرین پلو را به درخواست مشتریان طبخ می‌کند. همچنین طیف وسیعی از دسرهای سنتی نیز در این رستوران قابل سفارش است.

سرو غذا در رستوران عالی قاپو

یکی از ویژگی‌های جالب این رستوران اجرای زنده موسیقی در آن است. این ویژگی لذت خوردن غذا در این رستوران را دو چندان می‌کند. این رستوران با منوی متنوع غذایی خود یکی از بهترین رستوران های تهران با موسیقی زنده به شمار می‌رود. شما می‌توانید در تعطیلات آخر هفته، خود و عزیزانتان را مهمان فضای زیبای این رستوران کنید.

ورودی رستوران عالی قاپو

مسیر دسترسی به رستوران عالی قاپو تهران:

اتوبوس، تاکسی، خودروی شخصی و مترو وسایل حمل و نقلی هستند که شما را به راحتی به رستوران عالی قاپو می‌رسانند. اگر با اتوبوس قصد رفتن به این مکان را دارید ایستگاه اتوبوس چهارراه جهان کودک در نزدیکی این رستوران واقع شده است. همچنین نزدیک‌ترین ایستگاه BRT به این رستوران ایستگاه میدان ونک است.

اگر از مترو برای رفتن به رستوران عالی قاپو استفاده می‌کنید خوب است بدانید که مترو حقانی نزدیک‌ترین مترو به این مکان است. همچنین رسیدن به رستوران عالی قاپو با تاکسی نیز بسیار ساده است. در میدان ونک و چهارراه جهان کودک خطوط تاکسی برای رسیدن به این رستوران زیبا وجود دارد.

  • ساعت کاری رستوان عالی قاپو: هر روزه از ساعت ١٢ تا ١٥:٣٠ و ٢٠ تا ٢٤
  • شماره تماس رستوران عالی قاپو: ٠٢١٨٨٧٧٧٨٠٣
  • آدرس وب سایت:alighapoo.com
  • آدرس رستوران عالی قاپو تهران: میدان ونک، بزرگراه حقانی، ابتدای خیابان گاندی

بررسی دقیق‌تر موقعیت مکانی رستوران عالی قاپو تهران بر روی نقشه نحوه رسیدن و راه‌های دستیابی را به شما بهتر نشان می‌دهد.

٧. کاخ رستوران لیدوما

نمای بیرونی کاخ رستوران لیدوما

اگر آن دسته مسافرانی هستیدکه رفتن به رستوران‌های لوکس را می‌پسندید، یکی از بهترین مکان‌ها رستوران لیدوما تهران است. این رستوران در طبقه فوقانی مرکز خرید لیدوما قرار گرفته است. فضای سرپوشیده و مسقف، این رستوران را به یکی از رستوران های لاکچری تهران تبدیل کرده است. البته به غیر از فضای سرپوشیده، فضای اختصاصی و روباز نیز برای مشتریان با سلیقه‌های مختلف وجود دارد.

عمارت مسعودیه کجاست؟
ادامه مطلب

فضای داخلی کاخ رستوران لیدوما

در رستوران ليدوما فضايی مجلل و لوكس براي پذیرایی از مهمانان تدارک دیده شده است. در اين رستوران وعده‌هاي صبحانه، ناهار و شام با تنوع زیاد به مشتریان ارائه می‌شود. انوع پیش غذا، دسر، نوشیدنی، غذاهای سنتی، فرنگی، دریایی و… همگی انتخاب را برای انواع سلایق راحت کرده‌اند.

سرو غذا در کاخ رستوران لیدوما

مسیر دسترسی به رستوران لیدوما تهران:

برای رفتن به کاخ رستوران لیدوما، با وسایل حمل و نقل عمومی و شخصی به راحتی می‌توانید مسیر پیش رویتان را طی کنید. خط هفت مترو تهران شما را به ایستگاه مترو میدان صنعت تهران می‌رساند. پس از رسیدن به میدان صنعت رستوران لیدوما در چند قدمی شما قرار گرفته است.

همچنین تاکسی‌های مختلف در سراسر تهران شما را به به این رستوران می‌رسانند. در ضمن برای پیمودن مسیر دسترسی به رستوران لیدوما با خودروی شخصی باید ابتدا خود را از طریق اتوبان همت به شیخ فضل‌الله شمالی برسانید. سپس در میدان صنعت به سمت شرق بروید. در فاصله‌ای نزدیک از مجتمع تجاری اداری میلاد، برج لیدوما را مشاهده می‌کنید.

  • شماره تماس رستورن لیدوما:٠٢١٨٦٠٩٠٨٩١
  • ساعت فعالیت ٧:٣٠ تا ٢٤ شب
  • صفحه اینستاگرام: @lidomapalace
  • آدرس رستوران لیدوما: شهرک غرب، میدان صنعت، بلوار فرحزادی، مرکز خرید لیدوما

موقعیت مکانی رستوران لیدوما بر روی نقشه اطلاعات و جزئیات بیشتری از مسیرها را در اختیار شما قرار می‌دهد.

٨. باغ کتاب تهران

باغ کتاب تهران از معروف‌ ترین مکان های تفریحی سرپوشیده تهران

از دیگر مکان های تفریحی سرپوشیده تهران می‌توان باغ کتاب تهران را نام برد. باغ کتاب در بین مکان های تفریحی رایگان تهران بسیار شهرت دارد.  این مکان در سال ١٣٩٦ برای بازدید مهمانان افتتاح شد. وسعت زیاد این مجموعه و ساختمان بزرگ دو طبقه این مکان موجب شده تا در صدر جدول بزرگترین مجموعه‌های فرهنگی کشور قرار بگیرد.

باغ کتاب تهران مکان های تفریحی سربسته تهران

هر آنچه در مورد کتاب و کتابخوانی نیاز دارید به صورت یکجا در این مجموعه گردآوری شده است. از کتاب‌های رمان، علمی و سیاسی گرفته تا درسی و هنری همگی انتخاب را برای انواع سلیقه‌ها راحت کرده‌اند. بخش جذاب و جالب دیگر این باغ قسمت مربوط به لوازم التحریر آن است. در این بخش نیز از برندهای گوناگون لوازم التحریرهای متنوع تهیه شده تا مشتریان در انتخاب و خرید راحت باشند.

اضافه بر موارد گفته شده فضای کافه‌های موجود در این باغ کتاب، مناسب برای لحظاتی استراحت و نوشیدن نوشیدنی موردعلاقه‌تان است. ناگفته نماند این جاذبه یکی از بهترین کافه کتاب های تهران نیز محسوب می‌شود.

باغ کتاب تهران

مسیر دسترسی به باغ کتاب تهران:

مسیر اول میدان ونک، بزرگراه حقانی، غرب به شرق، بزرگراه شهید مدرس، باغ کتاب تهران. مسیر دوم: از طریق بزرگراه شهید همت، مسیر شرق به غرب را در پیش بگیرید. پس از خروج از بزرگراه حقانی مسیر خروجی باغ موزه دفاع مقدس را در پیش بگیرید، باغ کتاب در نزدیکی این موزه قرار گرفته است. مسیر سوم: از طریق مترو حقانی به باغ موزه دفاع مقدس می‌رسید.

  • شماره تماس: ٠٢١٩٦٠٤٥٥٠٠
  • ساعت بازدید از باغ کتاب تهران: همه روزه به جز ایام تعطیل در ساعت‌های ٩ صبح تا ٢٢ شب.
  • آدرس باغ کتاب تهران: تهران، بزرگراه شهید حقانی، باغ کتاب تهران.

همچنین موقعیت جغرافیایی باغ کتاب تهران بر روی نقشه نیز اطلاعاتی دقیق‌تری را در اختیار شما قرار می‌دهد.

٩. کافه ویونا تهران

کافه ویونا تهران

کافه ویونا از آن دست مکان های تفریحی سرپوشیده تهران است که شعبه‌های زیادی در پایتخت دارد. در محله‌هایی مانند تجریش، سعادت آباد و میدان هفت تیر می‌توانید این کافه را پیدا کنید. شما می‌توانید از منوی متنوع و با کیفیت کافه ویونا هر سفارشی را که دوست دارید در فضای زیبایش به همراه دوستان و خانواده میل کنید.

کافه ویونا تهران

  • آدرس شعبه ١ کافه ویونا: خیابان بهشتی، خیابان سرافراز، برج دریای نور
  • شماره تماس شعبه ١: ٠٢١٨٨١٧١٩٧٧
  • آدرس شعبه ٢: تجریش، بلوار شهرداری، کوچه زعیم، بازار قائم، طبقه پنجم، پلاک ٢١٧٦
  • شماره تماس شعبه ٢: ٠٢١٢٢٧٢١٦٨٨
  • آدرس شعبه ٣: سعادت آباد، بالاتر از میدان کاج، انتهای بلوار سعادت آباد، به سمت اوین، چهارراه بهزاد
  • شماره تماس شعبه ٣: ٠٢١٢٢٣٧٧٩٤٤
  • آدرس شعبه ٤: میدان هفت تیر، بلوار کریم خان، ابتدای خردمند جنوبی
  • شماره تماس شعبه ٤: ٠٢١٨٨١٧١٩٧٧

در ضمن موقعیت جغرافیایی کافه ویونا تهران بر روی نقشه اطلاعات بیشتر و دقیق‌تری به شما ارائه می‌دهد.

١٠. کافه آوانسن

ٰکافه آوانسن

از دیگر مکان های تفریحی سربسته تهران کافه زیبا و دنج آوانسن است. این کافه یکی از بهترین مکان‌های تفریحی برای خوشگذرانی‌های آخر هفته به همراه دوستان است. جالب است بدانید در طبقه زیرین این کافه یک سینما با نام بلوار وجود دارد. در حقیقت با رفتن به این کافه با یک تیر دونشان خواهید زد.

معرفی هتل آتانا تهران – هتلی 4 ستاره در خیابان وال استریت ایران
ادامه مطلب

فضای داخلی کافه آوانسن

پس از دیدن فیلم مورد علاقه خود می‌توانید به فضای دنج کافه بروید و با صرف نوشیدنی و دسر دلخواهتان گپ و گفتی صمیمانه و لذت بخش با دوستان خود داشته باشید. لازم به ذکر است زمانی که در حال نوشیدن قهوه یا دسر لذیذ خود هستید از پنجره کافه منظره زیبای بلوار کشاورز را می‌توانید ببینید. علاوه بر تمام موارد گفته شده، این کافه دارای دو شعبه در شهرآرا و تقاطع طالقانی است.

  • شماره تماس: ٠٢١٨٨٩٨٢٠٨٤
  • ساعت کاری: هر روزه از ١٠ صبح تا ١٢ شب
  • آدرس کافه آوانسن: بلوار کشاورز، بعد از خیابان ١٦ آذر، طبقه دوم سینما بلوار

همچنین موقعیت مکانی کافه آوانسن بر روی نقشه اطلاعات و جزئیات بیشتری از مسيرهاي پيش رو در اختیار شما قرار می‌دهد.

١١. سرزمین عجایب

سرزمین عجایب

تنوع در بازی‌های سرزمین عجایب به قدری زیاد است که به عنوان یکی از مکان های تفریحی سربسته تهران در میان گردشگران شهرت زیادی دارد. ٣٠٠ نوع بازی مفرح و هیجان‌انگیز در این شهربازی برای شما و همراهانتان لحظاتی خوش خلق می‌کنند. باشگاه بولینگ، سینما ٦ بعدی، مینی بولینگ و شبیه ساز پرواز نمونه‌های از تفریحات موجود در این شهربازی هستند.

سرزمین عجایب

همچنین در شهربازی سرزمین عجایب امکانات رفاهی هم برای پذیرایی از مسافران در نظر گرفته شده است؛ رستوران، کافه و اتاق تولد از جمله این خدمات رفاهی هستند.

  • شماره تماس: ٠٢١٤٤٤٩٢٠٠٠
  • ساعت فعالیت: ساعت‌های ١٤ تا ٢٠
  • آدرس پیج اینستاگرام: cafe-avantscene
  • آدرس سرزمین عجایب: تهران، میدان پونک، بلوار اشرفی اصفهانی، بعد از پل همت، مرکز خرید تیراژه، طبقه سوم

لازم به ذکر است با بررسی موقعیت جغرافیایی سرزمین عجایب بر روی نقشه جزئیات بیشتری در مورد نحوه رسیدن و وضعیت آن به دست خواهید آورد.

١٢. کافه نادری

فضای داخلی کافه نادری

اگر در شهر تهران رفتن به فضاهای با حال و هوای قدیمی و نوستالژیک را ترجیح می‌دهید کافه نادری یکی از بهترین مکان‌ها است. کافه نادری با فضای ساده و اصیلش یکی از جاهای تفریحی تهران سرپوشیده به حساب می‌آید. این کافه در زمان‌های گذشته مکانی برای گپ و گفت شاعران و نویسندگان بزرگ کشورمان بوده است. در کافه نادری دو سالن وجود دارد. سالن اول مخصوص صرف غذا و سالن دوم مخصوص نوشیدن چای و قهوه است.

تزئینات دیوار فضای داخلی کافه نادری

مسیر دسترسی به کافه نادری:

از طریق ايستگاه میدان فردوسی به راحتي مي‌توانيد با مترو به كافه نادری برسید. در حقيقت ايستگاه فردوسی نزدیک‌ترین ايستگاه به كافه نادری است. پس از میدان فردوسی باید مسیر خیابان جمهوری و چهارراه استانبول را در پیش بگیرید. پس از کمی پیاده‌روی كافه نادری را در مقابل سفارت انگليس خواهيد دید.

ناگفته نماند برای رفتن به کافه نادری به راحتی می‌توانید از تاكسی، اتوبوس يا خودروی شخصي نيز استفاده كنید.

  • شماره تماس کافه نادری: ٠٩١٠٣٥٨٤٤٩٧
  • آدرس پیج اینستاگرام کافه نادری: nadericafe@
  • آدرس کافه نادری: خیابان جمهوری، پایین‌تر از چهارراه استانبول، بین خیابان سی‌تیر و چهارراه استانبول، پلاک ٥٢٤، کافه نادری

با بررسی موقعیت مکانی کافه نادری بر روی نقشه اطلاعات زیادی در مورد وضعیت قرار گیری و نحوه رسیدن به آن به دست خواهید آورد.

١٣. پردیس سینما آزادی

پردیس سینما آزادی

یکی از جاهای تفریحی سرپوشیده تهران پردیس سینما آزادی تهران است. در این مجموعه پنج سالن سینما برای نمایش فیلم‌های روز ایران وجود دارد. همچنین رستوران و پارکینگ نیز در این مجموعه برای رفاه مهمانان تدارک دیده شده است.

موقعیت بسیار مناسب این سینما در مرکز شهر تهران موجب شده تا بسیاری از دوستداران فیلم‌های سينمايی اين مكان را برای دیدن فيلم دلخواهشان انتخاب كنند. همچنین در اطراف این سینما کافه‌های زیادی برای سپری کردن ساعتی بیشتر در کنار یکدیگر وجود دارد.

مسیر دسترسی به سینما آزادی:

دسترسی به سینما آزادی با توجه به خطوط مترو و BRT بسیار راحت است. ایستگاه متروی میرزای شیرازی (خط سه) و ایستگاه BRT بهشتی از جمله خطوطی هستند که می‌توان به راحتی با استفاده از آنها به پردیس سینما آزادی رفت.

  • شماره تماس پردیس سینما آزادی: ٠٢١٨٤٤٨٠
  • آدرس سینما آزادی: خیابان بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی (زرا)

برای اطلاع دقیق‌تر می‌توانید موقعیت مکانی پردیس سینما آزادی را بر روی نقشه ارزیابی کنید.

جمع‌بندی

تهران سرزمینی رنگارنگ از جاذبه‌های گردشگری است. تنوع جاذبه‌ها و مکان‌های تفریحی موجب شده تا پایتخت‌نشینان و مهمانان این شهر اوقات شادی را در این اماکن سپری کنند. در این بین جاهای تفریحی سرپوشیده تهران دارای طرفداران خاصی هستند. در این مقاله سعی کردیم برخی از اماکن تفریحی سربسته در تهران را به شما معرفی کنیم. امید است با به دست آوردن اطلاعات در مورد آنها تفریحی لذت‌بخش‌تر را در این اماکن تجربه کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر